AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #21 Skrevet 3. november 2022 herzeleid skrev (46 minutter siden): Vel, nei. Du skrev at en generell observasjon var feil begrunnet i "hvordan det er for deg". Det er en ærlig feil, men fortsatt ikke noe godt grunnlag å avfeie noe på. Har ikke avfeiet noe. Anonymkode: 875f6...68f
herzeleid Skrevet 3. november 2022 #22 Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har ikke avfeiet noe. Anonymkode: 875f6...68f Det har du. Prøv å lese ditt eget innlegg igjen så forstår du kanskje: AnonymBruker skrev (3 timer siden): Feil. Jeg har dårlig psykisk helse. Er ikke en del av miljøet. Anonymkode: 875f6...68f
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #23 Skrevet 3. november 2022 herzeleid skrev (1 minutt siden): Det har du. Prøv å lese ditt eget innlegg igjen så forstår du kanskje: Det var ihvertfall ikke sånn ment da, skjønner ikke hvorfor du kverulerer sånn på det. Jeg er som sagt ikke en del av miljøet, men jeg er skeiv og sliter psykisk allikevel. Anonymkode: 875f6...68f
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #24 Skrevet 4. november 2022 Jeg vet ikke hva som kreves for å betraktes som "del av miljøet", men jeg er skeiv og har mange skeive venner (i Oslo). Jeg har ingen psykiske utfordringer. Har aldri vært deprimert, aldri gått til psykolog - møter selvfølgelig motgang som alle i blant, men føler jeg takler livet veldig fint, har over snittet selvtillit, er over snittet lykkelig . og ganske langt over snittet suksessfull (har vært med på oppbygging av flere selskaper og sitter på en solid aksjeportofølje idag). Fant min livspartner mitt i tyveårene, giftet meg i slutten av tyveårene, fikk barn - og har et fint familieliv. Min beste venn er homofil, og også svært suksessfull, og ingen psykiske utfordringer. Har også flere venner som passer inn i samme kategori. Når vi treffes går vi ofte ikke på byen, men treffes hos noen. For eksempel var vi for noen måneder siden på grillfest hos en kamerat i hagen hans. Hvor er det du treffer disse som du regner som "miljøet"? Hvis du er i midten av tredveårene og treffer folk på datingsider og byen, så treffer du jo de som er single og går mye på byen. Og akkurat som i heterofile verden så føler jeg at en god del av de beste har funnet en livspartner og slått seg til ro en god stund før 35 (men unntak så klart). Og de homofile utestedene som finnes i Oslo i dag er mer "brun pub" enn Fancy steder, noe som er med å legge føringer på hvem som går dit. Jeg vet at det statistisk finnes flere homofile med psykiske utfordringer enn det finnes heterofile. Men det finnes begge deler innenfor homo-miljøet også, og hva du finner mest av spørs også på hvor du leter. Anonymkode: 35519...57d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå