AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #1 Skrevet 3. november 2022 Vet noen hvorfor negative anmeldelser på Legelisten.no plutselig blir slettet? Anonymkode: 8b208...14c
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #2 Skrevet 3. november 2022 Negative innlegg, gjerne skrevet mens man er preget av ganske store følelser, kan lett gå i mot retningslinjene? Det vil jeg tro er grunnen. Anonymkode: 17aa1...70d 4
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #3 Skrevet 3. november 2022 Tenker spesielt på nr 2 og 5, og det som står helt nederst. Anonymkode: 17aa1...70d
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #4 Skrevet 3. november 2022 Takk for svar! Om noen faktisk opplever feilbehandling synes jeg det bør kunne skrives, har tenkt at det er noe av hensikten.. Gjelder ikke en tilbakemelding jeg selv har skrevet, men kjente meg så igjen i en som ble slettet. Anonymkode: 8b208...14c 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #5 Skrevet 4. november 2022 Hvor er det slettet? Har lest både negative og positive omtaler om legen min. Anonymkode: dabb7...c15
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #6 Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvor er det slettet? Har lest både negative og positive omtaler om legen min. Anonymkode: dabb7...c15 Spørsmålet var nok ikke ang alle negative omtaler, men en eller flere spesifikke knyttet til en lege (ikke lett å forstå ut fra HI altså). De var sannsynligvis ikke i tråd med retningslinjene. Min lege har også både positive og negative. Et par av de negative (knyttet til restriksjon av sykmeldinger) rister jeg litt på hodet av. Etter min kjennskap til legen i over 12 år, så synes jeg egentlig det er betryggende at sykmeldinger ikke deles ut som drops. Er selv i en langtidssykmelding og han har vært en uvurderlig støtte og holdt igjen når jeg feilaktig har trodd jeg er klar.. Anonymkode: 17aa1...70d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå