Gå til innhold

Nøkkel

Anbefalte innlegg

Gjest Isabellas
Skrevet

Når det står Trioving på en nøkkel, er det da en husnøkkel, eller kan det være en hvilken som helst type nøkkel, f eks postnøkkel?

Videoannonse
Annonse
Gjest Isabellas
Skrevet

Såpass... Så det kan være alt mulig, da. Den er litt spiss den nøkkelen, den har plutselig kommet på min samboers nøkkelknippe sammen med en nøkkelring med en bamse som det står "koseklumpen min" på. Og han er borte hver natt, kommer ikke hjem før 4-5-6 om morgenen så jeg trodde kanskje han traff noen annen.

Skrevet

Kan nok være hva som helst ja... Kan du ikke bare spørre ham da?

Gjest Isabellas
Skrevet

Postnøkkel var svaret, men den likner ikke i det hele tatt på den postnøkkelen han hadde før, som han mistet.

Skrevet

Har du spurt om nøkkelringen da? Nå kjenner ikke jeg samboeren din, men en slik nøkkelring er jo vanligvis ikke noe man kjøper til seg selv..

Gjest Isabellas
Skrevet

Han sa han alltid har hatt den. Men jeg har aldri sett den før...

Skrevet (endret)

Vel, uansett hva slags nøkkel det er, er det jo veldig spesielt at han er ute hver natt, hele natten hvis han ikke har noen grunn til det..

Endret av Milah
Gjest Isabellas
Skrevet

Han jobber med musikk osv. men ja, jeg liker det ikke. Sover om dagen og forsvinner ut døra når jeg kommer hjem. . . svarer alltid på telefonen når jeg ringer (vel, det er heller ikke sant, han svarer ikke alltid, selv om jeg ringer igjen og igjen...) Kanskje denne tråden blir flyttet til samliv og relasjoner, hehe! :lol:

Skrevet

Vet ikke hva jeg skal si jeg.. Håper det løser seg for dere!

Gjest Isabellas
Skrevet

Leste en melding fra en jente på mobilen hans der hun kalte han elskling på språket hans (ikke norsk) frister veldig å ringe den jenta og sjekke ut ting, men det kan være like mye henne som går inn for å ødelegge da. Dessuten virker det for dumtå ringe og sjekke. Vise hele verden at jeg ikke kan stole på min kjære liksom... Hvis han ikke skjerper seg er det rett på hodet ut... :P

Skrevet

Slike ting er aldri gøy.. Been there done that.. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om jeg viste hele verden at jeg ikke stolte på kjæresten min..Hvis noen hadde reagert, hadde jeg bare forklart hvorfor!

Har du konforntert han med meldingen?

Skrevet

Du kan ringe ham en kveld han ikke er hjemme og prate litt med ham og spørre hvor han er. Så kan du pakke en minipikknikkkurv og dra på en overaskelses visitt. Er han ikke der han sa han var har du god grunn for å grave dypere. Er han der så sier du at du savnet ham og hadde lyst til å overaske ham med litt god mat og drikke. Ingen trenger da å vite at du var mistenksom.

Dette kan du gjøre med gjevne mellomrom. Det burde holde ham på den rette sti

En annen dag kan du f.eks. "glemme" husnøkkelen og si du må låne hans.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...