AnoMelek Skrevet 2. november 2022 #1 Skrevet 2. november 2022 Så forvirra. Det er en dude jeg liker som også sier han liker meg, MEN for noen uker siden så forsvant han i nesten 3 uker uten noe spor av seg. Fikk nylig kontakt igjen og dermed fikk jeg vite at det var på grunn av psyken hans, jeg liker han veldig, men jeg kan fort bli lei liksom. Han får lov til å ha dårlig psykisk helse selvfølgelig er ikke hans feil - MEN da i all fall krever jeg kommunikasjon, noe jeg så vidt får. Blir såå forvirra. Mister litt den følelsen for han når han så vidt prøver å kommunisere, føles som om jeg presser han til tider til å snakke med meg, han trenger ikke engang å fortelle hva som skjer i hodet sitt- jeg hadde nok settet mer pris på at han heller sier at han trenger litt avstand istedenfor å få meg til å vente en hel dag for at han skal tekste meg tilbake.. Så dette er det mest forvirrende jeg har vært med på, vi ble egt enige om å «holde på» men da han forsvant de 3 ukene bestemte jeg meg 2 uka så er det OVER, men selvfølgelig når jeg hadde sex med en annen så kom han dagen etter. (Strever litt med «daddy issues» med andre ord så krever jeg konstant oppmerksomhet, og om jeg ikke får det kan jeg bli ganske trist så pleier som regel å prøve å unngå følelsene mine igjennom sex.) Vurderer nå å ‘drive’ med andre personer i mens til han er 100% klar for meg, jeg kanke sette alt til side for han, gjør det meg egoistisk? Hva hadde det beste vært å gjøre i denne situasjonen? Også gjør dette meg til en dårlig person- liksom har han rett til å bli sur på meg eller føle seg ‘betrayed’ av dette?
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #2 Skrevet 2. november 2022 Nei altså jeg syns ikke du nødvendigvis er egoistisk. Du har et behov for mer kontakt og kommunikasjon og bekreftelser, men han kan ikke gi deg det. Det er dårlig gjort å presse eller blame eller gi han dårlig samvittighet ved å nagge om det, men du står i din fulle rett til å gå videre til en annen. Men løs det på en voksen måte å si fra om at det er tydelig at han ikke er klar for noe forhold nå og må fokusere på å fikse seg selv så derfor er det dumt om dere skal fortsette å holde på. Sett han fri. Ikke si noe om at du vil gå etter andre. Anonymkode: d0b34...496 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå