AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #1 Skrevet 3. november 2022 Hei! La ut noe på finn for et par dager siden, i løpet av en halvtime sendte to mld med samme spørsmål. Hun ene kom først med et bud (skrev en pris, men var åpen for bud), deretter kommer den som skrev mld først med et bud. Fortsatt en del lavere enn prisen jeg satt som utgangspunkt. Skal jeg da selge til hun som skrev mld først, men kom med bud sist, eller hun som kom med bud først? Jeg skrev ikke noe om budrunde, og begge budene er 20-30% lavere enn opprinnelig pris. Jeg sliter litt med å bestemme hva jeg gjør her, hva tenker dere? Anonymkode: 09111...534
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #2 Skrevet 3. november 2022 Ingen av de vet at den andre har sendt melding. Gå for den med høyest bud, eller ha is i magen og se om det kommer noen enda høyere. Anonymkode: b379e...487 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #4 Skrevet 3. november 2022 Når to kom så likt velger du den du vil selge til og skriver til den andre: "Beklager, men en annen var rett før deg. Sier ifra hvis vedkommende ikke skal ha alikevel". Eller: "Dere er to som kom med bud samtidig. Betaler du det jeg har lagt den ut for blur den din". Eller: "Har flere som vil kjøpe, så selger ikke under oppgitt pris". Så lenge du ikke har sagt "Solgt, varen er din" kan du selge til akkurat hvem du vil. Anonymkode: 7bbd9...a04 6 1 2
Helene Skrevet 3. november 2022 #5 Skrevet 3. november 2022 (endret) Selg til den første som betaler og henter. Vil du bli kvitt varen eller bare få inn penger? Ditt valg. Endret 3. november 2022 av Helene
Million Skrevet 3. november 2022 #6 Skrevet 3. november 2022 Du er vel ikke nødt til å selge til noen av dem, hvis de gir bud under prisantydning i annonsen. Jeg ville sagt "beklager, det er for lite, jeg venter heller på et bedre bud". Du får solgt alt på Finn om du bare er litt tålmodig. Den rette kjøperen dukker opp snart!
Gjest takinova Skrevet 3. november 2022 #7 Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! La ut noe på finn for et par dager siden, i løpet av en halvtime sendte to mld med samme spørsmål. Hun ene kom først med et bud (skrev en pris, men var åpen for bud), deretter kommer den som skrev mld først med et bud. Fortsatt en del lavere enn prisen jeg satt som utgangspunkt. Skal jeg da selge til hun som skrev mld først, men kom med bud sist, eller hun som kom med bud først? Jeg skrev ikke noe om budrunde, og begge budene er 20-30% lavere enn opprinnelig pris. Jeg sliter litt med å bestemme hva jeg gjør her, hva tenker dere? Anonymkode: 09111...534 Klassisk Finn.no dette. Ender vel med at ingen av dem henter. Derfor holder jeg sjeldent av noe. Jeg pleier alltid å selge til første som henter(med mindre det er en dyr kapitalvare, da kan man selvsagt gjøre litt mer utvidede avtaler).
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #8 Skrevet 3. november 2022 Du kan fortelle begge at det er flere som er interessert, og at du derfor ikke ønsker å selge til så lav pris som noen av dem har oppgitt. Kom gjerne med et motbud. Type: Jeg selger til første som byr Xkr, eller til den som byr høyest, og minimum over Y kr. Anonymkode: a8a06...1f7 1
Snublefot62 Skrevet 3. november 2022 #9 Skrevet 3. november 2022 "Hei! Det er nok for langt under prisen jeg satte. Jeg har flere som er interessert i varen så selger ikke med mindre jeg får xxx for den." 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #10 Skrevet 4. november 2022 14 hours ago, AnonymBruker said: Hei! La ut noe på finn for et par dager siden, i løpet av en halvtime sendte to mld med samme spørsmål. Hun ene kom først med et bud (skrev en pris, men var åpen for bud), deretter kommer den som skrev mld først med et bud. Fortsatt en del lavere enn prisen jeg satt som utgangspunkt. Skal jeg da selge til hun som skrev mld først, men kom med bud sist, eller hun som kom med bud først? Jeg skrev ikke noe om budrunde, og begge budene er 20-30% lavere enn opprinnelig pris. Jeg sliter litt med å bestemme hva jeg gjør her, hva tenker dere? Anonymkode: 09111...534 Selg til den med høyest bud, eller vent Anonymkode: c1aba...dde
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #11 Skrevet 4. november 2022 hvis du ønsker å få solgt produktet raskest mulig, så kan du velge å selge til den personen som gir høyest bud. Anonymkode: 3c3fa...da7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå