AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #1 Skrevet 2. november 2022 Vi bruker badegulvet eller gulvet på soverommet, og det blir jo skikkelig rotete etter kort tid. Og når vi rydder, ender det bare opp med at vi legger klær som ikke er ferdigbrukt i skittentøyet, så det blir unødvendig mye klesvask. Vet mange bruker en stol eller en krakk til å legge klær på, men det blir jo fort et stort rot det også. Noen som har en lur løsning på dette? Anonymkode: 20428...17d
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #2 Skrevet 2. november 2022 Vi fjernet "rotestolen" og kjøpte knaggrekke til å henge over døra på IKEA, og har en på baderomsdøra og en over hver soveromsdør. Den har fem eller seks knagger så får plass til både bukser og gensere Anonymkode: 99723...966 4 1
Gjest Vetatjegikkevet Skrevet 2. november 2022 #3 Skrevet 2. november 2022 Har et frittstående klesstativ som kun er for «litt brukt» og å henge frem til dagen etter. Det funker for en del. Men jeg har sannelig en stor og rotete haug på en stol også 🙈
Gjest johanne25 Skrevet 2. november 2022 #4 Skrevet 2. november 2022 jeg legger mine oppå vaskemaskinen. men jeg er flink til å bruke "opp" klærne før jeg tar nye. hvis det er penklær jeg har brukt en kveld så henger jeg det til lufting et par dager før jeg henger det tilbake i klesskapet.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #5 Skrevet 2. november 2022 Vi har en kommode ved enden av sengen, hvor vi har hver vår ganske store skuff til det formålet. Anonymkode: a0273...ff1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #6 Skrevet 2. november 2022 Har en sånn stige mange bruker til pledd. Brukes heller til klær. Tar minimalt med gulvplass, og er begrenset med plass så man må rullere Anonymkode: cbdfe...faf 1
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 2. november 2022 #7 Skrevet 2. november 2022 Legger/henger dem tilbake i skapet.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #8 Skrevet 2. november 2022 Stol på badet, fungerer godt. Da har jeg noe tilgjengelig når jeg skifter etter jobb og er for sliten til å tenke over hva jeg skal ha på . Anonymkode: 12b17...a9a
klarinetta Skrevet 2. november 2022 #9 Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Vi bruker badegulvet eller gulvet på soverommet, og det blir jo skikkelig rotete etter kort tid. Og når vi rydder, ender det bare opp med at vi legger klær som ikke er ferdigbrukt i skittentøyet, så det blir unødvendig mye klesvask. Vet mange bruker en stol eller en krakk til å legge klær på, men det blir jo fort et stort rot det også. Noen som har en lur løsning på dette? Anonymkode: 20428...17d Jeg har en hylle i klesskapet for det meste av "halvbrukt tøy". Halvbrukte bukser legger jeg løst i bukseskuffen. Gensere henger jeg ofte på en kleshenger på gardinstanga, så får de luftet seg litt siden vinduet stort sett står på gløtt. Mannen min kan anbefale å bare slenge klærne sine i hauger på gulvet (etter over 25 år har jeg bare kapitulert her. Han er snart 50, hva kan jeg gjøre liksom..) Tenåringene i huset holder også på med sitt eget rot, aner ikke hvor lenge de bruker hvert plagg, orker ikke å ha noe med det å gjøre. 🤪
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #10 Skrevet 2. november 2022 Har en liten sofa på soverommet, blir som regel veldig full av klær… Anonymkode: fd898...4f5
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #11 Skrevet 2. november 2022 Det er den velkjente rekka på toppen av trappa...jeg henger av og til noe på en knagg på badet men hvis alle hadde gjort det ville det blitt trangt på badet. Når jeg får større bad blir det knagger der og en knagg på vaskerommet til arbeidsklær (flytter om ett par uker). Anonymkode: 1f719...13d 1
Daria Skrevet 2. november 2022 #12 Skrevet 2. november 2022 Jeg har aldri skjønt den problemstillingen der - enten er et plagg skittent og havner i skittentøyskurven, eller så kan det brukes igjen og går tilbake i skapet (eller i en haug over sengegavlen til jeg tar meg sammen og rydder det på plass). 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #13 Skrevet 2. november 2022 Anonym Brukar0 skrev (3 timer siden): Legger/henger dem tilbake i skapet. Daria skrev (6 minutter siden): Jeg har aldri skjønt den problemstillingen der - enten er et plagg skittent og havner i skittentøyskurven, eller så kan det brukes igjen og går tilbake i skapet (eller i en haug over sengegavlen til jeg tar meg sammen og rydder det på plass). Same. Anonymkode: 6e03b...b82
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #14 Skrevet 2. november 2022 Hva mener du? Når jeg tar av meg genseren og buksa for natta, så legger jeg dem på stolarmen eller kommoden, hvis de ikke skal vaskes. Når jeg står opp neste dag så tar jeg de på meg igjen. Hvordan klarer du å lage hauger med rot av dette? Anonymkode: 96c29...754 1
Maestro Skrevet 2. november 2022 #15 Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi fjernet "rotestolen" og kjøpte knaggrekke til å henge over døra på IKEA, og har en på baderomsdøra og en over hver soveromsdør. Den har fem eller seks knagger så får plass til både bukser og gensere Anonymkode: 99723...966 Dette. Og jeg bor alene 👀
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #16 Skrevet 2. november 2022 Knaggrekke på soverommet. Anonymkode: fa7d4...3a6
Serafina. Skrevet 2. november 2022 #17 Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hva mener du? Når jeg tar av meg genseren og buksa for natta, så legger jeg dem på stolarmen eller kommoden, hvis de ikke skal vaskes. Når jeg står opp neste dag så tar jeg de på meg igjen. Hvordan klarer du å lage hauger med rot av dette? Anonymkode: 96c29...754 Hvis jeg ikke vil ha på det samme to dager på rad blir det fort mye. 4
temolitus Skrevet 2. november 2022 #18 Skrevet 2. november 2022 Bretter sammen og legger på toppen av vaskemaskinen
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #19 Skrevet 2. november 2022 Det riktige er jo at klærne er der klærne skal være. Altså - turklær som er lett brukt tørkes, stiftes og legges eller henges tilbake med turklær (uavhengig av om de er eller ikke er nyvasket). Hvorfor folk er redde for å legge lett brukt tøy tilbake i skapet er meg en gåte. Du lukter eller ser om tøyet må vaskes. Legg genseren i skuffen med gensere og buksen tilbake med buksene. Intet galt vil skje dere. Anonymkode: 2e4af...974 5
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #20 Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vi bruker badegulvet eller gulvet på soverommet, og det blir jo skikkelig rotete etter kort tid. Og når vi rydder, ender det bare opp med at vi legger klær som ikke er ferdigbrukt i skittentøyet, så det blir unødvendig mye klesvask. Vet mange bruker en stol eller en krakk til å legge klær på, men det blir jo fort et stort rot det også. Noen som har en lur løsning på dette? Anonymkode: 20428...17d Hver sine knaggrekker på badet. Anonymkode: 20c58...5ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå