prings Skrevet 3. november 2022 #1 Skrevet 3. november 2022 Hei! Lang post: Når jeg møtte kjæresten min, så sa jeg allerede ved første møte att egne barn sto aller høyest på min ønskeliste. Han hadde allerede 3 barn, men utelukket ikke att dette var noe som kunne snakkes nermere om i fremtiden. Vel, fremtiden er her. Og jeg har lært masse om kjæresten min siden den gang. Att han er en fantastisk pappa, att han stiller opp for alle rundt seg, og att han er den mannen jeg vil ha barn med. Problemet er, jeg tror ikke att han vil ha barn med meg? Vi har hatt ubeskyttet sex i vel over ett år, og ingen ting skjer, jeg har snakket om mulighetene rundt og gå videre med dette, og få hjelp på veien videre, men det er akkurat som om han har satt på bremsen og låst seg helt. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger, kjæresten min har sakt att han til tider kan føle att jeg ikke er kjæreste med han, fordi jeg elsker han, men kun er med han for og få barn. Og dette stemmer jo ikke i det heletatt! Ting har bare stoppet opp her, og jeg har blitt redd for og snakke om det med han. Jeg blir redd for og dytte han unna, samtidig som att dette gnager så innmari på lengselen min. Hvordan går man videre med dette? Skal jeg bare legge fra meg drømmen om og bli mamma? 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #2 Skrevet 3. november 2022 Kanskje han er sterilisert fra før men ikke har sagt noe til deg? Hvor gammel er du? Å stille spørsmål ved din kjærlighet til han fordi du snakker om ditt barneønske er ganske dårlig gjort av han. Han har 3 barn, han har fått oppleve det, han bør ha forståelse for at det er noe du ønsker å oppleve du også. Å avfeie det slik er slemt. Du kan ta utredning av deg selv om du ønsker det, uten å involvere han. Men hvis alt er ok med deg så stopper det jo opp der hvis han ikke vil gjøre noe videre. Anonymkode: de49f...a54 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #3 Skrevet 3. november 2022 Kanskje han er usikker på deg og ikke har tro på forholdet skal vare ? Du kan jo prøve overbevise ham at han er mannen i ditt liv og at du elsker ham. Og derfor ønsker å ha et barn og famile bare med ham. Og at det er viktig for deg at du har noe etter ham om noe skulle skje og han feks dør. Anonymkode: b0f2e...5df
prings Skrevet 3. november 2022 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2022 43 minutter siden, AnonymBruker said: Kanskje han er sterilisert fra før men ikke har sagt noe til deg? Hvor gammel er du? Å stille spørsmål ved din kjærlighet til han fordi du snakker om ditt barneønske er ganske dårlig gjort av han. Han har 3 barn, han har fått oppleve det, han bør ha forståelse for at det er noe du ønsker å oppleve du også. Å avfeie det slik er slemt. Du kan ta utredning av deg selv om du ønsker det, uten å involvere han. Men hvis alt er ok med deg så stopper det jo opp der hvis han ikke vil gjøre noe videre. Anonymkode: de49f...a54 Hei 😊 han er ikke sterilisert. Vi er D27 M35 år 😊
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #5 Skrevet 3. november 2022 Hva hvis han et bare ferdig med småbarn ? Og ikke vil gå gjennom det samme på nytt? Anonymkode: f5405...9ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå