altflyter Skrevet 7. november 2022 Forfatter #21 Del Skrevet 7. november 2022 Vilde78 skrev (2 minutter siden): Du har vel rett... akkurat i morgen (hvert fall basert på alt jeg har lest) så kan den være negativ fordi det er for tidlig også, så jeg har fortsatt et håp for lørdag (om enn mindre naturligvis) om den er negativ. Men... var så bestemt når jeg kjøpte den, men nå er jeg usikker altså. Kanskje den skal få ligge til lørdag, så har jeg håp noen dager til 😅 Jeg heier på deg! Jeg skal klare å vente til onsdag. Du klarer å vente til lørdag! Det er fælt, men vi klarer det!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilde78 Skrevet 8. november 2022 #22 Del Skrevet 8. november 2022 altflyter skrev (9 timer siden): Jeg heier på deg! Jeg skal klare å vente til onsdag. Du klarer å vente til lørdag! Det er fælt, men vi klarer det!!!! Jeg lot være å teste 😬😅 da lever håpet noen dager til... 🤞krysser sånn fingrene for deg med tanke på morgendagen! Og det er en evighet (!) Til lørdag 😒 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #23 Del Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (På 3.11.2022 den 22.33): Så rart. Her synes jeg at dagene flyr! Veldig spent og gleder meg veldig til å teste 😊 Anonymkode: 69026...e57 Da ble det test i morges. Jeg er gravid 🤰 Anonymkode: 69026...e57 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 8. november 2022 Forfatter #24 Del Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Da ble det test i morges. Jeg er gravid 🤰 Anonymkode: 69026...e57 Gratulerer!!!!!! jeg skal teste i morgen 😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilde78 Skrevet 8. november 2022 #25 Del Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Da ble det test i morges. Jeg er gravid 🤰 Anonymkode: 69026...e57 Åhh! Gratulerer så mye! 🥳 Lykke til i morgen, altflyter! 🤞🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 8. november 2022 Forfatter #26 Del Skrevet 8. november 2022 Vilde78 skrev (1 minutt siden): Åhh! Gratulerer så mye! 🥳 Lykke til i morgen, altflyter! 🤞🤞 Tusen takk. Bare noen timer igjen nå 😱 dette har vært to laaaange uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilde78 Skrevet 8. november 2022 #27 Del Skrevet 8. november 2022 altflyter skrev (3 minutter siden): Tusen takk. Bare noen timer igjen nå 😱 dette har vært to laaaange uker! Ja! Uendelig lenge til lørdag 😔 veksler mellom å tenke at jeg ikke er gravid. Ovitrellen er ute, så nå har jeg mindre symptomer enn forrige uke. Så veksler jeg til litt håp, fått noe utflod som er tykkere og seig, og håper det er et lite tegn. Men det er jo ikke sikkert at det er, heller. Murring i magen har jeg, men det er vel progesteron. Gruer meg til testen, for det kan bety at håpet er ute. Dette er en mentalt kjør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 8. november 2022 Forfatter #28 Del Skrevet 8. november 2022 Vilde78 skrev (Akkurat nå): Ja! Uendelig lenge til lørdag 😔 veksler mellom å tenke at jeg ikke er gravid. Ovitrellen er ute, så nå har jeg mindre symptomer enn forrige uke. Så veksler jeg til litt håp, fått noe utflod som er tykkere og seig, og håper det er et lite tegn. Men det er jo ikke sikkert at det er, heller. Murring i magen har jeg, men det er vel progesteron. Gruer meg til testen, for det kan bety at håpet er ute. Dette er en mentalt kjør! Jeg skjønner hva du mener. Jeg har også vekslet mellom: «jeg føler meg gravid» til «herregud jeg har menssmerter!». Nesten utrolig at så mange kommer seg igjennom IVF-behandling med vettet i behold 😂 Utfordringen er jo at den forbaskede progesteronen gir oss alle graviditetssymptomene😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilde78 Skrevet 8. november 2022 #29 Del Skrevet 8. november 2022 altflyter skrev (Akkurat nå): Jeg skjønner hva du mener. Jeg har også vekslet mellom: «jeg føler meg gravid» til «herregud jeg har menssmerter!». Nesten utrolig at så mange kommer seg igjennom IVF-behandling med vettet i behold 😂 Utfordringen er jo at den forbaskede progesteronen gir oss alle graviditetssymptomene😅 Det er akkurat det. Realiteten er jo at det er så tidlig at i en normal syklus hadde vi ikke hatt peiling engang. Jeg har barn fra før, og ante jo ikke at jeg var gravid på dette tidspunktet... så strengt tatt aner vi jo ikke før test. Krysser alt jeg har for positiv test for deg i morgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 8. november 2022 Forfatter #30 Del Skrevet 8. november 2022 Vilde78 skrev (26 minutter siden): Det er akkurat det. Realiteten er jo at det er så tidlig at i en normal syklus hadde vi ikke hatt peiling engang. Jeg har barn fra før, og ante jo ikke at jeg var gravid på dette tidspunktet... så strengt tatt aner vi jo ikke før test. Krysser alt jeg har for positiv test for deg i morgen!! du har jo helt rett! Men man blir jo ekstra bevisst på symptomer. Endringer i utflod og vondter man normalt ikke ville lagt merke til, blir tolket i alle retninger 😂 men man blir jo sånn av å holde på med denne behandlingen. Tusen takk❤️ Det hadde vært fantastisk med positiv test. Vi har ingen barn og jeg og samboer har vært prøvere i fire år. Håper så underlig på en positiv test nå etter så lang tid❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 9. november 2022 Forfatter #31 Del Skrevet 9. november 2022 Herregud!!!!!! Testen er positiv!!!! Den er positiv! Det er forhåpentligvis et godt tegn frem mot blodprøven på fredag😱 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilde78 Skrevet 9. november 2022 #32 Del Skrevet 9. november 2022 altflyter skrev (10 timer siden): Herregud!!!!!! Testen er positiv!!!! Den er positiv! Det er forhåpentligvis et godt tegn frem mot blodprøven på fredag😱 🥳❤️🥳❤️ Gratulerer så mye!! Åh du må være så glad! 🎉😁😍 klart det er et godt tegn mot blodprøven! Nå får vi bare håpe at den sitter som støpt 😁🎉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 9. november 2022 Forfatter #33 Del Skrevet 9. november 2022 Vilde78 skrev (59 minutter siden): 🥳❤️🥳❤️ Gratulerer så mye!! Åh du må være så glad! 🎉😁😍 klart det er et godt tegn mot blodprøven! Nå får vi bare håpe at den sitter som støpt 😁🎉 Og nå føler jeg meg bare kjempenervøs for blodprøven😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilde78 Skrevet 9. november 2022 #34 Del Skrevet 9. november 2022 altflyter skrev (29 minutter siden): Og nå føler jeg meg bare kjempenervøs for blodprøven😆 Hahahaha! Typisk det... så skal du bekymre deg for de neste 12 ukene... ikke så lett, dette. Men for et kjempesteg i riktig retning, da! Jeg har ikke hørt noenting om at jeg evt skal ta blodprøve. Test på lørdag, melde resultat til klinikken, er den positiv, får jeg tidlig UL på klinikken. Men ikke et ord om blodprøve 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 9. november 2022 Forfatter #35 Del Skrevet 9. november 2022 Vilde78 skrev (Akkurat nå): Hahahaha! Typisk det... så skal du bekymre deg for de neste 12 ukene... ikke så lett, dette. Men for et kjempesteg i riktig retning, da! Jeg har ikke hørt noenting om at jeg evt skal ta blodprøve. Test på lørdag, melde resultat til klinikken, er den positiv, får jeg tidlig UL på klinikken. Men ikke et ord om blodprøve 🤔 Kanskje det er ulikt mellom klinikkene? Jeg fikk beskjed om at jeg kunne ta test i dag hvis jeg ville men at de krever blodprøvesvar fredag før jeg evt får time til tidlig UL. Det er godt at testen var positiv, men som du sier…. Alltid nye ting å bekymre seg for 😅 Jeg er så spent på dine vegne på lørdag nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilde78 Skrevet 9. november 2022 #36 Del Skrevet 9. november 2022 altflyter skrev (38 minutter siden): Kanskje det er ulikt mellom klinikkene? Jeg fikk beskjed om at jeg kunne ta test i dag hvis jeg ville men at de krever blodprøvesvar fredag før jeg evt får time til tidlig UL. Det er godt at testen var positiv, men som du sier…. Alltid nye ting å bekymre seg for 😅 Jeg er så spent på dine vegne på lørdag nå! Kanskje det er forskjell, ja. Får bare følge rådene jeg får dersom det blir to streker på lørdag 😊 Prøv å nyte den positive testen også da. De fleste graviditeter forløper tross alt ganske normalt, og uansett hva som måtte skje fremover, så er det ingenting du får gjort fra eller til. Så uansett har både du og lille frø det bedre om du nyter mer enn du bekymrer ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 9. november 2022 Forfatter #37 Del Skrevet 9. november 2022 Vilde78 skrev (2 minutter siden): Kanskje det er forskjell, ja. Får bare følge rådene jeg får dersom det blir to streker på lørdag 😊 Prøv å nyte den positive testen også da. De fleste graviditeter forløper tross alt ganske normalt, og uansett hva som måtte skje fremover, så er det ingenting du får gjort fra eller til. Så uansett har både du og lille frø det bedre om du nyter mer enn du bekymrer ❤️ Vet du hva? Du har så rett! Jeg er så opptatt av å tenke på alt som kan gå galt at jeg faktisk har glemt å tenke på akkurat det du sier: stort sett så går det faktisk bra😱 tusen takk❤️ Håper du oppdaterer på lørdag❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #38 Del Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Da ble det test i morges. Jeg er gravid 🤰 Anonymkode: 69026...e57 Gratulerer så mye!!! ❤️ altflyter skrev (14 timer siden): Herregud!!!!!! Testen er positiv!!!! Den er positiv! Det er forhåpentligvis et godt tegn frem mot blodprøven på fredag😱 Gratulerer så mye!!! ❤️ --- Jeg har ikke sett denne tråden din, så jeg har skrevet mye i "tolkning av graviditetstester". Litt for mye kanskje, hvis tråden bare skal være om tolkning. Veldig fint med egen tråd! 🤗 Jeg testet svakt svakt positiv på søndag. Så ble den sterkere på mandag og mer på tirsdag, men i dag var den svakere igjen. Jeg gikk på do et par ganger i natt, noe jeg ikke gjorde før de andre testene, så det kan være derfor. Ellers har jeg hatt kjemisk tror jeg... Jeg rakk aldri å glede meg, det var for godt til å være sant. Jeg trodde ikke på det. Kanskje det var lurt å beskytte meg, hvis dette ikke har gått. Men denne dagen har vært skikkelig dritt. Magen knøt seg da testen var såpass svak. Hvis hcgen skal doble seg hver dag burde ikke testen vært så svak (selv om jeg hadde vært på do den natten før jeg testet på morgenurinen) tenker jeg. Har testet i kveld, den er like svak, men jeg går ofte på do, så... Ser i tolkningstråden at de som faktisk er gravide også får sterk test på kvelden... 😭 Æsj, jeg hadde nok fått opp håpet selv om jeg ikke åpnet opp for å virkelig klare å glede meg. Jeg har også time til blodprøve på fredag. 😊 Masse lykke til til deg! ❤️🤞 Som det blir sagt over her, det går som regel bra! 🤗 Anonymkode: 3e476...d6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 9. november 2022 Forfatter #39 Del Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Gratulerer så mye!!! ❤️ Gratulerer så mye!!! ❤️ --- Jeg har ikke sett denne tråden din, så jeg har skrevet mye i "tolkning av graviditetstester". Litt for mye kanskje, hvis tråden bare skal være om tolkning. Veldig fint med egen tråd! 🤗 Jeg testet svakt svakt positiv på søndag. Så ble den sterkere på mandag og mer på tirsdag, men i dag var den svakere igjen. Jeg gikk på do et par ganger i natt, noe jeg ikke gjorde før de andre testene, så det kan være derfor. Ellers har jeg hatt kjemisk tror jeg... Jeg rakk aldri å glede meg, det var for godt til å være sant. Jeg trodde ikke på det. Kanskje det var lurt å beskytte meg, hvis dette ikke har gått. Men denne dagen har vært skikkelig dritt. Magen knøt seg da testen var såpass svak. Hvis hcgen skal doble seg hver dag burde ikke testen vært så svak (selv om jeg hadde vært på do den natten før jeg testet på morgenurinen) tenker jeg. Har testet i kveld, den er like svak, men jeg går ofte på do, så... Ser i tolkningstråden at de som faktisk er gravide også får sterk test på kvelden... 😭 Æsj, jeg hadde nok fått opp håpet selv om jeg ikke åpnet opp for å virkelig klare å glede meg. Jeg har også time til blodprøve på fredag. 😊 Masse lykke til til deg! ❤️🤞 Som det blir sagt over her, det går som regel bra! 🤗 Anonymkode: 3e476...d6b Jeg tror jeg ville droppet å teste mer. Den stressfaktoren er virkelig ikke sunn. Vi kommer til å få gode og riktige svar når blodprøvene blir tatt❤️ Prøv å senke skuldrene. Det er ingenting noen av oss kan gjøre fra eller til annet enn å forsøke å slappe av. Det er fælt men sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #40 Del Skrevet 9. november 2022 altflyter skrev (12 minutter siden): Jeg tror jeg ville droppet å teste mer. Den stressfaktoren er virkelig ikke sunn. Vi kommer til å få gode og riktige svar når blodprøvene blir tatt❤️ Prøv å senke skuldrene. Det er ingenting noen av oss kan gjøre fra eller til annet enn å forsøke å slappe av. Det er fælt men sant. Du har helt rett, meeen jeg kommer til å teste i morgen, det vet jeg at jeg ikke kommer til å klare å holde meg fra. 😅 Uansett hva jeg bestemmer meg for nå, så er den kampen tapt. Får heller bli positivt overrasket av blodprøven. Dette er virkelig en berg og dalbane. Anonymkode: 3e476...d6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå