AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #1 Skrevet 2. november 2022 Hvordan fungerer ting ? Hvor møtes dere hvor mye kontakt har man etc ? Er ny i gamet , ( ps dere som skal komme å si hvor galt det er osv kan la være ) det er mange grunner til at man har en på si. Anonymkode: e9f83...0d6 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #2 Skrevet 2. november 2022 Har daglig kontakt, møtes 2-3 ganger i uken. Enten hjemme hos meg eller når vi skal ut noen ærender. Av og til korte treff og av og til lengre,det kommer an på tid og mulighet. Anonymkode: 893f1...970
Snok1 Skrevet 2. november 2022 #3 Skrevet 2. november 2022 Møtes på natta i bilen. Han kler seg ut i skolepikeuniform og suger meg før jeg knuller ham mens han ber om at jeg gjør ham gravid. Holdt på slik av og på i to-tre år. 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #4 Skrevet 3. november 2022 Kontakt gjennom hele dagen på snap og messenger, møtes 1-2 ganger i uka. Ofte overnattinger. Men for et par dager siden ble alt avslørt, så nå ringes vi så ofte han har mulighet gjennom dagen istedet. Anonymkode: 76b2e...cf5 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #5 Skrevet 3. november 2022 Snok1 skrev (1 time siden): Møtes på natta i bilen. Han kler seg ut i skolepikeuniform og suger meg før jeg knuller ham mens han ber om at jeg gjør ham gravid. Holdt på slik av og på i to-tre år. Kult Anonymkode: ad000...073
Heydayotheinterweb Skrevet 3. november 2022 #6 Skrevet 3. november 2022 Vel jeg hadde 3. 2 i Norge og en i Danmark. Selv bodde jeg i Skåne og hun lagde så helvettes mye drama hele tiden at det var lett å "dra til en kompis i København" eller "kompis i Oslo" noen dager. 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #7 Skrevet 3. november 2022 Har stort sett kontakt på snap hver dag, kan i blant gå noen dager uten. Møtes ca 2-3 ganger i uka, hos meg eller noen ganger i bilen, hytta, båten hans.. holdt på sånn i over to år.. Anonymkode: 8eead...5b8 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #8 Skrevet 3. november 2022 Kontakt via snapchat, helt i starten var det hver dag, sexting, bilder etc hele tiden. Møtes som regel hjemme hos han. Anonymkode: dfcda...69c 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #9 Skrevet 3. november 2022 Kontakt på Snap ca. Hver dag, møtes hos meg. Anonymkode: 903f9...7f1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #11 Skrevet 3. november 2022 Møtes ca 1 gang/uke. Ringes eller chatter hver dag Anonymkode: 579d7...c37
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #12 Skrevet 3. november 2022 Kvalme er dere alle sammen. Uansett årsak, så sitter den andre igjen knust Anonymkode: 3d25a...573 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #13 Skrevet 3. november 2022 Dæven, overrasket over møtefrekvensen folk rapporterer om! Typ 2-3 ganger i uken pluss daglig kontakt på Snapchat over flere år? Kona må jo være helt åndsfraværende hvis hun ikke plukker dette opp i det hele tatt 😯 Anonymkode: bc231...bf3 3 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #14 Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Dæven, overrasket over møtefrekvensen folk rapporterer om! Typ 2-3 ganger i uken pluss daglig kontakt på Snapchat over flere år? Kona må jo være helt åndsfraværende hvis hun ikke plukker dette opp i det hele tatt 😯 Anonymkode: bc231...bf3 Jeg ble lurt på det grunnlaget..han jobbet ekstremt mye overtid 😂🙈 Så var jeg hjemme med barna hans. Jeg hadde aldri mulighet til å gå ut på kveldene, fordi han skulle ut med elskerinnene sine. Det jeg kan trøste folkene i denne tråden med er at alt kommer for en dag..da kommer elskeren deres ligge på knærne etter tilgivelse fra den kjedelige kona. Og du som tar deg elskerinne..lykke til i livet ditt. Karma biter hardt. Anonymkode: 64dab...264 3 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #15 Skrevet 3. november 2022 Er elskerinne og fwb det samme? Har en jeg og som er sambo og familie. Men vi møtes ikke så ofte som de andre her. Ingen av oss har så stort behov. Noen ganger treffes vi tilfeldig i det daglige og bare skravler. Vi har snart hatt kontakten i 5 år. Har ingen intensjoner å skape noe drama. Jeg er heller ikke ute etter at han skal gå fra fruen. Vi har det fint som vi har det. Anonymkode: ac320...9c0 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #16 Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dæven, overrasket over møtefrekvensen folk rapporterer om! Typ 2-3 ganger i uken pluss daglig kontakt på Snapchat over flere år? Kona må jo være helt åndsfraværende hvis hun ikke plukker dette opp i det hele tatt 😯 Anonymkode: bc231...bf3 Fått med deg at mange av svarene kommer fra damer? Så det er også en del menn som ikke plukker det opp Anonymkode: 497a3...b99 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #17 Skrevet 3. november 2022 Vi hadde kontakt hver dag på snap/skype/telefon. Møttes i snitt 3-4 dager i uka. Alltid etter jobb og ofte en gang i løpet av helgene fikk vi til. Men vi var veldig forelsket og ble tilslutt gift. Anonymkode: d5736...d37
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #18 Skrevet 3. november 2022 Møtes en gang i uka på hotell i arbeidstida, tekster innimellom. Anonymkode: 9a4a6...d38
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #19 Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dæven, overrasket over møtefrekvensen folk rapporterer om! Typ 2-3 ganger i uken pluss daglig kontakt på Snapchat over flere år? Kona må jo være helt åndsfraværende hvis hun ikke plukker dette opp i det hele tatt 😯 Anonymkode: bc231...bf3 Hvorfor skulle det være noe problem? Er vel normalt å gjøre ting utenfor hjemmet 2-3 dager i uken. Og hvordan skal den andre få med seg hvem en snakker med på snap? Anonymkode: 617b8...34b
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #20 Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor skulle det være noe problem? Er vel normalt å gjøre ting utenfor hjemmet 2-3 dager i uken. Og hvordan skal den andre få med seg hvem en snakker med på snap? Anonymkode: 617b8...34b 2-3 dager i uken når man har små barn? Ehhh... nei, det skjer ikke her i huset. Anonymkode: 23f6e...db4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå