Gå til innhold

Går dere ned på hverandre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er sex-livet deres egt? Går han ned på deg? og går hun ned på deg fortsatt? 

Anonymkode: 8b279...917

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvordan er sex-livet deres egt? Går han ned på deg? og går hun ned på deg fortsatt? 

Går ned på han til han vrir seg i orgasme.

Anonymkode: bb659...14a

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Veldig sjeldent. Han er ikke noen fan av oralsex. Han har ikke stor interesse av å motta heller. Hender innimellom at han får ånden over seg og går ned på meg. Og jeg er alltid veldig takknemmelig for det. Hender også jeg går ned på han, fordi jeg får veldig lyst. Han synes det er fint altså, men det er ikke noe han trenger liksom. Og da blir jo ikke jeg heller supergira på å gjøre det. 

Utover det har vi ett veldig godt sexliv.

Anonymkode: 1db9b...e46

Skrevet

Han går ned på meg hver gang vihar sex. Og av og til kun for å gi meg nytelse.

Han liker ikke å motta. Så da går ikke jeg ned på Han. Selv om jeg savner det å gi en blowjob, blir kåt av det. 

Sammen i over 25 år så ja, han liker det ikke. 

Anonymkode: bd103...ca1

Skrevet

Etter 15 år er det fortsatt noe vi nesten alltid gjør når vi har sex og dvs. noen ganger i uken. Oralsex er en stor drivkraft i sexlivet vårt, for både tenning og nytelse. Begge nyter og tenner veldig på både å gi og motta og vi har jo blitt eksperter på å gi hverandre den nytelsen akkurat som hun og jeg liker det.  Så det er en stor felles glede begge er takknemlige for. 

Anonymkode: 64907...460

Skrevet

Alt for lite, vært sammen 15år. 

Tror ingen av oss har noe i mot det men hverdagen har tatt litt overhånd med for lite søvn og mye stress om dagen...

Anonymkode: f1486...cfa

Skrevet

Han går ned på meg hver gang, jeg på han ca tre av fem ganger 

Anonymkode: 850fa...5cb

Gjest Warrior
Skrevet

Jepp. Hører til sexen det. Går av og til ned på hverandre samtidig også😍Liker 69 stillingen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg går ned på henne. Hun går ikke ned på meg 😊

Anonymkode: 768da...c7d

Skrevet

Ja. Gjerne 69 🤤 men hver for seg også. Han gjør det mest for jeg trenger litt mer oppvarming samt at han (og jeg) eeeeelsker det. 

Anonymkode: 3f180...600

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg suger ham gjerne og med glede. 

Men jeg liker ikke å bli sikket, det gir meg ikke noe, så det gjør han kun om han virkelig får lyst 😊

• Liker 1
Skrevet

Ja, går ofte ned på hverandre. Begge digger å gi hverandre nytelse på den måten.

Anonymkode: 5ecc9...719

• Liker 2
Skrevet

Jeg går ned på han alltid fordi han liker det og da tenner det meg også. Han går aldri ned på meg fordi jeg ikke liker det og ikke vil at han skal gjøre det, noe han respekterer.

Anonymkode: 98db7...1e3

Skrevet

Han går ikke ned på meg fordi han ikke liker det, så da går ikke jeg ned på han heller, ganske på trass i grunn. Går ned på elskeren min hver gang vi møtes 😈😈😈😈😈

Anonymkode: 31eeb...e2d

• Liker 1
Skrevet

Nei, tror han synes det er ekkelt at jeg har lange kjønnslepper.

Anonymkode: 2ca47...f75

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Lange indre kjønnslepper er fantastisk når en har oralsex:)

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Lange indre kjønnslepper er fantastisk når en har oralsex:)

Nam 🤩

Anonymkode: 2e827...e7f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Det er ikke noe som heter lange kjønnslepper. Det er kjønnslepper og det er helt normalt samme hvordan lengde det er så lenge det er under 10cm. Menn elsker å leke med disse og det gir ekstra stimulering under penetrering fordi de griper rundt kukken. 

Om han ikke slikker deg er det ikke pga deg eller kjønnsleppene dine men fordi han er ego og ikke bryr seg om å tilfredsstille deg 

Anonymkode: 850fa...5cb

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Ja, det gjør vi. Han liker "dåseduft i barten". 😂

Anonymkode: 54a05...c8d

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...