Gå til innhold

Hadde du startet en ANONYM OnlyFans konto for 1 mil i året?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde du startet en anonym OnlyFans konto om du hadde tjent 1 million i året etter skatt? Risikoen for å bli gjenkjent vil alltid være der uansett. 

En slik jobb vil gi deg tilgang til økonomisk frihet og du slipper å være satt opp til å leve det jævlige A4 livet. Hadde du gjort det? kom gjerne med begrunnelse

Anonymkode: db62d...c43

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja lett, men jeg er mann så jeg har ikke det privilegiet og den fordelen det er å få betalt av kvinner som er utsultet på oppmerksomhet og kjærlighet for å se på kroppen min...

Er det en del av spørsmålet at jeg skal utnytte disse kvinnenes ensomhet? Altså at de må betale? I så fall ville jeg hatt betenkeligheter med det...

Anonymkode: 15fd3...b9c

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Jepp. Gubben spøker om at vi må starte en siden vi må betale strømregninga snart.

Anonymkode: 38c19...3a3

• Hjerte 1
Skrevet

Ja uten tvil

Anonymkode: 03f26...598

Skrevet

For en million i året kunne jeg gjort det med identiteten offentlig også. Istedet er realiteten sånn at gjennomsnittssum man tjener er 1000 kr i mnd i følge offentlig statestikk og det gidder jeg ikke

Anonymkode: b2180...b69

Skrevet

Hva er onlyfans?

Jeg driter TOTALT i populærkultur og anser massene som IDIOTER og har aldri levd A4-livet så jeg har ikke peiling her, men la meg gjette:
masse bitches og tyggegummi bimboer som mekker spenn på dumme, kåte menn?
Am I right?
Herregud så originalt.

• Liker 2
Skrevet

Nei. Hadde ikke skjedd. Jeg har mer selvrespekt og integritet enn som så.

• Liker 2
Skrevet
Heydayotheinterweb skrev (2 minutter siden):

Jeg driter TOTALT i populærkultur og anser massene som IDIOTER og har aldri levd A4-livet så jeg har ikke peiling her, 

Viktig å understreke hvor kul du er her ja..

Anonymkode: cdc96...5be

• Liker 5
Gjest vilkåret
Skrevet (endret)

Jeg syntes det er interessant, at før var det gjerne fattigdom som tvang folk ut i prostitusjon. Idag (i Norge) virker det som om det er jaget etter å eie mye, samt at man ikke verdsetter egen kropp, nakenhet og seksualitet lenger, som driver mange. Når man leser i nyhetene at 13-åringer selger sex for å kjøpe ny mobiltelefon, vet vi at vi går en ny tid i møte. Ting kommer til å bli verre de neste tiårene på denne fronten.

De sperrene folk vokste opp med, mot å selge kropp og spille på seksualitet, er betydelig redusert hos veldig mange mennesker. Det er færre som ser på det som en stor sak å selge kroppen sin. Ikke bli overrasket over om deres "normale" barn er de som ender opp med å selge sex på onlyfans når de blir voksne. Det virker å gå mot å bli like vanlig som å bli sykepleier.

Endret av vilkåret
Skrevet

Lett.

Anonymkode: 7f2df...546

Skrevet

Nei, jeg synes det virker som altfor mye jobb. (Jeg sa ja til å ligge med en frisk og ordentlig mann for en million i den andre tråden.) Dessuten trives jeg så godt i jobben og med a4-livet at jeg ikke ønsker å slutte med det selv om jeg ikke trenger pengene.

Anonymkode: 81cd7...ecc

Skrevet

Nei verdigheten min er ikke til salgs

Anonymkode: 4b160...0d1

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor betaler folk for å se nakne damer på onlyfans når man kan se det samme gratis på nettet???

Anonymkode: 03a1e...c63

• Liker 1
Skrevet

Hvis det hadde vært marked for en 40+ godt overvektig, uføretrygdet dame med strekkmerker og hengende 85G bryster, hadde jeg glatt slengt meg på onlyfans! 

• Liker 1
Skrevet

Ja, men da hadde jeg bare lagt ut bilde av tærne mine, til de med fotfetish. Hadde ikke gjort det om jeg måtte lagt ut seksualiserte bilder av kroppen min. Jeg har jo litt selvrespekt, dessuten må jo noe være forbeholdt samboeren min😊 

Anonymkode: 3a379...5fd

Skrevet

Mulig det🙈

Selvom jeg ikke er noe fan av onlyfans.

Vet egentlig ikke så mye om hva det dreier seg om, men tror det er å selge lettkledde/nakne bilder av seg selv??

Skrevet

Selvfølgelig ikke. Tjener oppunder en million uansett, lever et fint «a4-liv», og betaler min skatt med glede. Har barn. 
Men ville selvfølgelig ikke gjort det da jeg var ung student heller. Herregud, det er bare penger. Jeg har da et liv! 

Anonymkode: c5e88...83d

• Liker 1
Skrevet

Ja, hvis jeg slapp å vise ansiktet mitt. Skulle gjerne blitt kvitt all gjeld, og bestemt selv når jeg skulle jobbe. Er B-menneske. Men et par år hadde vært nok. Ikke alle på det nettstedet tar av seg trusa, og det finnes noe for enhver smak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...