AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #1 Skrevet 3. november 2022 Jeg hadde en rennende nese i 3 uker i høst. Det ga seg noen dager. Og så ble jeg forkjølet, og nå har jeg hatt rennende nese i 2 uker. Regner med at selve forkjølelsen har gitt seg etter så lang tid. Kan det være at jeg sliter med noe med bihuler ? Jeg jobber mye i kalde rom. Vet ikke om det påvirker. Er lei av å ha rennende nese nå Anonymkode: dd911...4bc
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #2 Skrevet 5. november 2022 Kanskje det kan hjelpe mer eller mindre med en neseskyller.Det er flere typer så vidt jeg har forstått.Jeg henviser til en lege : søk på :Neseskylling kan lindre allergi-Allergiguiden. Anonymkode: ed693...5e5
Momio Skrevet 5. november 2022 #3 Skrevet 5. november 2022 Det er ikke så unormalt att nesen renner mer når man eksponerer seg for kald, tørr luft. Sekresjons produksjonen øker for å kunne beskytte slimhinnene. I tilegg vil blodsirkulasjonen øke når du er i arbeid. Du kan prøve å skylle nesen etter du har kommet innendørs og begynner å få varmen i kroppen og evt. morgen og kveld. Otrevin saltvannssprayen er veldig enkel å bruke og lettvint å ha med seg. Eller så kan du bruke ett nesehorn. Det er også greit å tenke på innemiljøet om det er lenge siden du har støvtørker, støvsugd eller f.eks skiftet sengetøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå