Gå til innhold

Hotellovernatting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere kvinner der ute… 

Hva ville være d beste deres mann hadde gjort når dere skal overnatte sammen på et høystandard hotell i Norge? Champis og roser er allerede bestilt på rommet..

vi skal selvfølgelig ut å spise lunsj på dagen, der bli d nok sjampis og god stemning.. før vi tar en tur til hotellet etterpå… en god runde i senga eller dusjen da, hadde ikke vært og forakte? Kjenner jeg meg selv da så tramper jeg nok rundt med stående manndom…

så blir d middag, og da faller alt i sin naturlig rekkefølge, eller? Hadde en frekk gave fra Kondomeriet med f.eks håndjern vært innafor når man kommer tilbake?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns å ta med leketøy skal få hvile på hennes ansvar hvis hun ønsker en sånn aften. Mange syns det er deilig å bare slappe av også og da kan det virke veldig pressende og ubehagelig at mannen har høye forventninger om vill sex og atpå til tatt med leketøy man ikke har noen interesse av. 

Hva skjedde med kommunikasjon? De gangene jeg har vært på hotell med en mann så har vi på forhånd snakket om forventningene våre. Noen ganger har jeg tatt med leketøy, andre ganger har mannen tatt med massasje olje fordi vi har kommunisert at det ville være deilig. 

Hadde nok følt meg forsøkt kjøpt og bestikket om en mann hadde tatt det som en selvfølge at vi skulle ha en seksuell helaften bare fordi vi var på hotell om vi ikke på forhånd hadde snakket om at det var det vi ville med bookingen. 

Anonymkode: 6c5b7...f18

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde nok ledd av både roser og champis, da dette ikke er noe jeg liker. 
Også hadde vi pratet om hva leker vi eventuelt ville hatt med.. Sånn at vi kunne kose oss sammen. 

Skrevet

Er det henne som skal dominere deg siden du er så usikker på hva hun vil like?

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Syns å ta med leketøy skal få hvile på hennes ansvar hvis hun ønsker en sånn aften. Mange syns det er deilig å bare slappe av også og da kan det virke veldig pressende og ubehagelig at mannen har høye forventninger om vill sex og atpå til tatt med leketøy man ikke har noen interesse av. 

Hva skjedde med kommunikasjon? De gangene jeg har vært på hotell med en mann så har vi på forhånd snakket om forventningene våre. Noen ganger har jeg tatt med leketøy, andre ganger har mannen tatt med massasje olje fordi vi har kommunisert at det ville være deilig. 

Hadde nok følt meg forsøkt kjøpt og bestikket om en mann hadde tatt det som en selvfølge at vi skulle ha en seksuell helaften bare fordi vi var på hotell om vi ikke på forhånd hadde snakket om at det var det vi ville med bookingen. 

Anonymkode: 6c5b7...f18

Sier meg enig i denne. Om hun har gitt uttrykk for at leketøy eller noe annet fra Kondomeriet er ønskelig, så vil det være en fin gave.

Skrevet

Rimelig stor sjanse for at du blir skuffa... Kvinner er kjipe slik. Når de endelig kommer seg bort litt, så skal de hvile og slappe av. Ikke pule og drikke. 

Anonymkode: 1338d...431

Skrevet
Bigmullah skrev (På 2.11.2022 den 18.17):

Til dere kvinner der ute… 

Hva ville være d beste deres mann hadde gjort når dere skal overnatte sammen på et høystandard hotell i Norge? Champis og roser er allerede bestilt på rommet..

vi skal selvfølgelig ut å spise lunsj på dagen, der bli d nok sjampis og god stemning.. før vi tar en tur til hotellet etterpå… en god runde i senga eller dusjen da, hadde ikke vært og forakte? Kjenner jeg meg selv da så tramper jeg nok rundt med stående manndom…

så blir d middag, og da faller alt i sin naturlig rekkefølge, eller? Hadde en frekk gave fra Kondomeriet med f.eks håndjern vært innafor når man kommer tilbake?

Om du har kjøpt og betalt for alt så er jo dette et standard prostitusjonsopplegg. I så fall avtaler dere betaling på forhånd, så ikke hun synes du krever for mye og du synes hun yter for lite.

Om dere deler på utgiftene så diskuterer dere ønsker på forhånd. Og sørger for at begges blir dekket.

Anonymkode: aad8f...ade

Skrevet

Roser og champis høres supert ut, men dropp for guds skyld håndjernene.

Anonymkode: 0989e...c9b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...