Gå til innhold

vi skal være hele familien i år ,blir veldig koselig,men blir masse pakker og mat og 5 barn og 2 unge voksne.

Anbefalte innlegg

Skrevet

i år skal jeg feire med mine foreldre og mine flotte brødre, noe jeg ser veldig frem til, vi blir 15 stk :)  meg og sønnen, min yngste bror med samboer og 2 barn, mine foreldre, min eldre bror og hans 2 store sønner og min kjære tvillingbror med kone og 2 barn.

Så det jeg lurer på hva i all verden kjøper jeg til 2 store gutter på 20 og 22 ? vi har veldig bra kontakt. begge 2 bor i bergen og studerer, så er så usikker hva de ønsker seg, spør broren min og de selv, men de vet ikke og sier de blir glad for alt.

de andre tantebarna er fra 2-10 år

de skal få :

10 åring klær ( hun ønsker seg og også foreldrene )

7 åringen skal få barbie for det ønsket hun seg

4 åringen ønsker seg samme som søsteren barbie

2 åringen : han skal få balanse sykkel som er fra både meg, begge brødrene mine som ikke er foreldre til han så klart.

Min på snart 10 år får bare klær av meg i år, da han har vokset fra alt og han ønsker seg en del av andre også

Anonymkode: 86e51...807

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Paninijern

matkurv

Anonymkode: 74325...d3b

• Liker 1
Skrevet

Du kan f.eks begynne å samle på noen lekre glass til dem. Da har du gaver for noen år fremover. Lett å finne gaver til unge voksne, syns jeg da 🙂

Anonymkode: 1d3ce...322

Skrevet

tusen takk for tips :)

de med  glassene var veldig bra tips

Skrevet

Mulig de blir glade for alkohol, om de er studenter og liker å feste. Men du kan jo spørre guttene selv hva de ønsker seg, det trenger ikke å gå via broren din😊

Ville kanskje ikke «bestemt» hvilke glass eller servicer de skal samle på. Jeg har en bror på 20 år, og han bruker paninijernet han har fått omtrent daglig, så det er kanskje et godt tips om de ikke har noe sånt fra før av.

Anonymkode: c4d70...615

• Nyttig 1
Skrevet

Har gutter på 19 og 23 som har flytta ut. De ville begge blitt glade for matkurv, med både hverdagsvarer og litt luksusvarer de ikke unner seg selv til vanlig. Men også andre forbruksvarer som dusjsåpe, deodorant, handsåpe etc. håndklær og sengetøy er og noe de trenger. 

Anonymkode: 63365...af6

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

tusen takk for tips :)

de med  glassene var veldig bra tips

Glass bør man vel fp bestemme selv 

Anonymkode: 74325...d3b

• Liker 1
Skrevet

Matkurv er supert tips. Ellers er jeg også litt skeptisk til pene glass, penservise ol. Rett og slett da dette er noe man bør bestemme selv, det er usikkert hvor lenge det er til det faktisk kommer til sin rett osv.

Tenker da kjøkkenutstyr kanskje er en bedre gate. Veldig hyggelig å ha noe i segmentet over IKEA på den alderen. Og så har jo uansett de fleste på den alderen behov for et eller annet fra en kjøkkenbutikk, og det er lettvint å bytte.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

i år skal jeg feire med mine foreldre og mine flotte brødre, noe jeg ser veldig frem til, vi blir 15 stk :)  meg og sønnen, min yngste bror med samboer og 2 barn, mine foreldre, min eldre bror og hans 2 store sønner og min kjære tvillingbror med kone og 2 barn.

Så det jeg lurer på hva i all verden kjøper jeg til 2 store gutter på 20 og 22 ? vi har veldig bra kontakt. begge 2 bor i bergen og studerer, så er så usikker hva de ønsker seg, spør broren min og de selv, men de vet ikke og sier de blir glad for alt.

de andre tantebarna er fra 2-10 år

de skal få :

10 åring klær ( hun ønsker seg og også foreldrene )

7 åringen skal få barbie for det ønsket hun seg

4 åringen ønsker seg samme som søsteren barbie

2 åringen : han skal få balanse sykkel som er fra både meg, begge brødrene mine som ikke er foreldre til han så klart.

Min på snart 10 år får bare klær av meg i år, da han har vokset fra alt og han ønsker seg en del av andre også

Kjenner du de ikke godt nok til å vite hva de eventuelt har bruk for eller liker? 

Gavekort på matbutikk, eller et annet sted. Elektrisk tannbørste? Pysjamas eller badekåpe (deilig stoff og litt stor), tøfler, en spesiell god kaffe, eller en aktuell bok som handler om noe spesielt (justismordet i Baneheia f.eks - kommer ut ny bok nå neste uke). Noe som gjør studiene enklere - altså type duppedings som trender på Amazon. 

Anonymkode: 86e52...968

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kjenner du de ikke godt nok til å vite hva de eventuelt har bruk for eller liker? 

Gavekort på matbutikk, eller et annet sted. Elektrisk tannbørste? Pysjamas eller badekåpe (deilig stoff og litt stor), tøfler, en spesiell god kaffe, eller en aktuell bok som handler om noe spesielt (justismordet i Baneheia f.eks - kommer ut ny bok nå neste uke). Noe som gjør studiene enklere - altså type duppedings som trender på Amazon. 

Spoiler

takk for tips :) ja kjenner de veldig godt

Skrevet

Du kan kjøpe en fin eske på Søstene Grene og ha mye forskjellig oppi, som gavekort på matbutikk, deodorant, en julebrus, et magasin av noe slag .. Bare fantasien setter grenser

Skrevet

Hva interesserer de seg for? Festmennesker blir nok glade for alkohol,  andre studenter for gavekort på Akademika eller sportsbutikk. Andre for gavekort på restaurant eller Pizzabakeren, eller klær eller datating, eller....

Anonymkode: dddcd...d58

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...