AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #1 Del Skrevet 2. november 2022 Man vet at prisene skrues opp til denne eventen i November. Men i år blir set ekstra ille: - Øker prisene før Black Friday Sitat Flere butikker setter opp prisen før den store handledagen. Forbrukerrådet mener dette gjør det svært vanskelig å være en god forbruker. https://dinside.dagbladet.no/okonomi/oker-prisene-for-black-friday/77612609 Ikke la dere lure, folkens! Anonymkode: 51567...0e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dreamstar Skrevet 2. november 2022 #2 Del Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Man vet at prisene skrues opp til denne eventen i November. Men i år blir set ekstra ille: - Øker prisene før Black Friday https://dinside.dagbladet.no/okonomi/oker-prisene-for-black-friday/77612609 Ikke la dere lure, folkens! Anonymkode: 51567...0e2 Har ingen planer om å kjøpe noe som helst på black friday, så det går bra 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 2. november 2022 #3 Del Skrevet 2. november 2022 Skal overhodet ikke kjøpe noe. Lurer på hvem som lar seg lure av dette når vi år etter år blir advart om nettopp dette? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 2. november 2022 #4 Del Skrevet 2. november 2022 Skal kun se etter et tv jeg ser på. (overtrøtt, følte meg litt morsom der i et øyeblikk 🤦🏼♀️) og jeg vet hva det kosta for 1 mnd siden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #5 Del Skrevet 2. november 2022 Hatsumomo skrev (Akkurat nå): Skal overhodet ikke kjøpe noe. Lurer på hvem som lar seg lure av dette når vi år etter år blir advart om nettopp dette? Men det er noen tilbud som kan være ganske bra. Så vi sitter alltid og følger med. Men, tror det bare er ett år vi faktisk har kjøpt mye bra på salg, og det var i 2015. Anonymkode: 27bce...904 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #6 Del Skrevet 2. november 2022 Jeg sjekker prisguiden og følger med på varen før black friday. Da vet jeg om det er et godt tilbud eller ikke. Anonymkode: 063a8...192 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bergknapp Skrevet 2. november 2022 #7 Del Skrevet 2. november 2022 dreamstar skrev (4 minutter siden): Har ingen planer om å kjøpe noe som helst på black friday, så det går bra 👍 Pass på å ikke kjøpe noe dagene før heller! Poenget med tråden var vel å gjøre folk oppmerksom på at prisene skrus opp i forkant for å lage juksetilbud😐 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 2. november 2022 #8 Del Skrevet 2. november 2022 Bruker jo prisguiden, så ser om tilbudet er bra eller ikke 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dreamstar Skrevet 2. november 2022 #9 Del Skrevet 2. november 2022 Bergknapp skrev (5 minutter siden): Pass på å ikke kjøpe noe dagene før heller! Poenget med tråden var vel å gjøre folk oppmerksom på at prisene skrus opp i forkant for å lage juksetilbud😐 Har ingen planer om det heller. Kjøpt alle julegaver i utlandet i år, og trenger ikke noe nytt selv heller, så holder meg fint unna "tilbud". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bergknapp Skrevet 2. november 2022 #10 Del Skrevet 2. november 2022 dreamstar skrev (Akkurat nå): Har ingen planer om det heller. Kjøpt alle julegaver i utlandet i år, og trenger ikke noe nytt selv heller, så holder meg fint unna "tilbud". Høres fornuftig ut👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #11 Del Skrevet 2. november 2022 Rucula skrev (7 minutter siden): Bruker jo prisguiden, så ser om tilbudet er bra eller ikke Eksempel: Betalte 1990,- for disse for 2 år siden. i dag: https://cdon.no/elektronikk/sony-wh-1000xm3-hodetelefoner-ledning-tradlos-hodeband-samtaler-musikk-bluetooth-solv-p50090716?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_term=Sony WH-1000XM3 Hodetelefoner Ledning %26 Trådløs Hodebånd Samtaler/musikk Bluetooth Sølv&utm_content=50090716&utm_campaign=prisjakt_no_elektronikk > lyd > hodetelefoner > headset Anonymkode: 51567...0e2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #12 Del Skrevet 2. november 2022 Skal ikke kjøpe noe så. Anonymkode: 4f7c9...e5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #13 Del Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg sjekker prisguiden og følger med på varen før black friday. Da vet jeg om det er et godt tilbud eller ikke. Anonymkode: 063a8...192 Se eksemplet med bilder:) Anonymkode: 51567...0e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 2. november 2022 #14 Del Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Eksempel: Betalte 1990,- for disse for 2 år siden. i dag: https://cdon.no/elektronikk/sony-wh-1000xm3-hodetelefoner-ledning-tradlos-hodeband-samtaler-musikk-bluetooth-solv-p50090716?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_term=Sony WH-1000XM3 Hodetelefoner Ledning %26 Trådløs Hodebånd Samtaler/musikk Bluetooth Sølv&utm_content=50090716&utm_campaign=prisjakt_no_elektronikk > lyd > hodetelefoner > headset Anonymkode: 51567...0e2 Grovt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #15 Del Skrevet 2. november 2022 Hatsumomo skrev (2 minutter siden): Grovt! Ja, blir dyr jul for mange tipper jeg ☹️ Anonymkode: 51567...0e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 3. november 2022 #16 Del Skrevet 3. november 2022 7 hours ago, AnonymBruker said: Man vet at prisene skrues opp til denne eventen i November. Men i år blir set ekstra ille: - Øker prisene før Black Friday https://dinside.dagbladet.no/okonomi/oker-prisene-for-black-friday/77612609 Ikke la dere lure, folkens! Anonymkode: 51567...0e2 Tok skjermdump av alt jeg kunne tenke meg å kjøpe i sommer. Jeg er veldig spent på hva prisen ender på i år. Om det blir dyrere, samme pris eller billigere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 3. november 2022 #17 Del Skrevet 3. november 2022 Jeg skal se om jeg finner fuktighetskremen min, flere nettbutikker pleier ha den. Ellers skal jeg ikke ha noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #18 Del Skrevet 3. november 2022 Jeg har 3 ting jeg skal kjøpe i julegave. Så jeg håper de er av tingene som får reelle lavere priser. Anonymkode: 1832a...9f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #19 Del Skrevet 3. november 2022 Slik nevnt lengre opp, det er jo bare å sjekke på prisguiden hva prisen på varen har vært tidligere🤷♀️ Jeg har aldri blitt "lurt" i alle disse årene Black Friday har vært. Men synes ikke tilbudene er noe spesielt lengre uansett etter de har begynt med Black Month, Black Week, osv. Er vel begrenset hvor mange måneder de kan ha "elleville" priser. Men jeg finner som regel julegaver eller annet i denne perioden. Anonymkode: 753af...b8f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 3. november 2022 #20 Del Skrevet 3. november 2022 Jeg vet hva det jeg ønsker å kjøpe koster lenge på forhånd, har ikke blitt lurt på Black Friday. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå