Gå til innhold

Hvilke argumenter kan jeg bruke i søknad om permisjon uten lønn fra jobben?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trives godt der jeg er, men jeg har fått tilbud om en lederstilling (fast) ett annet sted. Jeg jobber i det offentlige, det er samme tjeneste, men i en annen kommune jeg har fått jobbtilbudet. Jeg har jobbet hos min nåværende arbeisgiver siden jeg var nyutdannet for over 10 år siden.  Hva skriver man i søknad om permisjon fra jobben? Jeg vil ha saklige og gode argumenter med, i håp om at jeg slipper å si opp stilingen min.

Anonymkode: 5eb29...588

Videoannonse
Annonse
Gjest takinova
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg trives godt der jeg er, men jeg har fått tilbud om en lederstilling (fast) ett annet sted. Jeg jobber i det offentlige, det er samme tjeneste, men i en annen kommune jeg har fått jobbtilbudet. Jeg har jobbet hos min nåværende arbeisgiver siden jeg var nyutdannet for over 10 år siden.  Hva skriver man i søknad om permisjon fra jobben? Jeg vil ha saklige og gode argumenter med, i håp om at jeg slipper å si opp stilingen min.

Anonymkode: 5eb29...588

Hvorfor vil du ha permisjon fra en jobb du tydeligvis ikke vil ha lenger?

Det gis alt for lett permisjoner. Dette hindrer nye gode ansettelser i firmaet du forlater. 

Si opp og gi alt i den nye jobben.

Skrevet

Du har skrevet tråd om dette før og fått mange svar der. Du får ikke permisjon fra en jobb for å begynne å jobbe et annet sted. Du må velge en av dem.

Anonymkode: 79b49...420

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...