AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #1 Skrevet 2. november 2022 Jeg trives godt der jeg er, men jeg har fått tilbud om en lederstilling (fast) ett annet sted. Jeg jobber i det offentlige, det er samme tjeneste, men i en annen kommune jeg har fått jobbtilbudet. Jeg har jobbet hos min nåværende arbeisgiver siden jeg var nyutdannet for over 10 år siden. Hva skriver man i søknad om permisjon fra jobben? Jeg vil ha saklige og gode argumenter med, i håp om at jeg slipper å si opp stilingen min. Anonymkode: 5eb29...588
Gjest takinova Skrevet 3. november 2022 #2 Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg trives godt der jeg er, men jeg har fått tilbud om en lederstilling (fast) ett annet sted. Jeg jobber i det offentlige, det er samme tjeneste, men i en annen kommune jeg har fått jobbtilbudet. Jeg har jobbet hos min nåværende arbeisgiver siden jeg var nyutdannet for over 10 år siden. Hva skriver man i søknad om permisjon fra jobben? Jeg vil ha saklige og gode argumenter med, i håp om at jeg slipper å si opp stilingen min. Anonymkode: 5eb29...588 Hvorfor vil du ha permisjon fra en jobb du tydeligvis ikke vil ha lenger? Det gis alt for lett permisjoner. Dette hindrer nye gode ansettelser i firmaet du forlater. Si opp og gi alt i den nye jobben.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #3 Skrevet 3. november 2022 Du har skrevet tråd om dette før og fått mange svar der. Du får ikke permisjon fra en jobb for å begynne å jobbe et annet sted. Du må velge en av dem. Anonymkode: 79b49...420
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå