Gå til innhold

Ventetiden mellom innsett og test

altflyter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du har helt rett, meeen jeg kommer til å teste i morgen, det vet jeg at jeg ikke kommer til å klare å holde meg fra. 😅 Uansett hva jeg bestemmer meg for nå, så er den kampen tapt. Får heller bli positivt overrasket av blodprøven. 

Dette er virkelig en berg og dalbane. 

Anonymkode: 3e476...d6b

Det er en emosjonell Berg og dalbane uten sidestykke. Tenk om ivf hadde vært en garanti. Det hadde vært fantastisk ❤️ 

Jeg skal ikke teste mer i hvert fall. Jeg tar blodprøven på fredag og så ser jeg hva de sier 😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

altflyter skrev (5 minutter siden):

Det er en emosjonell Berg og dalbane uten sidestykke. Tenk om ivf hadde vært en garanti. Det hadde vært fantastisk ❤️ 

Jeg skal ikke teste mer i hvert fall. Jeg tar blodprøven på fredag og så ser jeg hva de sier 😱

Ønsker deg all mulig hell og lykke på fredag! 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testen i dag tidlig var nesten blendahvit, så jeg tenker at det som skjedde var en utrolig kjapp kjemisk graviditet som ble avsluttet på tirsdag...

Det kan selvfølgelig være at blodprøven i morgen er positiv, men slik jeg forstår det så skal det veldig mye til nå... tester er 99% sikre når de fungerer som de skal. Og testene jeg har tatt denne uken er alle fra samme batch, så hva er oddsen.

Hadde planer om å gi samboer en gave på søndag fra baby fordi det er farsdag. Jeg vet det er tidlig og at alt kunne skjedd uansett, men... 

Takk for at jeg kan skrive her, har ingen å dele dette med. Samboer vet ikke hva som har skjedd, jeg har ikke villet utsette han for dette. Kan snakke med han i morgen etter at blodprøvesvarene har kommet da, men det føles uendelig lenge til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testdag i morgen, og nå er det farget utflod på papiret 😔 så spørs om jeg ikke fikk et forvarsel på negativ test i morgen 😔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vilde78 skrev (47 minutter siden):

Testdag i morgen, og nå er det farget utflod på papiret 😔 så spørs om jeg ikke fikk et forvarsel på negativ test i morgen 😔 

Jeg krysser alt av fingre og tær for deg❤️ Jeg hadde farget utflod et par dager før testdag også. Det var festeblødning, så ikke gi opp håpet❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altflyter skrev (3 minutter siden):

Jeg krysser alt av fingre og tær for deg❤️ Jeg hadde farget utflod et par dager før testdag også. Det var festeblødning, så ikke gi opp håpet❤️

Men er ikke festeblødningen da veldig sent? Den håpte jeg på forrige helg liksom. Synes mensmurringene er sterkere også, så jeg er ganske i kjelleren nå 😔 

Er bare litt brunlig farge på litt utflod i truseinnlegget (cyclogesten gjør jo truseinnlegg helt nødvendig 🙄). Men likevel... ikke håpefull nå.

Men tusen takk ❤️ håper du fikk tatt blodprøve i dag, ny på mandag eller?

Endret av Vilde78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vilde78 skrev (16 minutter siden):

Men er ikke festeblødningen da veldig sent? Den håpte jeg på forrige helg liksom. Synes mensmurringene er sterkere også, så jeg er ganske i kjelleren nå 😔 

Er bare litt brunlig farge på litt utflod i truseinnlegget (cyclogesten gjør jo truseinnlegg helt nødvendig 🙄). Men likevel... ikke håpefull nå.

Men tusen takk ❤️ håper du fikk tatt blodprøve i dag, ny på mandag eller?

Jeg fikk tatt blodprøve i dag og den var positiv 😱  ingen ny på mandag for verdiene var visst kjempefine. Jeg er gravid!!!

jeg hadde brun utflod 7 dager etter innsett som varte i ca to-dager. Så det er ikke umulig❤️

Endret av altflyter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

altflyter skrev (29 minutter siden):

Jeg fikk tatt blodprøve i dag og den var positiv 😱  ingen ny på mandag for verdiene var visst kjempefine. Jeg er gravid!!!

jeg hadde brun utflod 7 dager etter innsett som varte i ca to-dager. Så det er ikke umulig❤️

Takk ❤️ Men, litt rødere nå, så det er nok mensen. Skal ta medisinen min som vanlig, men her er vi deprimerte og lei oss, testen i morgen er bare for ordens skyld nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vilde78 skrev (1 time siden):

Takk ❤️ Men, litt rødere nå, så det er nok mensen. Skal ta medisinen min som vanlig, men her er vi deprimerte og lei oss, testen i morgen er bare for ordens skyld nå. 

Ja, fortsett å ta medisinen som vanlig. Jeg begynte å blø litt rundt den tiden jeg ventet mensen da jeg ble gravid etter IVF. Det var en hormonell blødning, og jeg var gravid og fikk et barn. Det kjentes egentlig akkurat som mensen kom. Og jeg husker veldig godt den følelsen av motløshet. Masse lykke til ❤️ 

Anonymkode: 9773d...3a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vilde78 skrev (6 timer siden):

Ikke gi opp før du har tatt testen❤️ Jeg føler med deg og heier på deg av hele mitt hjerte ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vilde78 skrev (1 time siden):

Den var negativ 😔 så da blir det videre til neste plan 🤞

Så trist å høre😞 Sender deg mange gode klemmer❤️ Unn deg noe godt å spise i dag, og ta vare på deg selv. Det blir din tur❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
On 11/11/2022 at 4:57 PM, altflyter said:

Hadde du følelsen av at mensen var på veg rundt testdagene? så fint å høre at noen faktisk tester litt sent eller rundt faktisk test dag! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ellie87 skrev (1 time siden):

Hadde du følelsen av at mensen var på veg rundt testdagene? så fint å høre at noen faktisk tester litt sent eller rundt faktisk test dag! 

Jeg var overbevist om at mensen var på vei men at progesteronen bare utsatte den litt. Jeg hadde virkelig ingen tro på at jeg var gravid. 

Jeg fikk så streng beskjed av klinikken om risiko for falsk positiv at jeg turte ikke annet😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, altflyter said:

Jeg var overbevist om at mensen var på vei men at progesteronen bare utsatte den litt. Jeg hadde virkelig ingen tro på at jeg var gravid. 

Jeg fikk så streng beskjed av klinikken om risiko for falsk positiv at jeg turte ikke annet😂

Tror ikke det er noe sjans her, var sikker på mensen kom i går men er nok lutinus som gjør at det holder tilbake. Har testdag i morgen. hahah jeg er ikke like pliktoppfyllende som deg 😅, så testet i dag og den var helt blank.. kan ikke tenkte meg at den blir positiv i morgen.. 

Anonymkode: f326b...8b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...