Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min har utrolig dårlig munnhygiene. Senest i helgen pusset han bare tennene da han la seg sent lørdag og søndag kveld. Ofte når han drikker i helgene og har todagers så pusser han gjerne ikke tennene heller fordi det gjør at «ølet smaker dårlig». 
I tillegg til dette så snuser han. 
Jeg har prøvd å få han til å bruke tanntråd, munnskyll og å pusse tennene hele tiden. Når jeg tar tanntråd gir jeg til han osv. Han nevnte også at det var rart at jeg pusser tunga og ganen fordi det så han ingen grunn til. Men jeg forklarte at det er like mye bakterier der. 

Problemet mitt her er at det helt seriøst stinker drit av munnen hans. Vil ikke kysse med han lengre, må holde pusten. Våkner om natta hvis han sover mot meg fordi han sover med munnen åpen. Og jeg må ha dyna over nesa på kveldene når vi ligger og prater. Tilogmed rett etter tannpuss har han dårlig ånde. Jeg har ALDRI opplevd noe liknende. Prøver å hinte osv og. Sier at han smaker snus osv og at han må pusse tennene oftere fordi det er skadelig og ekkelt. Men selv om han gjør dette lukter det kort tid etter uansett. Sist han var til tannlegen renset tannlegen tennene hans i tre kvarter.. 

Jeg sliter virkelig og aner ikke hva jeg skal gjøre. Det ødelegger lysten min….

Anonymkode: e6cf6...2c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutt å hinte og vær mer direkte da. Bare finn en ok måte å si det på.

• Liker 7
Skrevet
Blåjojo skrev (1 minutt siden):

Slutt å hinte og vær mer direkte da. Bare finn en ok måte å si det på.

Har jo sagt at det lukter snus, at det er ekkelt og at han må pusse tennene oftere. Vet ikke hva mer jeg kan si uten at det blir gnåling iogmed at jeg nevner det ganske ofte..

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Har jo sagt at det lukter snus, at det er ekkelt og at han må pusse tennene oftere. Vet ikke hva mer jeg kan si uten at det blir gnåling iogmed at jeg nevner det ganske ofte..

ts

Da må du si alt det du skrev i HI.

• Liker 1
Skrevet

Si rett ut at det er så ille at du ikke vil kysse han lenger og at dere kommer til å ende opp som roomies og ikke kjærester om han ikke gjør noe med munnhygienen sin 

Anonymkode: a93f3...f7c

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Dårlig hygiene er noe av det værste. Enten det er munn eller annet. 

• Liker 4
Skrevet

At du orker. Det finnes 1000vis av menn med normal god hygiene der ute. Ikke ta til takke med en gris.

• Liker 5
Skrevet

Har han noen gamle fyllinger? Jeg brukte et par-3 år på å få dama til å bruke tanntråd, men hjalp liksom ikke på lukta. Sendte henne til en god tannlege som fjernet de gamle fyllingene, noe som løste problemet umiddelbart (var mer eller mindre råttent under der!).

Hun hadde aldri lært å bruke tanntråd og ville bare brekke seg når hun prøvde. I tillegg hadde hun bare gått til en jalla-tannlege som ikke gjorde god nok jobb. Kostet flere titalls tusen å rette opp, men var verdt det :)

Anonymkode: 974a2...360

• Liker 1
Skrevet

Tror det er noe av det jeg kommer til å savne mest fra x sambo. Han var fantastisk god på hygiene. Vet, noen grader for langt. Tror kanskje vi har hatt sex 4-5 ganger på 18 år hvor vi ikke var nydusjet. Etter hans ønske. Men hygiene er viktig. 

Skrevet

Dårlig ånde lukter alle andre han omgås også.

Egentlig dårlig gjort å ikke si det rett ut.

Pusten din stinker sånn at jeg våkner av det.....hallo....

Folk flest er høflige, men du er sammen med fyren. Du må si det rett ut.

Anonymkode: 4593c...1de

• Liker 1
Skrevet
Helene skrev (13 minutter siden):

Tror det er noe av det jeg kommer til å savne mest fra x sambo. Han var fantastisk god på hygiene. Vet, noen grader for langt. Tror kanskje vi har hatt sex 4-5 ganger på 18 år hvor vi ikke var nydusjet. Etter hans ønske. Men hygiene er viktig. 

Jeg trodde han aldri skiftet sengetøy og ikke klarte å vaske klær?

Hmm.

Anonymkode: c50bd...a4d

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg trodde han aldri skiftet sengetøy og ikke klarte å vaske klær?

Hmm.

Anonymkode: c50bd...a4d

Det var da jeg begynte å bruke eget soverom. Og ga f i å vaske hans klær. Han skiftet ikke sengeklær på 4 mnd. Jeg lå ikke der. 

Skrevet

Han glemte noe underveis. Dusjet hver dag og skiftet håndduk, undertøy hver dag. Og trodde jeg skulle overse at sengen ikke ble skiftet på. 

Skrevet
1 hour ago, Helene said:

Dårlig hygiene er noe av det værste. Enten det er munn eller annet. 

Da skulle du vært med til India.
Hva klager dere etter?

Skrevet

Du må ikke være sammen med han.

Anonymkode: 6cb8e...dcb

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du må ikke være sammen med han.

Har flyttet. 

Gjest Karamelis
Skrevet

Ikke hint. Hvorfor gjør du det egentlig? For du er redd for å såre han?

Enn han da som ligger å puster drittlukt på deg? Som ikke er den beste versjonen av seg selv for deg, slik at det skal være godt for deg å kysse? Blir ikke du såret? 

Si det som det er, at hans dårlige hygine ødelegger forholdet deres. 

Skrevet

La være å kysse han og ha sex med han når han lukter. Det er jo avtennende. Vær ærlig om hvorfor. Ikke si at han er ekkel, men at han lukter ekkelt, og må pusse tennene om du skal kysse han.

Anonymkode: b8183...37a

• Liker 1
Skrevet
Helene skrev (11 timer siden):

Har flyttet. 

Jeg svarte ts, ikke deg.

Skrevet

Dårlig hygiene er en gigantisk dealbreaker. Det tar ikke lang tid å pusse tenner, dusje ol. Så da er det takk for meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...