Gå til innhold

Dere "helt vanlige" menn som er på datingsider og ønsker forhold. Hva er deres krav til en potensiell kjæreste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med helt vanlig mener jeg da både utseendemessig, økonomisk, yrkesmessig osv. Dere som har en vanlig jobb(fagbrev eller bachelor), har en ok leilighet eller hus, kjører en A4 bil og som er ganske gjennomsnittlig rent fysisk. Sjarmerende, kanskje litt pen men ikke typisk kjekkas- pen 😅 Og viktig! Som har et stabilt humør og er jevnt over en grei og omgjengelig type.

Hva er deres krav til en potensiell kjæreste?

Anonymkode: 57898...4e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Med helt vanlig mener jeg da både utseendemessig, økonomisk, yrkesmessig osv. Dere som har en vanlig jobb(fagbrev eller bachelor), har en ok leilighet eller hus, kjører en A4 bil og som er ganske gjennomsnittlig rent fysisk. Sjarmerende, kanskje litt pen men ikke typisk kjekkas- pen 😅 Og viktig! Som har et stabilt humør og er jevnt over en grei og omgjengelig type.

Tror ikke disse 10% topp mennene henger her inne...

90% av alle menn føler de er top 10%. Derfor det er så ekstremt mange ufrivillig single, de prøver seg på damer for langt opp på skalaen.

Anonymkode: 2ba8a...390

• Liker 2
Skrevet

Nr.1, Humor og en klingende/sjarmerende latter som sitter løst. Da er mye gjort..

Anonymkode: 72338...935

• Liker 2
Skrevet

Spiller ingen rolle hva mine krav er når jeg er 170 og av asiatisk opprinnelse. 

Anonymkode: 3b94c...067

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

90% av alle menn føler de er top 10%. Derfor det er så ekstremt mange ufrivillig single, de prøver seg på damer for langt opp på skalaen.

Hvis dette beskriver topp 10% av menn syns jeg helt ærlig at menn bør ta seg sammen. Det der er hva jeg anser som normalt. 

Anonymkode: 3f7cc...28f

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Ryddig økonomi, glimt i øyet, humor, ikke for mye psykiske utfordringer (dvs ha normalt stabilt humør uten mye opp, ned og drama). Og ikke 'pyntedukke'.

Så egentlig helt normalt menneske så vidt jeg klarer se for meg. 

Anonymkode: baa91...923

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ærlig talt du kan ikke mene at noe så basic og normalt som ts beskriver kun omfatter "topp 10% menn". Beskrivelsen hennes passer 90% minst og hvis du føler at det er høye krav og langt fra deg så er det ditt eget liv du må innse at du må forbedre. 

Men av menn her inne er det nok få som passer beskrivelsen. Menn på kvinneguiden er kjent for å ikke være veldig gjennomsnittlige, de er stort sett outsidere med lite sosial kompetanse og mye bitterhet mot andre. Du vil få bedre svar hod AskMen på reddit:) 

Anonymkode: c0859...1c2

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

1) Utseende av typen ålreit+. Trenger ikke være dødsdigg, men helst litt over middels. Noe ved utseendet hennes må skille seg ut som spesielt positivt.

2) Snill og oppegående. Vi trenger ikke ha bøttevis av felles interesser eller lik smak på alt mulig, men vi må komme godt overens. Hvis hun nesten aldri smiler, eller har masse issues som gjør henne ustabil, så klarer jeg aldri i verden å falle for henne.

Anonymkode: 1f3b7...e98

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har akkurat fått meg en ny kjæreste som passer perfekt til beskrivelsen din. Han sier at han setter stor pris på at jeg er leken og kreativ, flørtete, pen (jeg er egentlig ordinær+, men han syns jeg er ekstremt vakker), og at jeg gjør kjærlige ting som å lage mat til han. Kvinne 38

Anonymkode: 8b7b5...2c5

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Hva med en ung ufør kvinne da, i slutten av 20 årene? Hva med de som ikke har barn de har omsorgsen for til daglig selv?  Kunne dere menn tenkt dere å date/gå inn i et seriøst forhold med en som er og har det slik? 

Anonymkode: 75603...208

Skrevet

Hva med en ung ufør kvinne da, i slutten av 20 årene? Hva med de som ikke har barn de har omsorgsen for til daglig selv?  Kunne dere menn tenkt dere å date/gå inn i et seriøst forhold med en som er og har det slik? 

Jeg er ikke mann, men det kunne ikke falt meg inn om det var en mann du skisserte over. 

Anonymkode: cbd38...62d

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Ung ufør, ja.

At hun har barn, nei.

Skrevet

At personen kan oppføre seg.
Ikke drive å flørte med andre menn, sette seg på fanget på dem på fester etc..

Være normal, ok økonomisk og snill.

Har ingen andre krav, alle e forskjellig

Anonymkode: 6a83e...447

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Spiller ingen rolle hva mine krav er når jeg er 170 og av asiatisk opprinnelse. 

Eksen min er 167 og halvt asiater.

Anonymkode: 3741d...65b

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Bor i byen, så har ikke bil og ligger nok litt over snittet økonomisk men ligger nok nok ca  innenfor beskrivelsen utover det.

Mine krav er tynn, ingen psykisk sykdom, spennende jobb og morsom. 

Anonymkode: 0d397...1d1

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Eksen min er 167 og halvt asiater.

Anonymkode: 3741d...65b

Uthevet det eneste jeg har lyst til å svare.

• Liker 2
Skrevet

At hun er fysisk og psykisk frisk og har jobb. At hun er oppegående og har interesser, er normalvektig og har pent utseende. at hun har godt humør og har humor. Det er et krav at hun har hatt noen langvarige forhold og at hun ikke har hatt alt for mange partnere.

Anonymkode: 613a7...7ba

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Rent bortsett fra at jeg har karret til meg en mastergrad passer beskrivelsen greit på meg. Mine krav til en kjæreste (eller snarere viktigste ønsker) er at hun skal være snill, lett å snakke med og ikke har en grunnleggende negativ innstilling til ting. Ønsker også at hun skal ha en jobb hun er greit fornøyd med og helst ok helse. Bakgrunnen for disse ønskene er at jeg setter pris på at begge kan bidra i hverdagen både når det gjelder kommunikasjon, økonomi, husarbeid, gjøre litt ut av feiringer/høytider osv. :)

Anonymkode: f4807...9b2

• Hjerte 1
Skrevet

Ønsker særboer, og ferdig med barn, så det forenkler kanskje noen krav?  Hun skal være klok, reflektert, morsom, matche aktivitetsnivå, og ønsker om hvordan fritiden brukes. Hun må være normalvektig til slank, og helst ha en fasong jeg kan fantasere om, når hun ikke er tilstede. Hun kommuniserer godt, muntlig og skriftlig. M52.

Anonymkode: 524c8...f23

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Dere som har en vanlig jobb(fagbrev eller bachelor), har en ok leilighet eller hus, kjører en A4 bil og som er ganske gjennomsnittlig rent fysisk. Sjarmerende, kanskje litt pen men ikke typisk kjekkas- pen 😅 Og viktig! Som har et stabilt humør og er jevnt over en grei og omgjengelig type.

2 hours ago, AnonymBruker said:

Hvis dette beskriver topp 10% av menn syns jeg helt ærlig at menn bør ta seg sammen. Det der er hva jeg anser som normalt. 

Anonymkode: 3f7cc...28f

Tja...

-Litt pen, kanskje 30% av menn, dvs. dette inkuderer de som er litt pene og oppover.

-Ok jobb, bolig og bil. Dette er kanskje 70% av menn.

-Sjarmerende, kanskje 50% av menn.

-Omgjengelig type med stabilt humør, kanskje 70% av menn.

Alle disse egenskapene hver for seg er ikke så voldsomt å kreve, kanskje bortsett fra kravet om å være litt pen. Da må du i hvertfall være over snittet pen selv. Men når du kombinerer alle kravene snakker vi nok kun 10% av alle menn. Og det er disse mennene alle andre vil ha og.

En annen ting - sånn typisk modellutseende / Paradise Hotel look er det få damer som vil ha. Alle vil ha de som ikke er filmstjernekjekk, men likevel maskulin og kjekk. Så jo, dette er nok topp 10% menn

Anonymkode: 54ad5...00d

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...