introverten Skrevet 2. november 2022 #1 Skrevet 2. november 2022 Jeg har fått meg en ny kjæreste som ønsker å være sammen med meg kun i den perioden jeg ikke har barna. Dette er etter at hun har bodd hos meg to uker i måneden i over 8 måneder. Når jeg ikke har barna er jeg hjemme hos kamerater for å game eller drikke øl. Da har jeg ikke tid til å være sammen med kjæresten og hun reagerer allerede på at jeg drikker så mye øl. Jeg orker ikke at hun skal mase om at jeg drikker for mye som ekskona gjorde. Jeg har barna i to uker hver måned og når jeg har barnefri ønsker jeg å være sammen med kameratene mine. En av kameratene mine er deprimert og jeg vil være der for han. Kjæresten min presser meg til at hun skal flytte inn. Hun truer med å ikke være hjemme hos meg når jeg har barna. Dette er veldig dårlig gjort av henne siden barna liker henne veldig godt. Hun har vært veldig flink til å følge opp barna på alle områder så jeg forstår ikke hvordan hun kan svikte de sånn. Ekskona synes det er veldig bra at hun er i livet til barna. Hvordan kan jeg fortelle barna at kjæresten min ikke liker de lenger?
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #3 Skrevet 2. november 2022 Er kjæresten din i livet til barna eller ikke??? Bestem deg! Eller bare slutt å trolle. Anonymkode: e93de...17a 7 1
introverten Skrevet 2. november 2022 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er kjæresten din i livet til barna eller ikke??? Bestem deg! Eller bare slutt å trolle. Anonymkode: e93de...17a Hun bor hos meg når jeg har barna.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #5 Skrevet 2. november 2022 Litt av en røverhistorie du! Hvis du vil ta deg av din deprimerte kompis forresten, bør dere slutte å drikke øl. Det er ikke bra for en sommer nedfor. Skam deg! Anonymkode: 10271...34b 9
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #6 Skrevet 2. november 2022 Jeg synes du bør drikke enda mere øl i friukene dine. Det vil sette henne skikkelig på plass Hun bør også skjønne at en mann bør få game så mye og så ofte han vil. Du er jo en skikkelig macho mann du, TS ! 💪 Anonymkode: df2ee...c71 4
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #7 Skrevet 2. november 2022 Man kan bli overvektig av å sitte å drikke øl. Og å følge opp barna dine, hun behøver vel ikke ha den rollen, det gjør du vel selv🙈 Anonymkode: 631ec...284
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #8 Skrevet 3. november 2022 Du er alkis og har en livsstil som suger. Er ikke lenge hun der gidder å være kjæresten din og det har ikke noe med barna å gjøre Anonymkode: f1320...953 1 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #9 Skrevet 3. november 2022 Så kjæresten din må ta seg av barna dine for deg, og når du ikke har barna så lever du singellivet? Da kan du fortelle barna dine at de har en udugelig far, og som følge av dette blir du singel, slik at de dessverre må leve kun med deg i de ukene de er hos deg. Stakkars barn. Anonymkode: 52348...960 5
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #10 Skrevet 3. november 2022 Jeg tror på at det finnes sånne idioter, men ikke at de svart på hvitt klarer å fremstille seg like dårlige som de er på et forum. Anonymkode: cad9c...402 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #11 Skrevet 3. november 2022 Barn og øl annenhver uke? Du har ikke tid til kjæreste Anonymkode: 12242...19e 1
Jordbæra Skrevet 3. november 2022 #12 Skrevet 3. november 2022 introverten skrev (12 timer siden): Jeg har fått meg en ny kjæreste som ønsker å være sammen med meg kun i den perioden jeg ikke har barna. Dette er etter at hun har bodd hos meg to uker i måneden i over 8 måneder. Når jeg ikke har barna er jeg hjemme hos kamerater for å game eller drikke øl. Da har jeg ikke tid til å være sammen med kjæresten og hun reagerer allerede på at jeg drikker så mye øl. Jeg orker ikke at hun skal mase om at jeg drikker for mye som ekskona gjorde. Jeg har barna i to uker hver måned og når jeg har barnefri ønsker jeg å være sammen med kameratene mine. En av kameratene mine er deprimert og jeg vil være der for han. Kjæresten min presser meg til at hun skal flytte inn. Hun truer med å ikke være hjemme hos meg når jeg har barna. Dette er veldig dårlig gjort av henne siden barna liker henne veldig godt. Hun har vært veldig flink til å følge opp barna på alle områder så jeg forstår ikke hvordan hun kan svikte de sånn. Ekskona synes det er veldig bra at hun er i livet til barna. Hvordan kan jeg fortelle barna at kjæresten min ikke liker de lenger? Dumt å presentere dam før alle slike ting er en enighet først. Mengde fyll og hvordan dere ønsker å leve sammen skal stemme før barna blir introdusert. 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #13 Skrevet 3. november 2022 Høres ikke ut som om du egentlig har plass for en kjæreste i livet ditt, TS. Anonymkode: 0dd50...e93
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #14 Skrevet 3. november 2022 Du "leier" henne inn som barnepasser 2 uker i måneden, og resten av tiden er du en øldrikkende ungkar. Forstår godt at eksen din er glad for barnepasseren, men jeg fatter ikke hva barnepasseren får ut av dette opplegget. Anonymkode: 02a3a...f8c 4
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #15 Skrevet 3. november 2022 -Vil ikke være sammen med kjæresten hvis ikke hun tar seg av barna mine samtidig, så jeg slipper. -Vil ha kjæreste som barnepasser og hushjelp, men ikke se henne ellers. -Prioriterer øl og gaming framfor egne barn og kjæreste -Vil ikke ha samboer, men vil ha hjelp med barna -Hva ser egentlig kjæresten min i meg? Hvorfor gidder hun? -Kjæresten min er en engel, og det er absolutt til barnas beste at hun er tilstede i livene deres. Hvordan kan jeg endre meg slik at jeg og barna beholder henne? Jeg ser så mange måter du kunne omformulert den overskriften. Og spørsmålet ditt, hva du skal fortelle barna er jo soleklart: Du liker ikke kjæresten godt nok til at hun kan fortsette å være kjæreste med deg, fordi du ønsker drikke øl og game og ingenting annet når de ikke er hjemme, og da ønsker du ikke ha henne der. Hun liker ikke deg så godt lengre at hun finner seg i det. Hun liker barna så godt at hun har vært sammen med dem såpass mye som hun har, og det er fordi de er veldig likandes. Det er dessverre ikke du, du velger henne bort. Anonymkode: e0ea8...98a
introverten Skrevet 3. november 2022 Forfatter #16 Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Du er alkis og har en livsstil som suger. Er ikke lenge hun der gidder å være kjæresten din og det har ikke noe med barna å gjøre Anonymkode: f1320...953 Hvis jeg var alkis så ville jeg ikke ha klart å holde meg edru 14 dager i strekk hver måned når jeg har barna. Jeg trener hver dag og spiser sunt. Kameraten min er alvorlig syk og jeg kan ikke svikte ham. Kona hans liker ikke at jeg er der, men han ønsker å game og drikke øl sammen med venner den tiden han har igjen. Det jeg synes er rart er hvordan kjæresten min plutselig ikke vil være sammen med barna mine lenger. Lurer på om hun bare har latet som hun har likt barna mine for å flytte inn i leiligheten min. Jeg vet at kjæresten min liker meg fordi i en av meldingene hun sendte en venninne stod det at hun håpet at jeg skulle fri til henne. Hun har veldig lyst på barn så kanskje det er årsaken til at hun ikke liker de lenger.
introverten Skrevet 3. november 2022 Forfatter #17 Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Høres ikke ut som om du egentlig har plass for en kjæreste i livet ditt, TS. Anonymkode: 0dd50...e93 Hun trenger meg og jeg trenger henne. Vi tjener begge på forholdet.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #18 Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du "leier" henne inn som barnepasser 2 uker i måneden, og resten av tiden er du en øldrikkende ungkar. Forstår godt at eksen din er glad for barnepasseren, men jeg fatter ikke hva barnepasseren får ut av dette opplegget. Anonymkode: 02a3a...f8c I det minste fortjener hun lønn! Anonymkode: bfa3f...d09 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #19 Skrevet 3. november 2022 Jeg pleier ikke være fullt så direkte, men dette innlegget er enten trolletråd eller skrevet av en selvsentrert idiot av en mannssjåvinist! Anonymkode: d628e...327 2
Fru Uperfekt Skrevet 4. november 2022 #20 Skrevet 4. november 2022 introverten skrev (På 3.11.2022 den 0.04): Jeg har fått meg en ny kjæreste som ønsker å være sammen med meg kun i den perioden jeg ikke har barna. Dette er etter at hun har bodd hos meg to uker i måneden i over 8 måneder. Når jeg ikke har barna er jeg hjemme hos kamerater for å game eller drikke øl. Da har jeg ikke tid til å være sammen med kjæresten og hun reagerer allerede på at jeg drikker så mye øl. Jeg orker ikke at hun skal mase om at jeg drikker for mye som ekskona gjorde. Jeg har barna i to uker hver måned og når jeg har barnefri ønsker jeg å være sammen med kameratene mine. En av kameratene mine er deprimert og jeg vil være der for han. Kjæresten min presser meg til at hun skal flytte inn. Hun truer med å ikke være hjemme hos meg når jeg har barna. Dette er veldig dårlig gjort av henne siden barna liker henne veldig godt. Hun har vært veldig flink til å følge opp barna på alle områder så jeg forstår ikke hvordan hun kan svikte de sånn. Ekskona synes det er veldig bra at hun er i livet til barna. Hvordan kan jeg fortelle barna at kjæresten min ikke liker de lenger? Det er ikke barna hun ikke liker lenger det er DEG! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå