Gå til innhold

damer, blir dere kåte av at typen deres bare tar på dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja dere som er i forhold blir dere kåte når samboeren begynner å ta på deg, stryke deg på kroppen?  Jeg blir ikke så lett kåt, men sambo blir veldig lett kåt og jeg kan ikke ta på kuken hans uten at han får stå. Han kan se på rumpa mi og bli kåt av det også. Men når han tar på meg trenger jeg mer stimuli. Jeg blir kåtere når han går ned på meg og vi har sex, kliner, men bare ren stryking på kroppen blir jeg ikke kåt av. Jeg vet han er mer følsom enn meg også på mange måter. Men jeg lurte på om det er flere som har det sånn? 

Anonymkode: 8f2c0...7f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha nei. Skal nok litt mer til😅

Anonymkode: 91411...794

• Nyttig 1
Skrevet

Helt vanlig vil jeg si. Misunner ofte menn for hvor lett de får tenning. Virker så ukomplisert. 

• Liker 5
Skrevet

Nei, det holder ikke. 

Min mann kan også bli opphisset av å se meg naken, i undertøyet eller ved å tenke på min edlere deler, men jeg blir ikke kåt av å se han naken eller i undertøyet. Av og til kan jeg bli kåt av å tenke på sex med han.

Om jeg danset forførende rundt hadde han blitt interessert og opphisset. Om han gjorde det samme hadde jeg syntes det var morsomt og/eller kleint. 

Anonymkode: 4f3ab...fe7

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Mannen min er sånn, og jeg er kanskje mer som deg.

Men er ikke det en kjønnsgreie ofte da? Menn har lettere evnen til å bare være kåte uten oppbygging av det? 

Jeg vet jeg BLIR det etter litt, så derfor går jeg med på initiativet/tar initiativet. Men jeg er nok ikke det helt i starten nei. 

Jeg kan ha lyst til å bli kåt/ha sex(og tenke på sex osv), men jeg er det sjeldent direkte fysisk kåt uten noe påbegynt forspill når jeg tenker meg om 🤷‍♀️

Anonymkode: 9f755...53c

Skrevet

Nei skal litt mer til. Men kan av og til bli litt tent av stryking/kosing eller at jeg tenker på sex med han.

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, det holder ikke. 

Min mann kan også bli opphisset av å se meg naken, i undertøyet eller ved å tenke på min edlere deler, men jeg blir ikke kåt av å se han naken eller i undertøyet. Av og til kan jeg bli kåt av å tenke på sex med han.

Om jeg danset forførende rundt hadde han blitt interessert og opphisset. Om han gjorde det samme hadde jeg syntes det var morsomt og/eller kleint. 

Ja, men om Magic Mike danset rundt deg hadde du blitt klam i hakket. Så mao er jo problemet at du rent fysisk kanskje ikke tiltrekkes av mannen. Noe som er helt forståelig da de aller fleste ikke er sammen med fysisk attraktive mennesker.

Anonymkode: a58b2...afd

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja, men om Magic Mike danset rundt deg hadde du blitt klam i hakket. Så mao er jo problemet at du rent fysisk kanskje ikke tiltrekkes av mannen. Noe som er helt forståelig da de aller fleste ikke er sammen med fysisk attraktive mennesker.

Nei, jeg syns magic Mike er dritklein og kunne ikke blitt kåt av det om jeg prøvde engang.

Anonymkode: 6aedd...b74

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Kjæresten min er sånn. Nok med å stryke hu på rumpa, så hopper hu på meg😂

• Hjerte 1
Skrevet

Skal veldig lite til. Et kyss på rett sted eller en beføling så er jeg der🙈

Anonymkode: 5fd5b...298

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Ja dere som er i forhold blir dere kåte når samboeren begynner å ta på deg, stryke deg på kroppen?  Jeg blir ikke så lett kåt, men sambo blir veldig lett kåt og jeg kan ikke ta på kuken hans uten at han får stå. Han kan se på rumpa mi og bli kåt av det også. Men når han tar på meg trenger jeg mer stimuli. Jeg blir kåtere når han går ned på meg og vi har sex, kliner, men bare ren stryking på kroppen blir jeg ikke kåt av. Jeg vet han er mer følsom enn meg også på mange måter. Men jeg lurte på om det er flere som har det sånn? 

Jeg kan bli kåt bare å se ei naken dame, men blir mer kåt når jeg kan føle ei naken dame der vi begge er nakne

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Nei. Definitivt ikke kåt av Magic Mike.

Anonymkode: c8adb...a1d

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Tror jeg ler meg ihjel. Du som skrev dette MÅ jo være mann selv?

Anonymkode: 99d15...9d9

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Kommer an på. Jeg kan bli det, men det skjer ikke hver gang.

Anonymkode: 7e14d...4d8

Skrevet

Jeg gjør og han vil kose en del. Men fordi han ikke tenner på meg så tvinger jeg kroppen til å ikke føle noe. 

Anonymkode: bf319...94b

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg gjør og han vil kose en del. Men fordi han ikke tenner på meg så tvinger jeg kroppen til å ikke føle noe. 

Hvorfor tenner han ikke på deg? 🙈

Anonymkode: f2ee0...b4a

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Nei, det holder ikke. 

Fint at kvinner skjønner dette. Men det er også viktig å tenke på når dere kritiserer oss menn for å være desperate, eller bare opptatte av sex. Vi er nok ikke så desperate som mange tror, ikke besatt av sex heller, men tenne raskt for lite, det gjør vi. Det kan det bli mye sex av selvsagt, dersom han er så heldig å treffe riktig kvinne. Det finnes noen.

Anonymkode: d743a...d03

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Samme her. 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor tenner han ikke på deg? 🙈

Anonymkode: f2ee0...b4a

Min mann trenger i utgangspunktet ikke mye sex. I tillegg har han slitt med alvorlig sykdom, som igjen har påvirket både lyst og "utstyr". 

Anonymkode: 2c1b8...c67

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Eh, Nei! 

For det første, min mann er den kjekkeste og deiligste jeg vet om, og er absolutt fysisk attraktiv.

Hadde Magic Mike danset rundt meg, hadde det vært enda kleinere og enda mindre pirrende for meg. Sorry, to crush your illusions altså, men en naken mann som danser rundt, må være noe av det minst attraktive og opphissende jeg kan tenke meg, det være seg Magic Mike eller hvem som helst. Da hadde jeg heller valgt mannen min. Kunne ALDRI tenke meg å se noe strippeshow! Det framstår patetisk, trashy og utrolig usexy for meg, og absolutt ikke en turn-on. 

• Liker 4
Skrevet

Nei. Jeg tenner på flørting gjennom dagen, og det innebærer jo å bli tatt på. Klemmer, små kyss, en hånd over ryggen når han sniker seg forbi meg på kjøkkenet, sitte sammen i sofaen og flørtende blikk/smil. Hvis det opprettholdes kan jeg bli kåt veldig raskt når man først begynner. 

Dessverre er forståelsen av dette bedre enn gjennomførelsen hva gjelder min samboer. 😅

Anonymkode: 6c739...e4b

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...