Gå til innhold

Er jeg egoistisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte en dude på Yubo for noen måneder siden og vi har blitt egt ganske nære, vi bestemte oss etterhvert for å «holde på» selvom vi enda ikke hadde møttes, rett etter det så forsvant han i nesten 3 uker uten no lyd- hvor jeg da bestemte meg for at det var OVER etter 2 uker, selvfølgelig da rett etter jeg hadde sex med en annen så tok han kontakt.

vet ikke helt om det unnskylder noe eller om jeg egt bør føle noe skyld for dette, men hver gang jeg føler meg forlatt eller slikt så har jeg en tendens til å prøve å unngå følelsene mine ved å ha sex for å komme meg videre, det er ganske usunt jeg vet, men det er en dårlig vane av meg som jeg ikke greier å stoppe, har litt det såkalte «daddy issues»…

Vell uansett så har vi jo nå kontakt igjen, men han kommuniserer ikke like godt som han innimellom gjør dette på grunn av psyken sin som han også sa var grunnen til at han forsvant og det er jo helt forståelig, vi mennesker er ikke skapt til å være perfekt- MEN jeg skulle ønske han i all fall kommuniserte med meg om han trengte avstand, for til tider så føles det ut som om det er jeg som presser han til å snakke med meg, jeg genuint trenger sånn type kommunikasjon hvis ikke så føler jeg ikke at behovene mine helt blir dekket.

Med dette for min egen skyld så vet jeg ikke om jeg bør vente heller til han er 100% klar til å være åpen med meg eller commite seg til meg, og jeg sier ikke at jeg skal droppe han helt heller- men jeg bare vet ikke om jeg kan sitte å være lojal mot noen som ikke virker som om dem er klare. Gjør det meg egoistisk om jeg bestemmer meg for å møte andre folk samtidig? Å holde dette åpent liksom? Har han da rett til å bli såret, sint eller holde dette mot meg etterhvert? Jeg vet genuint ikke hva jeg skal gjøre- orker ikke å sitte å vente i en hel dag på at kanskje han svarer meg, dette begynner genuint å bli ganske slitsomt at this point.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er ikke klar for noe og du virker umoden. Er nok best at dere driter i hele greia 

Så du har en tråd til du har fått svar i også 

Anonymkode: 96d2e...afd

• Liker 2
Skrevet

Nei, absolutt ikke egoistisk! 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...