AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #1 Skrevet 3. november 2022 det er 18 av samme kjønn i klassen ,min har vert i 3 bursdager i år, hn er den som har bursdag senest, hn har 6 desember, så i år skal hn bare be de 3 nærmeste og vi skal på teater. Men så er det en i klassen som er veldig utenfor , fordi hn har en god del utfordringer, og vet mange ikke har bedt hn i år, så jeg tenkte kanskje vi skal be hn, hn sliter en del pga hn har downs syndrom, min og hn gikk sammen i bhg og mitt barn har ikke noe i mot og be hn,men eneste min er redd for er at de andre ikke kommer hvis hn kommer, da han som sagt har en del problemer. hva tenker dere? vi skal på kino og ut og spise kinamat Anonymkode: 25919...357
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #2 Skrevet 3. november 2022 skulle selvsagt stå kino lengre opp også,ikke teater Anonymkode: 25919...357
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #3 Skrevet 3. november 2022 Da ber du om at dette barnet må ha med seg en forelder til å passe på. Anonymkode: a0df3...cd2 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #4 Skrevet 4. november 2022 Høres ut som et kjipt klassemiljø. Jeg ville invitert alle i bursdag, kanskje lånt gymsalen på skolen eller lignende. Og tatt en prat med klassekontaktene, og forsøkt å sparke i gang litt sosiale tiltak.. Anonymkode: 9a3bd...f21
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #5 Skrevet 4. november 2022 Kino og ikke teater 😁 Endelig tenkte jeg at her var det noen som hadde laget en skikkelig kreativ bursdag 😅😅 Anonymkode: 68760...a61
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #7 Skrevet 4. november 2022 Da ville jeg bedt de fire, og tatt en prat med de tres foreldre hvis de ikke kommer pga fjerdemann. Eventuelt bedt fjerdemann med downs komme med foreldre eller støttekontakt, hvis det er det som er problemet, at han ødelegger så ille at man ikke kan gå på kino og kafé med han. Anonymkode: c622e...d79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå