AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #1 Skrevet 2. november 2022 Hei! Sikkert helt feil side å spørre om dette, men prøver alikevel. Jeg har 10.000kr kontant som jeg ønsker å sette inn på konto. Jeg har ikke minibank tilgjengelig nær meg så lurer på hvor lang tid det tar om jeg reiser til kiwi å setter det inn på kortet der? Noen som har satt inn på butikk før som kan svare? Anonymkode: 7faea...b8f
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #2 Skrevet 2. november 2022 Jeg har satt inn mindre beløp på Kiwi. Da har jeg fått dem på konto med en gang. Anonymkode: 5bcf5...16d
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #3 Skrevet 2. november 2022 hvis du setter inn noe på lørdager, så tar det kanskje litt lenger. Men hvis du setter inn dette på en hverdag, så burde vel dette komme inn på kontoen samme dag - eventuelt dagen etter. Anonymkode: d5770...168
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #5 Skrevet 2. november 2022 Ja okay, da skal jeg reise innom å spørre! Tusen takk for svar folkens! Ha en god kveld videre. Anonymkode: 7faea...b8f
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #6 Skrevet 2. november 2022 Har satt inn på både spar og kiwi, pengene på konto før jeg var ute fra butikken nesten. Anonymkode: 13d98...11d
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #7 Skrevet 2. november 2022 men hvorfor spiller det egentlig noen rolle når man får pengene inn på kontoen sin? om man får dette øyeblikkelig, eller for eksempel neste morgen går vel nesten ut spå det samme? Anonymkode: d5770...168
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå