AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #1 Del Skrevet 2. november 2022 Eps 3. Se den, og spesielt om "Jonas". Er det rart folk tenker at konspirasjonsfolk virker fullstendig hjernevasket av kaninhullet? Anonymkode: 848a7...a7a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #2 Del Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Eps 3. Se den, og spesielt om "Jonas". Er det rart folk tenker at konspirasjonsfolk virker fullstendig hjernevasket av kaninhullet? Anonymkode: 848a7...a7a Så episoden. Interessant å se hvor dypt folk kan grave seg ned om sitter i et ekkokammer. Ang Jonas... Virker å være en oppegående og veltalende fyr. Men har noen helt utrolige tanker om hvordan ting henger sammen. Han understreker ofte at han ikke vet, men at han tror det er sånn og sånn. Det blir som om jeg påstår at Jupiter er laget av Krokankrem. Jeg vet ikke, men jeg tror det er sånn. Det er en total mangel på kildekritikk. Samme med han som intervjues under koronademonstrasjonen utenfor NRK. Sier at på toppen sitter djevelen og sturer "Illuminati". Etc etc. Noen bør ta noen lange skritt tilbake og forsøke se hva de faktisk driver med. Anonymkode: 7d5c2...0e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå