Gå til innhold

Hjelper microgynon-p-piller for akne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk de av hudlegen, men står jo overalt at de gjør huden verre, så hvorfor fikk jeg dem da? Hvor kan jeg gå for å få Zyrona/Diane eller Yasmin som faktisk skal funke for akne?:( Har vanlig fastlege peiling på sånt? koster liksom 2000 for en time hos hudlege, og han vil jo at jeg ikke skal få ny time før jeg har prøvd pillene i minst 4 måneder, men orker ikke å få enda verre hud når den allerede er ille… ahhhhh

Anonymkode: 63a8f...0f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapp av.

Folk reagerer forskjellig. Prøv nå p-pillene. Det er ingen garanti at Diane eller Yasmin har bedre effekt for deg. Først må du prøve microgynom. 

Anonymkode: 4c2de...2e4

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Slapp av.

Folk reagerer forskjellig. Prøv nå p-pillene. Det er ingen garanti at Diane eller Yasmin har bedre effekt for deg. Først må du prøve microgynom. 

Okei:( synes bare det er rart at jeg fikk dem, og kjipt å ta piller som tydeligvis bare hjelper sånn 10% eller noe av de som går på dem når jeg ikke takler å ha dårlig hud lenger:(( 

Skrevet

Har ikke behov for prevensjon, så eneste fordelen er jo å slippe å ha mensen når de ikke er bra for huden :(

Skrevet

Men vet ikke om jeg, etter jeg har prøvd microgynon lenge nok, bør gå til hudlegen igjen som koster veldig mye eller fastlegen som jeg ikke aner om har peiling på p-pillers effekt på akne

Skrevet

.

Skrevet

er det ingen som har gått på de pillene?

Skrevet

Jeg har gått på Microgynon to ganger. Første gang hadde jeg null kviser. Andre gang resulterte i verste kviseutbrudd jeg noen gang har hatt, men det gikk over etter 2-3 måneder. Ikke hatt en eneste kvise etter det.

Og ja, fastleger pleier ha ganske mye kunnskap om prevensjonsmidler...

Anonymkode: 3e4fc...986

Skrevet

Du må seriøst slappe av. Folk har forskjellige erfaringer. Jeg har utelukkende positive. Andre har utelukkende negative. Det er derfor du skal prøve i 4 måneder.

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg har gått på Microgynon to ganger. Første gang hadde jeg null kviser. Andre gang resulterte i verste kviseutbrudd jeg noen gang har hatt, men det gikk over etter 2-3 måneder. Ikke hatt en eneste kvise etter det.

Og ja, fastleger pleier ha ganske mye kunnskap om prevensjonsmidler...

Anonymkode: 3e4fc...986

hmmmm

Skrevet

.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...