Gå til innhold

Har mannen din noenlunde samme stil som da dere møttes, eller har han endret seg radikalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

F eks hadde han langt hår da dere møttes, og nå er han skallet?

Gikk han med pannebånd og var glattbarbert i ansiktet, mens han nå har høye viker og hipsterskjegg?

Anonymkode: ae971...ec0

Skrevet (endret)

Nja, litt småendringer han han gjort, men nå har vi kun vært sammen i knappt et lite år da :)

Endret av Sjokoladefruen
  • Hjerte 1
Skrevet

Nei, og ja.

Vi traff hverandre som studenter. Og er 20 år senere et godt etablert par med krevende jobber og god økonomi. Så stilen har vel endret seg deretter, hos begge. 

Anonymkode: 0e1d9...aca

• Liker 1
Skrevet

Litt kortere hår, men ellers helt lik. Vi har vært sammen i over 10 år.

Anonymkode: d89c8...1c4

Skrevet

Har vært sammen i ti år og han har akkurat samme stil. Prøver innimellom å prakke på han retro inspirerte klær, men det nekter han. Og det er vel og bra, for jeg vil egentlig ikke at vi skal matche i klesveien sånn sett.

Anonymkode: 14d92...600

Skrevet

Mannen min ser MYE bedre ut nå enn da vi ble sammen. Han pleide å gå i mcGordon olabukser fra Dressmann eller joggebukser, eldgammel bomberjakke, utvaskede collegegensere, sneakers og Chicago bulls-lue når det var kaldt om vinteren 😂 Han ga rett og slett fullstendig blaffen i hvordan han så ut! Nå kler han seg i pene, mørke olabukser evt dressbukser på jobb, dyre skjorter, blankpussede sko, ullkåper på vinteren etc.

Ikke jeg som har forandret ham, men vi har vært sammen i 16 år, og i løpet av de årene har han studert, blitt leder i virksomheten han jobber i osv. Hadde ikke tatt seg ut om han fortsatt skulle ha kledd seg sånn som han gjorde for 16 år siden 😅

Anonymkode: 2fad0...ed9

• Hjerte 1
Skrevet

Omtrent likt. Litt færre band-t-skjorter og litt flere fine t-skjorter, noen mer spenstige farger som blått, brunt og grått i stedet for svart, svart og svart.

Anonymkode: cdea7...e15

• Liker 2
Skrevet

Mannen før: ustelt litt langhåret, ca 70kg, likte joggebukser og hettegensere

Mannen nå: korthår, med frysyre på «toppen», ca 85 kg, går kun i penbukser og klassiske enkle overdeler. 

Anonymkode: 5c597...0dd

• Liker 1
Skrevet

Likt etter 7 år. Mye pene jeans, skjorter og fine overdeler. Tror jeg har sett han i joggebukse en håndfull ganger iløpet av disse årene. Er også en veldig jakt, fiske og friluftsinteressert mann så han er ofte å se i turtøy, men går ikke kledd slik hjemme til vanlig😊

Anonymkode: 8cb67...959

Skrevet

Fått bedre klesstil. Det gjelder meg også, pynter meg mere når jeg har noen å pynte meg for:) 

Anonymkode: b99f1...4d5

• Nyttig 1
Skrevet

Tror min i starten forsøkte å imponere, eller at jeg ikke så det like godt. Men før kjøpte han seg nye klær, sko osv. Nå går han nesten utelukkende i arbeidsklær og rett i joggebukse og t skjorte. Ikke barberer han seg hvis ikke det blir hintet godt om, og ikke klipper han håret hvis ikke jeg omtrent bestiller time til han.. så stilmessig er han ikke idag en jeg ville "kikket to ganger på", men indre og personlighetsmessig er han fantastisk. Må bare få påpeke det 😂

Anonymkode: fb45e...e68

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Omtrent likt. Litt færre band-t-skjorter og litt flere fine t-skjorter, noen mer spenstige farger som blått, brunt og grått i stedet for svart, svart og svart.

Anonymkode: cdea7...e15

Min mann har fulgt omvendt trend 🤣

Har ikke tenkt så mye over det, men nå er det veldig lite farger og heller gjennomgående sorte jeans, svarte Adidas gazelle og med enellerannen bandtskjorte innen favorittsjangeren. Som er relativt sær metal, absolutt aldri noe manistream rock. 

Kun når han skal i eksterne møter at han drar frem de fine skjortene og en chinos fra skapet. 

Jeg har selv 50 shades of black kjoler i skapet, så skal ikke påpeke fargepaletten negativt 😅 

Endret av DundreMilfin
  • Hjerte 2
Skrevet

Han har egentlig samme fine stil, bare litt mer "voksen". Vi har vært sammen omtremt 10 år da. 

Anonymkode: f07c3...19f

Skrevet

Min så ut som en vandrende Adidas eller Umbro reklame, litt etter hvilke jogge/ treningsdresser som var på. Gensere og hettegensere var samme sak. Han har fortsatt både treningsdresser og gensere som har vært med siden vi møttes for 20 år siden. Men på jobb og når det ikke er bare han og jeg hjemme er han mye penere kledd nå enn da. Men det hender han er en Adidas reklame fortsatt ja. Ganske ofte egentlig. 

Anonymkode: 5f2e3...f35

Skrevet

Helt lik som da vi møttes for 8 år og to unger siden. 

Anonymkode: 536af...613

Skrevet

Samme som da jeg møtte han for 6 år siden :) 

Anonymkode: c0b28...c2c

Skrevet

Ja vi har samme stil.

Selvom jeg for det meste går med svarte klær,så liker han å bruke mere farger enn meg.

Vi har blitt eldre og fått mere voksen stil begge to,selvom vi fortsatt kler oss 'ungdommelig'.

Men vi har ikke endret hverken utseende eller klesstil fordi vi møttes nei.

Skrevet

Da vi møttes hadde han midtskill og blekede tupper, vide bukser og store gensere, litt som en boyband-artist jeg likte da. Nå har han mer chinos, slimfit skjorte og ullgenser, skjegg som gråner og ikke midtskill(selv om jeg ser det er in igjen blant de unge🤭) Ja, det er noen år siden...

Anonymkode: bb864...bbc

Skrevet

Sammen i ti år og han har samme stil. Litt kortere på håret, men ikke voldsomt. Og helt grå da, da vi møttes hadde han nesten sort hår..

Anonymkode: a891c...9cc

Skrevet

Mannen har nøyaktig samme stil som da jeg møtte han for 15 år siden. :ler:  Det som er litt irriterende med det er at det er litt kjedelig å kjøpe klær til han, for jeg har jo kjøpt nesten identisk skjorte til han opptil flere ganger tidligere. 🙈

Min stil har nok endret seg litt mer. :ler: 🙈 Da vi traff hverandre gikk jeg i høye (designer)heler og (billige) klær fra kjedebutikker. Nå går jeg utelukkende i flate sko og overprisede kvalitetsklær. 🙈

Anonymkode: 81fe2...8f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...