AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #1 Skrevet 3. november 2022 har nå datet i det siste året. kom da i tre dater. ingen av de var velykket utenom samleie også hørte jeg ikke noe ifra dem. har vært i noen forhold som kanskje maxen varte i ett år. har nå tanker om å ta kontakt med en jeg avviste for flere år siden, men tenker at vil bli for dumt. han føler jeg er genuine siden han skal ha forsøkt i lengre periode. har nå tenkt å gi opp dating. føler det eneste som skjer at jeg gir bort vagina for ingenting. sitter her utørket og lei meg at jeg ikke fortjener langvarig forhold hva tenker dere? kvinne, 32, utdannet med mastergrad Anonymkode: 6fabd...f8a 1
Heydayotheinterweb Skrevet 3. november 2022 #2 Skrevet 3. november 2022 Fuck det amerikanske bullshit fenomenet der! Hva feiler det dere nordmenn? Ingen egen kultur? Dating er fra USA! "So... tell me about yourself." vs "Skal vi pule?" Foretrekker den skandinaviske versjonen bedre. Uansett... jeg har prøvd date en gang. Så der satt vi "let's get a coffee" > insert cliche here < Fortell meg om deg selv. Hva skal jeg si? I'm not like the others. Så der sitter vi og prater tomprat som er helt meningsløst og ingen av oss bryr oss om. Kjedelig! 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #3 Skrevet 3. november 2022 Hvordan skal man da møtes og bli kjent? Anonymkode: 41b12...cbe
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #4 Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvordan skal man da møtes og bli kjent? Anonymkode: 41b12...cbe Å ikke ha noe agenda for sex fra noens side men genuint ønsker å bli kjent. En aktivitet sammen er det jeg liker best men de fleste går for en kaffe så ender opp som regel med det. Møtes flere ganger. Ta det rolig ikke ha sex så fort. Anonymkode: d48da...a26 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #5 Skrevet 3. november 2022 Sex hører ekteskapet til Anonymkode: 6e928...a23
Flintis Skrevet 3. november 2022 #6 Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Sex hører ekteskapet til Anonymkode: 6e928...a23 Sex hører de som har lyst til det til. 3
Flintis Skrevet 3. november 2022 #7 Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): har nå datet i det siste året. kom da i tre dater. ingen av de var velykket utenom samleie også hørte jeg ikke noe ifra dem. har vært i noen forhold som kanskje maxen varte i ett år. har nå tanker om å ta kontakt med en jeg avviste for flere år siden, men tenker at vil bli for dumt. han føler jeg er genuine siden han skal ha forsøkt i lengre periode. har nå tenkt å gi opp dating. føler det eneste som skjer at jeg gir bort vagina for ingenting. sitter her utørket og lei meg at jeg ikke fortjener langvarig forhold hva tenker dere? kvinne, 32, utdannet med mastergrad Anonymkode: 6fabd...f8a Jeg tenker at sex må du ha fordi du har lyst til det, blir det ikke noe mer så blir det ikke noe mer. Så begrepet "gi bort vagina" indikerer en mer forretningsmessig transaksjon vagina mot forhold. Det bør være nytelse for nytelse. Du har vært i et eller flere forhold, hva gikk galt, hva gikk bra. Hvordan vil du ha det? Liker du han du avviste? Du må gjerne ta kontakt, men han kan ha brukt mye tid på å komme over deg så det kan gå begge veier og kanskje du må overbevise han ekstra om at du er seriøs? Har du relevant arbeide for utdannelsen?
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #8 Skrevet 3. november 2022 TS er en mann.. Anonymkode: f5e4f...a35
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #9 Skrevet 3. november 2022 2 hours ago, Heydayotheinterweb said: Fuck det amerikanske bullshit fenomenet der! Hva feiler det dere nordmenn? Ingen egen kultur? Dating er fra USA! "So... tell me about yourself." vs "Skal vi pule?" Foretrekker den skandinaviske versjonen bedre. Uansett... jeg har prøvd date en gang. Så der satt vi "let's get a coffee" > insert cliche here < Fortell meg om deg selv. Hva skal jeg si? I'm not like the others. Så der sitter vi og prater tomprat som er helt meningsløst og ingen av oss bryr oss om. Kjedelig! Hvorfor snakket dere ikke bare om ting som interesserte dere? Man får ikke mer moro enn man skaper selv. Anonymkode: 02b41...bf4
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #10 Skrevet 3. november 2022 Hvordan ender høyt utdannede, med så dårlig språk? Anonymkode: b90ca...903 2
Mona123 Skrevet 3. november 2022 #11 Skrevet 3. november 2022 Ikke ha sex før dere er ordentlig kjent. Så slipper du å føle deg slik.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #12 Skrevet 3. november 2022 Ikke ha sex som noe positivt tidlig i datefasen. Iom at du skriver mislykket utenom samleie, virker du som om du anser sex som tegn på vellykket date. Jeg gikk på ørtiførti mislykkede dater med folk fra nettdatnig, før jeg traff mannen min. Da var jeg nesten 33. Jeg hadde ikke sex med en eneste av de jeg hadde mislykkede dater med. Anonymkode: b7e45...9d5 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #13 Skrevet 3. november 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Hvordan ender høyt utdannede, med så dårlig språk? Anonymkode: b90ca...903 Stusset ærlig talt på samme selv. For all del, ikke alle behersker skriftspråk like godt, men det er unektelig litt merkelig å dele et innlegg med masse skrivefeil og ikke en eneste stor bokstav, for å så signere med "jeg har mastergrad". Anonymkode: 54c2b...c0e 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #14 Skrevet 3. november 2022 5 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor snakket dere ikke bare om ting som interesserte dere? Man får ikke mer moro enn man skaper selv. Anonymkode: 02b41...bf4 Fordi det forutsetter at folk har sosiale ferdigheter. Noe nordmenn ikke har. Anonymkode: 60342...ec2 1
språkpurk Skrevet 3. november 2022 #15 Skrevet 3. november 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Stusset ærlig talt på samme selv. For all del, ikke alle behersker skriftspråk like godt, men det er unektelig litt merkelig å dele et innlegg med masse skrivefeil og ikke en eneste stor bokstav, for å så signere med "jeg har mastergrad". Anonymkode: 54c2b...c0e Synd å si det, men godt språk er ikke et krav for å gjennomføre høy utdannelse innen de aller fleste fag. På forum som dette, hvor flertallet skriver mer eller mindre muntlig, virker det som dårlig språk er normen, uansett utdannelse.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #16 Skrevet 3. november 2022 36 minutter siden, språkpurk said: Synd å si det, men godt språk er ikke et krav for å gjennomføre høy utdannelse innen de aller fleste fag. På forum som dette, hvor flertallet skriver mer eller mindre muntlig, virker det som dårlig språk er normen, uansett utdannelse. helt riktig jeg har mastergrad og er skikkelig dårlig til å skrive, men fikk god hjelp av korrekturprogrammer man kan kjøpe på nett. og så hjalp veileder meg med språket Anonymkode: 60342...ec2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå