Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har tatt Microblading på bryn og ble utrolig fornøyd med resultatet, da jeg i utgangspunktet ikke har mer enn en tynn tråd selv.

Jeg fikk vite at mye av fargen forsvinner i løpet av de første ukene, og at det vil flasse en del, men nå er alt flasset bort, og det er ikke noe farge igjen. Kun mine egne bryn og ingen antydning til at det har vært noe annet.  Har lest fra andre at det kommer tilbake og blir bedre etter påfyllstimen, men da er spørsmålet mitt om det samme vil skje etter påfyllstimen også? Forsvinner det bare igjen da også? 

Jeg finner så lite innlegg og info om andre sine erfaringer etter påfyllstime og lengde på resultatene. Håper noen som har gjort dette kan betrygge meg litt. Kommer fargen tilbake, hvor ofte tok dere påfyll, ble dere fornøyde, hvor lenge varte resultatet osv. 

Takk for alle svar! 

• Hjerte 1
Skrevet

Det blir mye bedre neste gang du er der for å ta påfyll.

Problemet her er at folk er forskjellige.

Hvis du har mistet nesten alt nå, så kan du ikke se borti fra at du må innom en tredje gang også. Du må bare vente og se.

Anonymkode: 97af7...b93

Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Det blir mye bedre neste gang du er der for å ta påfyll.

Problemet her er at folk er forskjellige.

Hvis du har mistet nesten alt nå, så kan du ikke se borti fra at du må innom en tredje gang også. Du må bare vente og se.

Anonymkode: 97af7...b93

Takk for svar:)

Skrevet

Jeg tok første gangen for over ett år siden, med påfyll noen uker etterpå. Tok ny påfyll nå i høst.

Rutinen etterpå var slik at brynene skulle «våtes» med sterilt vann hver 15-20 minutt resten av den dagen. Påfølgende 2-3 uker skulle jeg smøre på en salve morgen og kveld etter vask. 

Jeg gjorde dette til punkt og prikke og har ikke flasset i det heletatt. Gjorde du dette? Om du ikke ble bedt og informert om denne prosedyren, ville jeg ha klaget å fått pengene tilbake. 

Anonymkode: d83c6...103

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg gjorde dette for 5 år siden. Kan ikke huske at noe farge forsvant før påfyllingstimen. Kun den overskuddafargen som var i huden som flasset av. Og det er fremdeles litt farge igjen nå 5 år senere. Viktig at du ikke bruker peelingprodukter før prosedyren og noen uker etter var det jeg fikk beskjed om. Ellers tok jeg ikke noen spesielle hensyn. 

Skrevet

Det virker for meg som at de gir ut ulike råd om etterbehandling. Min beskjed var ingen vann og trening på en uke. Fikk med en krem men fikk da beskjed om at det ikke var nødvendig å bruke den med mindre jeg selv følte for det. Valgte derfor å la vær frem til det begynte å flasse. Det er to uker siden nå og det er ingenting igjen, i tillegg til at det virker som litt av min tynne "tråd" har blitt mindre etter at pennen har kjært over de :(  Jeg må nok ta en tlf, men krysser fingrene for at det blir bedre etter påfyllstimen.

• Liker 1
Skrevet

Jeg og mistet alt med en gang omtrent. Det samme skjedde dessverre etter 1 påfyll. 
Jeg har tørr hud og det kunne visst sitte dårligere da. 

Anonymkode: c7cf1...92c

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.11.2022 den 2.27):

Jeg og mistet alt med en gang omtrent. Det samme skjedde dessverre etter 1 påfyll. 

Hei, 

Jeg har akkurat tatt påfyll, og fikk beskjed om at jeg hadde veldig tørr hud også. Tok du flere påfyll for at det satt eller ga du opp dette? :( 

Jeg er så fornøyd med resultatet denne gangen også, men om det forsvinner igjen tenker jeg det ikke er verdt pengene egentlig :( 

Skrevet

Mesteparten forsvinner etter første runde, etter andre time sitter det mye bedre :) 

Jeg fikk beskjed der jeg gjorde det sist at jeg IKKE skulle vete det på en uke. Da kunne fargen forsvinne. Kun bruke krem på kvelden. Er nok forskjellige meninger om dette.

Lykke til TS, håper du blir fornøyd!

Skrevet
Ano32 skrev (På 3.11.2022 den 11.10):

Hei,

Jeg har tatt Microblading på bryn og ble utrolig fornøyd med resultatet, da jeg i utgangspunktet ikke har mer enn en tynn tråd selv.

Jeg fikk vite at mye av fargen forsvinner i løpet av de første ukene, og at det vil flasse en del, men nå er alt flasset bort, og det er ikke noe farge igjen. Kun mine egne bryn og ingen antydning til at det har vært noe annet.  Har lest fra andre at det kommer tilbake og blir bedre etter påfyllstimen, men da er spørsmålet mitt om det samme vil skje etter påfyllstimen også? Forsvinner det bare igjen da også? 

Jeg finner så lite innlegg og info om andre sine erfaringer etter påfyllstime og lengde på resultatene. Håper noen som har gjort dette kan betrygge meg litt. Kommer fargen tilbake, hvor ofte tok dere påfyll, ble dere fornøyde, hvor lenge varte resultatet osv. 

Takk for alle svar! 

Fargen kommer tilbake etter det har healet litt. Jeg og fikk totalt panikk og kom over en sub på reddit der folk deler bilder, slapp av, det er helt normalt all fargen forsvinner først!! 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.11.2022 den 2.27):

Jeg har fet hud og fikk samme beskjed!? Sinnsykt mye forskjellig info om dette. Noen sier vask bryna mens andre sier det er krise… Noen sier du må bruke krem på mens andre sier krem suger ut fargen.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...