Gå til innhold

Hadde du startet en ANONYM OnlyFans konto for 1 mil i året?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Hvorfor betaler folk for å se nakne damer på onlyfans når man kan se det samme gratis på nettet???

Anonymkode: 03a1e...c63

Det er ikke nødvendigvis nakne damer. De kler seg i det som fansen vil se dem i, og poserer slik fansen vil. For eksempel med pisk og strap-on (eller hva det heter). Er også damer i alle størrelser der. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det kunne jeg. Trenger pengene. 

Anonymkode: f379b...99c

Skrevet

Jeg hadde ikke fått lov av mannen min. :ler: 🙈

Dessuten har jeg synlige og identifiserbare tatoveringer, så da utgår det med høye kneløft. Hadde ikke vært så stas dersom ungene hadde fått høre av vennene sine at «pappa har sett rumpa til mammaen din». :ler: 🙈

Men dersom jeg hadde kunnet kun vise føttene eller noe uskyldig, og skjult både ansikt og tatoveringer så kunne jeg lett ha gjort det, ja. Men da blir jo spørsmålet hvor jeg skulle fått en inntekt fra den dagen jeg er gammel og skrukkete og ingen vil betale for å se føttene mine lenger, da. 🤷‍♀️ Så kanskje ikke så lurt likevel, i og med at alternativet nok ville ha blitt «tjene 1 mill i året nå, mot svært lav lønn senere i livet pga. manglende erfaring» eller «tjene helt greit nå og ut mitt yrkesaktive liv». :) 

Anonymkode: b7a55...6e6

Skrevet

Nei herregud. Elsker jobben min, og tjener rundt en million uansett. Å deige seg foran kamera for at verdens ekleste menn skal sikle på meg, nei takk. Æsj! Menn er verdens avskum, ass. 

Anonymkode: d250f...0f1

• Liker 1
Skrevet

Hehe, jada. Hvis noen hadde betalt meg 1 million for å se min femtiårige gamle kropp, så klart det.

Anonymkode: 41151...426

Skrevet

Nope. Aldri i verden. Ei hore er ei hore, enten hun selger seg på gata eller digitalt.

Gjest Karamelis
Skrevet

Jeg har jobbet på internett før, 8-16, og det var slitsomt. 

Jeg hadde ikke orket om jeg skulle lagt deler av meg selv på nett. Det hadde nok skadet meg mentalt. 

Gjest Karamelis
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Nei herregud. Elsker jobben min, og tjener rundt en million uansett. Å deige seg foran kamera for at verdens ekleste menn skal sikle på meg, nei takk. Æsj! Menn er verdens avskum, ass. 

Anonymkode: d250f...0f1

"Æsj! Kvinner er verdens avskum, ass."

Skrevet

Uten problemer.

Anonymkode: f132f...8bb

Skrevet
vilkåret skrev (7 timer siden):

Jeg syntes det er interessant, at før var det gjerne fattigdom som tvang folk ut i prostitusjon. Idag (i Norge) virker det som om det er jaget etter å eie mye, samt at man ikke verdsetter egen kropp, nakenhet og seksualitet lenger, som driver mange. Når man leser i nyhetene at 13-åringer selger sex for å kjøpe ny mobiltelefon, vet vi at vi går en ny tid i møte. Ting kommer til å bli verre de neste tiårene på denne fronten.

De sperrene folk vokste opp med, mot å selge kropp og spille på seksualitet, er betydelig redusert hos veldig mange mennesker. Det er færre som ser på det som en stor sak å selge kroppen sin. Ikke bli overrasket over om deres "normale" barn er de som ender opp med å selge sex på onlyfans når de blir voksne. Det virker å gå mot å bli like vanlig som å bli sykepleier.

Så du tror at det var mindre barneprostitusjon før? Hvorfor mener du det? Tvert imot, med velstandsøkningen har det selvsagt blitt mye mindre prostitusjon, det sier seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...