AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #1 Skrevet 2. november 2022 Hei kvinner! Jeg trenger virkelig hjelp. jeg har vært sammen med min samboer i nesten 3 år, og elsker han virkelig. Vi har hatt det litt vanskelig opp i gjennom forholdet vårt fordi han brøt min tillit til han da han var etter min mening utro etter de første 6 mnd av vårt forhold. Jeg må være ærlig å innrømme at selvom jeg tilga han, gjorde dette at jeg kontinuerlig begynte å tvile på om dette var mannen jeg ville tilbringe resten av livet mitt med. Likevel har vi det veldig fint, og kjøpte leilighet sammen for et par måneder siden. Vi har det kjekt, leker og koser oss. Men nå tror jeg at jeg begynner å få nok. Han er utrolig slem mot meg om vi havner i en krangel (men jeg har latt det gå fordi han alltid kommer gråtende tilbake dagen etterpå), og han har gjentatte ganger gjort ting som jeg ikke synes er greit å gjøre i et forhold. Det har skjedd flere ganger at andre kvinner har kommet bort til meg/ sendt melding og fortalt at han virker veldig flørtende eller har tatt på de på en upassende møte. Dette skjedde senest i helgen. Jeg VET at han er en veldig fysisk mann, og jeg vet egentlig (tror jeg?) at han oppriktig bare prøver å være vennlig med alle rundt seg, og derfor kan det bli oppfattet som flørting. Etter i helgen satt jeg foten ned og sa at det ikke lenger er greit at jeg får høre fra andre at de oppfatter han som verken upassende eller flørtende. For dette er faktisk noe han kan gjøre noe med. Og det er sårende for meg når jeg stadig vekk får høre det, samtidig som han blir lei seg for at folk «mistolker» han. Han sa seg enig med meg, og forklarte at han virkelig skal begynne å tenke over at han ikke behøver å være så jævlig vennlig med andre. Men nå er jeg bare så usikker.. Jeg føler jeg blir trakket på hele tiden, en mann som var moden nok og elsket meg ville kanskje ikke oppført seg sånn her i det hele tatt? Ønsker jeg egentlig å være i et forhold hvor DETTE er vår baggasje? Jeg elsker han VIRKELIG. Og vil ikke leve uten han. Men nå begynner jeg å tvile, hva skal jeg gjøre? kvinne 20 Anonymkode: 09e3e...b34 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #2 Skrevet 2. november 2022 Skjønner at dette er en vanskelig situasjon. Jeg ville nok gjort det slutt, men det vil selvsagt bli veldig tøft når du fortsatt elsker han. Men det høres ikke ut som om forholdet er liv laga sånn som det er nå. Anonymkode: 90dfe...bf6 1
Maestro Skrevet 2. november 2022 #3 Skrevet 2. november 2022 Du er 20 år og sliter allerede med denne karen? Jeg hadde gjort det slutt. Ikke bruk de beste årene at ditt liv, på en som er dum mot deg. 5 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #4 Skrevet 2. november 2022 Kjipt når han ikkje respekterer deg 😕 Anonymkode: ce9b8...e33 1
Sjokoladefruen Skrevet 2. november 2022 #5 Skrevet 2. november 2022 Gjør det slutt med han, det kommer til å gjøre vondt i en god stund, men å kaste bort tiden sin på han der kommer ikke til å lønne seg i lengden for deg❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #6 Skrevet 2. november 2022 Det er vanlig at man må slå opp med noen man elsker. Det er det som gjør at mange drøyer og ødelegger seg selv ved å bli i forholdet med en partner som ødelegger de. Men kjærlighet er ikke nok for et forhold og det må du ta med deg som en huskeregel i livet! Det vil gjøre vondt å ta steget å gjøre det slutt men etter hvert så vil du merke at det var helt riktig valg og føle deg 200kg lettere og bedre. Det er viktig at du går no contact i minst tre måneder for det er hva hjernen trenger for å løsrive seg fra dopamin og oxytocin avhengighet, kjærlighetshormonet som lurer en til å føle at man angrer på bruddet og savner partneren. Du er bare 20 år og har hele livet foran deg. 20årene er de beste årene av ditt liv så ikke kast de bort på å være i et forhold med en mann du ikke kan stole på og som ikke behandler deg bra! Anonymkode: ea4c0...1e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå