AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #1 Del Skrevet 3. november 2022 mitt tips er : gutter : 1. Liam ( er utrolig mange jeg kjenner som er født i år som har blitt kalt det og virker som et navn som virkelig er på vei frem ) 2. Oscar/Oskar 3. Jacob 4. Filip 5. Henrik 6. Matheo 7. Emil 8. Axel/Aksel 9. Oliver 10. William Jenter 1. Ella 2. Nora 3. Sofia 4. Emma 5. Mathilde 6. Vilde 7. Ingrid 8. Alma 9. Sofie 10. Leah Jeg er mest sikker på guttenavn siden er litt mer riktig,enn jentesiden Anonymkode: cf8f5...34a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #2 Del Skrevet 3. november 2022 Sofia Nora Maja Alma Sofie Olivia Agnes Leah Ingrid Amalie Oskar Oliver William Jakob Kasper Aksel Theodor Noah Emil Matheo Anonymkode: ee407...a07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #3 Del Skrevet 3. november 2022 Tipper Astrid kommer inn på navnetoppen Anonymkode: ec11f...726 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 3. november 2022 #4 Del Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tipper Astrid kommer inn på navnetoppen Anonymkode: ec11f...726 Jepp! Og Ada. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 3. november 2022 #5 Del Skrevet 3. november 2022 (endret) Jeg tror "familien Ingebrigtsen-navnene" fremdeles holder seg høyt på navnestatistikken for gutter, kanskje med både Henrik, Jacob, Filip og William inne på topp 10. Jeg gidder ikke tippe alle 10 på både gutter og jenter, men her er mitt råtips til topp 5, pluss noen klatrere: 1. Noa - var så soleklar vinner i 2021, at jeg tipper det blir toppnavnet for 2022 også. 2. Oskar 3. Lukas 4. Aksel 5. Filip Jeg har valgt "norsk" stavemåte på navnene, men regner alle stave-varianter som ett navn. Jeg spår dessuten at Gustav blir en sterk konkurrent til de som er på topp 10 i år. Jentenavn: 1. Nora og 2. Emma - disse har vært uslåelige i årevis, og jeg tror de holder seg på toppen. Trolig med Nora på topp i år, også. 3. Leah - jeg spår en oppsving pga Leah Isadora Behns status som influencer og fra TV. 4. Alma 5. Sofie Jeg spår at Iben og Maud klatrer seg inn på topp 10-lista, og det skulle ikke forundre meg om flere av navnene til Märtha Louises døtre kommer til å klatre på statistikkene i år, men uten at de kommer inn på topp 10, alle sammen. De har jo dobbeltnavn, alle tre, så det er fremdeles litt å velge i. Endret 3. november 2022 av Ullvott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #6 Del Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Sofia Nora Maja Alma Sofie Olivia Agnes Leah Ingrid Amalie Oskar Oliver William Jakob Kasper Aksel Theodor Noah Emil Matheo Anonymkode: ee407...a07 fine lister,men Agnes tror jeg ikke kommer inn. Matheo og Theodor kan være en mulighet Anonymkode: cf8f5...34a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #7 Del Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tipper Astrid kommer inn på navnetoppen Anonymkode: ec11f...726 det tror jeg ikke, kjenner ingen som heter det Anonymkode: cf8f5...34a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #8 Del Skrevet 3. november 2022 Ullvott skrev (3 timer siden): Jeg tror "familien Ingebrigtsen-navnene" fremdeles holder seg høyt på navnestatistikken for gutter, kanskje med både Henrik, Jacob, Filip og William inne på topp 10. Jeg gidder ikke tippe alle 10 på både gutter og jenter, men her er mitt råtips til topp 5, pluss noen klatrere: 1. Noa - var så soleklar vinner i 2021, at jeg tipper det blir toppnavnet for 2022 også. 2. Oskar 3. Lukas 4. Aksel 5. Filip Jeg har valgt "norsk" stavemåte på navnene, men regner alle stave-varianter som ett navn. Jeg spår dessuten at Gustav blir en sterk konkurrent til de som er på topp 10 i år. Jentenavn: 1. Nora og 2. Emma - disse har vært uslåelige i årevis, og jeg tror de holder seg på toppen. Trolig med Nora på topp i år, også. 3. Leah - jeg spår en oppsving pga Leah Isadora Benhs status som influencer og fra TV. 4. Alma 5. Sofie Jeg spår at Iben og Maud klatrer seg inn på topp 10-lista, og det skulle ikke forundre meg om flere av navnene til Märtha Louises døtre kommer til å klatre på statistikkene i år, men uten at de kommer inn på topp 10, alle sammen. De har jo dobbeltnavn, alle tre, så det er fremdeles litt å velge i. spennende liste, ja det kan godt være slik. Gustav er jo helt nydelig Anonymkode: cf8f5...34a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #9 Del Skrevet 3. november 2022 Liam er helt forferdelig. Det nye Ronny. Anonymkode: 57f6b...22f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #10 Del Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): det tror jeg ikke, kjenner ingen som heter det Anonymkode: cf8f5...34a Nei for da så😂 jeg kjenner nesten ingen med navnet Lucas utenom en 25 åring og en 3-åring, så det må jo være kjempesjeldent! Anonymkode: 8a234...053 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #11 Del Skrevet 3. november 2022 Topp 10 guttenavn: 1. Durek 2. Ali 3. Mohammed 4. Piotr 5. Pontus 6. Gustaf 7. Abdul 8. Atif 9. Abid 10. Jarle (Andhøy) Topp 10 jentenavn: Märtha Louise Mette Marit Inga Marte Lan Marie Kari Elisabeth Anonymkode: 87832...3b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #12 Del Skrevet 3. november 2022 Har baby født i år og har vært mye med andre babyer. Virker som leo/leon, aksel, henrik, georg, liam, noa, ludvig trender Anonymkode: 26e75...55f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 4. november 2022 #13 Del Skrevet 4. november 2022 Sikkert mange av de samme som var på lista i fjor (og året før det, og året før deg igjen). Mange av navnene har jo vært på lista i årevis. En del av toppliste-navnene var vanlige blant de jeg gikk på skolen med på 1990- og tidlig 2000-tallet, rart de fortsatt er populære. Jeg kjente f.eks. mange Henrik, Ingrid, Thea og Nora. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #14 Del Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (På 3.11.2022 den 23.13): Topp 10 guttenavn: 1. Durek 2. Ali 3. Mohammed 4. Piotr 5. Pontus 6. Gustaf 7. Abdul 8. Atif 9. Abid 10. Jarle (Andhøy) Topp 10 jentenavn: Märtha Louise Mette Marit Inga Marte Lan Marie Kari Elisabeth Anonymkode: 87832...3b7 disse er nok ikke realt Anonymkode: cf8f5...34a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #15 Del Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (På 3.11.2022 den 23.57): Har baby født i år og har vært mye med andre babyer. Virker som leo/leon, aksel, henrik, georg, liam, noa, ludvig trender Anonymkode: 26e75...55f ja de virker veldig populære Anonymkode: cf8f5...34a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #16 Del Skrevet 11. november 2022 Sikkert Nathaniel Mattaneus, eller noe lignende. Anonymkode: baac5...8dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #17 Del Skrevet 11. november 2022 Tror den blir ganske lik som nå, men med noen hopp opp eller ned på enkelte navn. Tror Alfred hopper inn i topp 10 snart. Venter litt på at Olivia tar over 1.plassen, men ikke sikkert det er like populært over hele landet som det virker å være i området jeg bor. Anonymkode: 673d5...ad4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå