AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #1 Skrevet 3. november 2022 Jeg har vært betatt av en mannlig kollega i over et år nå. Jeg tenker mye på han hver dag, jeg pynter meg hver dag og håper han vil gi meg et kompliment, jeg blir lei meg dersom han ikke er på jobb. Jeg smiler og tøyser og lager god stemning, men jeg er på ingen måte pågående utover normalt samarbeid. Han har gitt tydelig uttrykk for at han setter stor pris på meg som kollega, roser meg MYE OG OFTE for arbeidet jeg gjør. Han kan også tøyse, gi meg gode blikk, og har flere ganger sagt at jeg er flott og fin. Han sier noe fint til meg flere ganger i uka. Han oppsøker meg titt og ofte for ting som ikke er sååå viktige. Tror allikevel han bare er hyggelig, ikke noe mer…? Vi er begge i forhold, så det er totalt uaktuelt å gå videre på noe. Ikke at jeg hadde hatt noe sjans heller vil jeg tro.. Jeg holder på å bli SPRØ av hvor mye og hvor lenge dette skal stjele så mye energi og tankevirksomhet hos meg. Det er uaktuelt å bytte jobb, og jeg kan ikke tone ned det gode samarbeidet heller! WHAT TO DO? HJELP!! Anonymkode: b018f...6fa
Jaytee Skrevet 3. november 2022 #2 Skrevet 3. november 2022 Hvis man fortsatt elsker sin kjære, så burde ikke dette være et problem. 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #3 Skrevet 3. november 2022 Jaytee skrev (3 minutter siden): Hvis man fortsatt elsker sin kjære, så burde ikke dette være et problem. Huff, jeg elsker jo egentlig min kjære.. vi ble sammen som svært unge, og har vært sammen LENGE… jeg har bare hatt han som kjæreste… kan det være jeg er nysgjerrig på hvordan det hadde vært å være med noen andre… jeg blir også hekta på denne kollega fordi han stadig gir meg så fin oppmerksomhet… det gjør min kjære også, men det «preller liksom litt av»… er jeg et fælt menneske som er betatt av en annen ? 😭 TS Anonymkode: b018f...6fa 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #4 Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Huff, jeg elsker jo egentlig min kjære.. vi ble sammen som svært unge, og har vært sammen LENGE… jeg har bare hatt han som kjæreste… kan det være jeg er nysgjerrig på hvordan det hadde vært å være med noen andre… jeg blir også hekta på denne kollega fordi han stadig gir meg så fin oppmerksomhet… det gjør min kjære også, men det «preller liksom litt av»… er jeg et fælt menneske som er betatt av en annen ? 😭 TS Anonymkode: b018f...6fa Helt naturlig. Ble selv sammen med min mann når jeg var 18år, nå er jeg 40år. Hatt flere slike faser som du beskriver, men det er for min del det seksuelle. Å tenne på noen andre er helt naturlig, ikke skam deg over det. Min greie var jeg var sinnsykt nysjerrig på å ha sex med en annen mann, rett og slett bli knullet spontant av noen andre enn min mann. Bare å oppleve det. Så vi løste det på en annen måte sammen, levd på den episoden i flere år etterpå. Anonymkode: e4c92...4be
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #5 Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Helt naturlig. Ble selv sammen med min mann når jeg var 18år, nå er jeg 40år. Hatt flere slike faser som du beskriver, men det er for min del det seksuelle. Å tenne på noen andre er helt naturlig, ikke skam deg over det. Min greie var jeg var sinnsykt nysjerrig på å ha sex med en annen mann, rett og slett bli knullet spontant av noen andre enn min mann. Bare å oppleve det. Så vi løste det på en annen måte sammen, levd på den episoden i flere år etterpå. Anonymkode: e4c92...4be Hvordan løste dere det? Anonymkode: 2bbc6...bcb
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #6 Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (På 3.11.2022 den 19.59): Helt naturlig. Ble selv sammen med min mann når jeg var 18år, nå er jeg 40år. Hatt flere slike faser som du beskriver, men det er for min del det seksuelle. Å tenne på noen andre er helt naturlig, ikke skam deg over det. Min greie var jeg var sinnsykt nysjerrig på å ha sex med en annen mann, rett og slett bli knullet spontant av noen andre enn min mann. Bare å oppleve det. Så vi løste det på en annen måte sammen, levd på den episoden i flere år etterpå. Anonymkode: e4c92...4be Hva gjorde dere?? Anonymkode: b018f...6fa
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #7 Skrevet 5. november 2022 Har det på nøyaktig samme måte som deg ts! Er så slitsomt, og utrolig kjedelig og føles «bortkastet» å reise på jobb når han ikke er der, selv om jeg har verdens beste jobb! Steller meg som bare det når jeg vet han er der, usminket ellers🤪 Vi begge har lyst på hverandre, men vi er langt forhold så det kommer ikke til å bli noe. Koser meg med fantasiene😅 Anonymkode: a4eb0...042
exictence Skrevet 5. november 2022 #8 Skrevet 5. november 2022 Siden dere har andre, må du lytte til fornuften og følge den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå