AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #1 Skrevet 2. november 2022 Kanskje et rart spørsmål, men jeg lurer på hva som er vanlig. Vi er et par som bor på 40 kvm, 2 roms. Vi har en liten hund, og hvis vi bare kysser så vil hun "være med" (hun hopper opp og slikker oss i ansiktet). Vet ikke om hun kjenner igjen "nusselyden" igjen fra at vi også bruker å kysse på henne iblant? Uansett, hvis vi skal ha sex så må vi stenge henne ute fra soverommet. Hvis alle dører var åpne, hadde hun hoppet opp i sengen og lurt på hva det er som skjer. Det er jo kanskje ikke så rart, for det virker som at hun synes det vi gjør er å "leke" og at hun lurer på hva vi holder på med. Det som er litt dumt, er at det alltid må bli sånn "ja, skal vi ha sex nå eller?" og så må vi stenge døren og så kan vi "begynne" haha. Vi kan ikke begynne uten å på en måte "avtale" at vi skal gjøre det, fordi at da hopper hunden opp med en gang. Hvordan er deres kjæledyr når dere skal ha en intim stund? Må dere lukke døren, eller ligger dyret bare for seg selv og chiller og ikke bryr seg? Hva er egentlig vanlig?? Jeg føler ikke at jeg har noen å spørre om dette haha Anonymkode: 2f30c...158
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #2 Skrevet 2. november 2022 Her hopper hunden kun opp i senga om vi gir den lov til det. Om den mot formodning bare hopper opp, hopper den ned igjen om den får beskjed om det, så er ikke noe problem her. Om den er på soverommet ligger den bare på gulvet. Ser for meg at det kan være litt verre om hunden er vant til å alltid være i senga, da er det jo unaturlig for den å ikke være der med dere. Anonymkode: 3e6b2...874
Troyamin Skrevet 3. november 2022 #3 Skrevet 3. november 2022 Er det ikke bare å be hunden gå og legge seg et annet sted? 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #4 Skrevet 3. november 2022 Begynn å trene hunden. Lær den en kommando for å gå å legge seg i egen seng. Anonymkode: e17bb...025 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #5 Skrevet 3. november 2022 Hunden har vært nysgjerrig, men vi har bare dyttet den bort om han har prøvd å "bli med"/komme for nær for eksempel. Som oftest går det veldig fint, han ligger som oftest rolig på sofaen mens vi har hatt sex knappe halve metern unna. Anonymkode: 6572d...5ba
Taluno Skrevet 3. november 2022 #6 Skrevet 3. november 2022 Har ikke kattene på soverommet på kveld/natt.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #7 Skrevet 3. november 2022 Taluno skrev (34 minutter siden): Har ikke kattene på soverommet på kveld/natt. Jeg kunne aldriiii ha stengt mine ute fra soverommet! Kosestunden i sengen er jo den aller beste, og selvfølgelig skal de få være rundt meg om natten, som er borte på jobb på dagen osv. Anonymkode: 4bff6...ea1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #8 Skrevet 3. november 2022 Har de aldri inn på soverommet. Uansett, ikke la deg slikke i ansiktet av et dyr. Uansett om det er hunden din. Anonymkode: 13bec...cd1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #9 Skrevet 3. november 2022 Fikk frysninger av at noen har de i senga generelt jeg Anonymkode: ff848...080 2
Taluno Skrevet 3. november 2022 #10 Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg kunne aldriiii ha stengt mine ute fra soverommet! Kosestunden i sengen er jo den aller beste, og selvfølgelig skal de få være rundt meg om natten, som er borte på jobb på dagen osv. Anonymkode: 4bff6...ea1 Vi har ofte kosestund med pusene i senga, men det er på morgen. Vi slipper de inn når kaffen settes på, så sitter vi hele familien å koser oss sammen. Og jeg har katt som løper over meg flere ganger om natten, og de leker med hverandre i senga, og jeg har behov for sammenhengende søvn. Og jeg foretrekker sove med lukket soveromsdør.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #11 Skrevet 3. november 2022 Vi sier bare "gå og legg deg". Det er en veldig nyttig kommando f.eks. når vi har besøk eller vi skal gjøre noe hunden ikke trenger å være med på. Anonymkode: b16fc...5cb
PITTY Skrevet 3. november 2022 #12 Skrevet 3. november 2022 Er vel ikke slitsomt å lukke igjen den døra .. eller er er dere mørkredd? Er dette eneste oppskrift så har dere nesten ikke noe valg. Men jeg innbiller meg at de fleste hunder chiller når de ser hvilken kjedelig form for sex som foregår der inne..🥶
Heydayotheinterweb Skrevet 3. november 2022 #13 Skrevet 3. november 2022 Aldri brydd meg! Knuller uansett dyr rundt meg. Men en gang prøvde hunden å hoppe med på leken. Han ble fort satt på plass og skjønte hvor landet lå.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #14 Skrevet 3. november 2022 Sist jeg hadde kompisen på besøk (i sengen) satt katten vedsiden av oss på madrassen og nistirret😅 når vi var ferdig la hun seg pent oppå brystet hans🤭 men så lå han på hennes siden av sengen, så jeg klarte ikke be hun gå vekk... Anonymkode: c00cf...383
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #15 Skrevet 3. november 2022 Det er bare å lukke døra... har katt selv, og den er bare på soverommet på dagtid. Kveldstid og natta lukker vi døra og har rommet selv da får pus god seng hele dagen, og vi får sove godt. Anonymkode: 87678...91c
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #16 Skrevet 3. november 2022 Hunden min kommer aldri inn på soverommet, hun sover i stua. Anonymkode: 44c4c...d11
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #17 Skrevet 3. november 2022 Har ikke trent hunden på dette, men hun hopper ned fra sengen ved det minste stønn eller hint om at noe skal skje😂 Veldig praktisk at hun er sånn, men jeg kan også bare be henne gå ned så gjør hun det. Anonymkode: ac469...48d
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #18 Skrevet 3. november 2022 Ekkelt med dyr i senga. Tar dere med date hjem å lar de sove i sengetøy hvor katter og hunder vanligvis holder til? Anonymkode: 53638...f51 2
Helene Skrevet 3. november 2022 #19 Skrevet 3. november 2022 🤣🤣🤣 Min x og meg, sex med katta i senga. Katta rikka seg ikke, skulle være der. Så har hatt sex med katta i senga x antall ganger 🤣🤣🤣
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #20 Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ekkelt med dyr i senga. Tar dere med date hjem å lar de sove i sengetøy hvor katter og hunder vanligvis holder til? Anonymkode: 53638...f51 Syns det er mer ubehagelig med folk med bakteriefobi/vaskemani. Det er hysterisk og overhodet ikke sunt. Det er uansett ikke en problemstilling for meg siden jeg ikke tiltrekkes av den typen mennesker. Regner med dere er like pripne i senga, så det er rimelig uinteressant. Anonymkode: ac469...48d 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå