AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #1 Skrevet 2. november 2022 Eller hørt om? Anonymkode: c9ff3...cb7
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #3 Skrevet 3. november 2022 Kanskje ikke det frekkeste, men det skjedde da jeg var i Spania og betalte for en ansiktsrens på salong. Plutselig utbrøt hun "du har så mange kviser at jeg kunne holdt på til i morgen"😂 Anonymkode: 23f30...421 1
Maestro Skrevet 3. november 2022 #4 Skrevet 3. november 2022 Uff, litt morsomt da. Jeg var 15 år, å vært lite i Syden. Så var vi på Kreta for første gang, å hadde en dag ved bassenget på hotellet. Jeg er rødhåra og bleik, sliter med og få farge. Og hadde blå bikini. Han i baren hoier til meg at jeg så ut som det greske flagg. 😂🙈 Joa 🙄 1
Maestro Skrevet 3. november 2022 #5 Skrevet 3. november 2022 Og de som kutter venner, fordi de selv tror de er en bedre person som studerer det og det, eller tjener sånn og sånn, da vennen enten ikke har like høy utdannelse eller desverre er ufør. (ja, irriterende men den debatten som ble slettet!! Ble kjempe sinna🥵) 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #6 Skrevet 3. november 2022 Maestro skrev (31 minutter siden): Og de som kutter venner, fordi de selv tror de er en bedre person som studerer det og det, eller tjener sånn og sånn, da vennen enten ikke har like høy utdannelse eller desverre er ufør. (ja, irriterende men den debatten som ble slettet!! Ble kjempe sinna🥵) Den tror jeg var en trolletråd fra TS for å håne uføre nok engang😕 Anonymkode: 04c1f...5a9
Maestro Skrevet 3. november 2022 #7 Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Den tror jeg var en trolletråd fra TS for å håne uføre nok engang😕 Anonymkode: 04c1f...5a9 Ikke vet jeg. For det kunne ha skjedd. At hun skippa sin ufør venninne, pga ulike livsstil, livssituasjon, vennekrets osv. Er rart med det, hvordan folk endrer bilde av seg selv, når de studerer, får barn osv. Er jo ikke sånn at ingen andre før deg ikke har gjort det samme 👀🤦🏼♀️Blir ikke en bra person, om man har ingeniør utdanning eller har doktorgrad i noe. Jeg blir faktisk sur på sånn 👀🙄 1
Heydayotheinterweb Skrevet 3. november 2022 #8 Skrevet 3. november 2022 Aner ikke hvor jeg skal begynne. Er så sykt mange av dem opp gjennom årene.
MyMichelle Skrevet 3. november 2022 #9 Skrevet 3. november 2022 Heydayotheinterweb skrev (26 minutter siden): Aner ikke hvor jeg skal begynne. Er så sykt mange av dem opp gjennom årene. Bare begynn hvor som helst.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #10 Skrevet 3. november 2022 På jobb i butikk. Det er så mange frekke kunder! Anonymkode: f9846...b7c
Heydayotheinterweb Skrevet 3. november 2022 #11 Skrevet 3. november 2022 1 hour ago, MyMichelle said: Bare begynn hvor som helst. Well, MyMichelle... eksen min digga gnr. Hun løy og bedro. Det var ganske frekt. Men ok.... det siste var når jeg sto i køa her nede i det landet jeg er i og det sto en gammel dame og venta på tur mens hun bak disken ville prate MASSE med meg fordi jeg var utlending og snakket engelsk. Og når jeg gikk sa hun til gamla: "Ja, har du tenkt å stå der eller skal du betale?" Jeg kan ta et lignende eksempel, av samme ordbruk, for noen år siden når vi stoppet med toget i Bremen og jeg gikk og en araber gikk ut for å sigge. Jeg sto i døra og røyka, araberen gikk ut på perrongen. Etter en stund ser konduktøren skikkelig lurt på meg og sier på tysk: "Ja? Skal du stå der? Eller skal du være med?" Det sekundet han sa det smokka togdøra i brystet mitt og toget begynte å suse av sted. Jeg strakk ut handa mi og fikk araberen ombord i siste liten. Dette var et ICE-tog. De går i 300 km/t 1
Heydayotheinterweb Skrevet 3. november 2022 #12 Skrevet 3. november 2022 2 hours ago, Maestro said: Uff, litt morsomt da. Jeg var 15 år, å vært lite i Syden. Så var vi på Kreta for første gang, å hadde en dag ved bassenget på hotellet. Jeg er rødhåra og bleik, sliter med og få farge. Og hadde blå bikini. Han i baren hoier til meg at jeg så ut som det greske flagg. 😂🙈 Joa 🙄 Det er jo bare et kompliment. Ok, jeg var frekk en gang men det var morsomt. Jeg var sammen med en 18-åring en gang for mange år siden som hadde masse kviser i panna. Så var vi på en pizzeria så jeg ba han tyrkern lage en pizza med smiley face og ha MASSSE paprikabiter på. Så når pizzaen kom ropte jeg: "SE! TRYNET DITT!" 1
emilie123 Skrevet 3. november 2022 #13 Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): På jobb i butikk. Det er så mange frekke kunder! Anonymkode: f9846...b7c Helt enig. Jobber ikke selv i butikk, men har opplevd mange frekke kunder foran meg i køen. Blir noen ganger litt flau på deres vegne
Sunshineyellow Skrevet 3. november 2022 #14 Skrevet 3. november 2022 Heydayotheinterweb skrev (18 minutter siden): Det er jo bare et kompliment. Ok, jeg var frekk en gang men det var morsomt. Jeg var sammen med en 18-åring en gang for mange år siden som hadde masse kviser i panna. Så var vi på en pizzeria så jeg ba han tyrkern lage en pizza med smiley face og ha MASSSE paprikabiter på. Så når pizzaen kom ropte jeg: "SE! TRYNET DITT!" Håper virkelig ikke du gjorde det. Men samtidig gjør man og sier litt dumme ting når man er ung...
Heydayotheinterweb Skrevet 3. november 2022 #15 Skrevet 3. november 2022 1 hour ago, Sunshineyellow said: Håper virkelig ikke du gjorde det. Men samtidig gjør man og sier litt dumme ting når man er ung... Selvfølgelig gjorde jeg det. Det var jo dritmorsomt. Hvis det kan være en trøst var hun en utro, usikker drittunge så til helvete med hele kjerringa. Hun skylder meg 30 flak i tilegg så fuck her double! 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #16 Skrevet 3. november 2022 en på jobben påstod at jeg hadde stjålet ting fra henne. Men kort tid senere fant hun igjen sakene hennes liggende i bilen hennes. Hun hadde visst glemt tingene i bilen sin, og så gikk hun rett i angrepsmodus og begynte å anklage meg for å ha stjålet ting. Men selv om hun fant igjen tingene sine, så NEKTET hun fremdeles å innrømme ovenfor alle de andre kollegaene våre at dette utelukkende var en "glipp" fra hennes side. Så hun gikk fremdeles rundt og påstod at jeg visstnok hadde stjålet fra henne. Når hun brukte tingene som liksom hadde blitt "stjålet" igjen, så innrømmet hun til meg og til avdelingslederen vår at hun fant tingene igjen av seg selv. Når jeg overhørte at hun baksnakket meg til noen andre, så konfronterte jeg henne selvfølgelig. Men da nektet hun hardnakket at det hun sa var løgn. Når jeg snakket med avdelingslederen igjen, og sa at kjerringa fremdeles baksnakket meg så kalte han faktisk inn til felles-møter. Når han spurte henne rett ut (foran alle sammen) om hun hadde funnet igjen tingene sine, så måtte hun endelig innrømme at hun bare hadde glemt igjen ting. Anonymkode: e618f...3a5 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #17 Skrevet 3. november 2022 Da jeg var på besøk hos ei venninne. Så spurte hun om jeg kunne gå og kjøpe røyk for henne for hun syntes at det var for kaldt og ville ikke gå ut selv. Men hun syntes vist det var helt greit å sende meg ut i kulden. Jeg sa nei og at jeg ikke heller hadde så lyst til å gå ut i kulden. Ble litt dårlig stemning men til slutt så gikk hun selv å kjøpte røyk likevel. Anonymkode: 2b67a...91b
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #18 Skrevet 3. november 2022 Heydayotheinterweb skrev (14 timer siden): Det er jo bare et kompliment. Ok, jeg var frekk en gang men det var morsomt. Jeg var sammen med en 18-åring en gang for mange år siden som hadde masse kviser i panna. Så var vi på en pizzeria så jeg ba han tyrkern lage en pizza med smiley face og ha MASSSE paprikabiter på. Så når pizzaen kom ropte jeg: "SE! TRYNET DITT!" Hehehe sick😝😆Ler høyt(og jeg er en gammel kjærring)😜 Anonymkode: 8f8de...fca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå