AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #1 Skrevet 3. november 2022 Har lest at SSB planleggerå kartlegge alle kjøp gjort med kort, helt ned til enkelte varer etc. Men finner ingen artikler som sier når. Mener de fra 1 januar 2023? Eller har de begynt? Eller lengre ut i fremtiden? Noen som vet? https://e24.no/naeringsliv/i/JQQenm/dagligvarekjeder-protesterte-mot-aa-utlevere-alle-kvitteringer-til-ssb-ble-ikke-hoert Anonymkode: c4b1b...316
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #2 Skrevet 3. november 2022 Datatilsynet har vel ikke godkjent det der enda? Kan ikke fatte og begripe at de skulle gjøre det heller… Anonymkode: 3a550...478
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #3 Skrevet 3. november 2022 Butikkjedene sier at de bryr seg om personvern og "ulemper i form av fallende kundetillit og omdømme." Særlig. De blåser da i kundenes personvern, og fallende kundetillit og omdømme vil ikke påvirke dem, da kundene ikke vil ha noe særlig alternativer. Anonymkode: f40b1...b0f
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #4 Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Datatilsynet har vel ikke godkjent det der enda? Kan ikke fatte og begripe at de skulle gjøre det heller… Anonymkode: 3a550...478 Jeg håper de ikke godkjenner det, men det irriterer meg sånn at de ikke kan skrive om når SSB vil se for seg å starte - om de skulle få lov. Mener de umiddelbart? Mener de i 2023? Om fem år? Jeg vil så gjerne vite Anonymkode: c4b1b...316
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå