AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #1 Skrevet 3. november 2022 Ikke noe indikerer at de er feil tatt. Jeg er over tiden for mens, så de skulle slått ut. Kan jeg være gravid allikevel eller må man stole på testene? Anonymkode: ae595...a2d
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #2 Skrevet 3. november 2022 Du kan ha hatt forsinket eggløsning. Evt ta en tur til legen for å sjekke med blodprøve. Anonymkode: 52a1d...acd
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #3 Skrevet 3. november 2022 Hvor langt over mens er du da? Anonymkode: aef75...ccb
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #4 Skrevet 3. november 2022 Når man er «over mens» er det nok alltid fordi eggløsningen er forsinket. Har du fått konstatert med tester når eggløsningen din var? Den måneden jeg faktisk ble gravid var eggløsningen halvannen uke forsinket, helt tilfeldig, for den pleier ellers å være regelmessig. Anonymkode: 3af19...3b6 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #5 Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor langt over mens er du da? Anonymkode: aef75...ccb Egentlig er det sånn her: jeg hadde siste samleie for 8 uker siden. Men mensen er litt kokko nå. (over 40 år) så vanskelig helt å holde styr på det. Men om jeg ble gravid da, så er jeg jo 7 -8 uker på vei (det er jeg 100 prosent sikker på) Grunnen til hysteriet er en gang samleie i ett svakt øyeblikk uten prevensjon Anonymkode: ae595...a2d
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #6 Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Når man er «over mens» er det nok alltid fordi eggløsningen er forsinket. Har du fått konstatert med tester når eggløsningen din var? Den måneden jeg faktisk ble gravid var eggløsningen halvannen uke forsinket, helt tilfeldig, for den pleier ellers å være regelmessig. Anonymkode: 3af19...3b6 Egentlig er det sånn her: jeg hadde siste samleie for 8 uker siden. Men mensen er litt kokko nå. (over 40 år) så vanskelig helt å holde styr på det. Men om jeg ble gravid da, så er jeg jo 7 -8 uker på vei (det er jeg 100 prosent sikker på) Grunnen til hysteriet er en gang samleie i ett svakt øyeblikk uten prevensjon Anonymkode: ae595...a2d Anonymkode: ae595...a2d
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #7 Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Egentlig er det sånn her: jeg hadde siste samleie for 8 uker siden. Men mensen er litt kokko nå. (over 40 år) så vanskelig helt å holde styr på det. Men om jeg ble gravid da, så er jeg jo 7 -8 uker på vei (det er jeg 100 prosent sikker på) Grunnen til hysteriet er en gang samleie i ett svakt øyeblikk uten prevensjon Anonymkode: ae595...a2d Anonymkode: ae595...a2d Du er ikke gravid om testen er negativ når du evt skulle vært 7-8 mnd på veg. Prøv heller overgangsalder. Anonymkode: ff9e6...b2d 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #8 Skrevet 3. november 2022 Høres ut som overgangsalderen Anonymkode: 30934...0a8
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #9 Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du er ikke gravid om testen er negativ når du evt skulle vært 7-8 mnd på veg. Prøv heller overgangsalder. Anonymkode: ff9e6...b2d 7-8 uker og 7-8 mnd er stor forskjell, bare nevner det Anonymkode: 30934...0a8
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #10 Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Du er ikke gravid om testen er negativ når du evt skulle vært 7-8 mnd på veg. Prøv heller overgangsalder. Anonymkode: ff9e6...b2d haha, 8 mnd er litt væl jaa. Det står uker Jeg har født tre barn så har vært 8 mnd på vei og det er jeg ikke hehe Anonymkode: ae595...a2d
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #11 Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Høres ut som overgangsalderen Anonymkode: 30934...0a8 ja det jeg håper på Anonymkode: ae595...a2d
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #12 Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): 7-8 uker og 7-8 mnd er stor forskjell, bare nevner det Anonymkode: 30934...0a8 Ja for det var selvfølgelig vanskelig å forstå at jeg mente mnd i stedet for uker. Poenget står selvfølgelig fortsatt, man tester positivt hvis man er 7-8 uker på veg. Gjør man ikke det så er man selvfølgelig ikke gravid. AnonymBruker skrev (1 time siden): haha, 8 mnd er litt væl jaa. Det står uker Jeg har født tre barn så har vært 8 mnd på vei og det er jeg ikke hehe Anonymkode: ae595...a2d Det var vanskelig for deg også å skjønne mtp at jeg tross alt siterte innlegget ditt i tillegg? Det spiller ingen rolle, du er ikke gravid om testen er negativ hverken ved 8 uker eller 8 mnd. Åpenbart. Anonymkode: ff9e6...b2d
Sofakona Skrevet 3. november 2022 #13 Skrevet 3. november 2022 Går du bare etter sex... eller når du hadde eggløsning?
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #14 Skrevet 3. november 2022 Jeg opplever gjerne at mensen blir forsinket nettopp når jeg blir litt hysterisk pga situasjonen du beskriver her (ubeskyttet sex). Akkurat som om kroppen har lyst å spille meg et ekstra puss😆 Anonymkode: 89a4c...774
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå