AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #1 Skrevet 2. november 2022 Er det en greie? Sambo sier hans skal ha det fra kl.16 i morgen og varer i 2-3 timer, jeg tror ikke særlig på det. Høres latterlig ut😅 Han jobber innen et yrke med mat. Rødt flagg? Han er 32, jeg er også 32, har bodd sammen i 2,5 år nå Anonymkode: a640f...ea2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #2 Skrevet 2. november 2022 Bedrifter med økt risiko ved branntilløp kan nok ha slike kurs, ja. Har du sett videoen av hvor fort det går med en pall potetgull som brenner? Anonymkode: 3b04f...af1 11
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #3 Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bedrifter med økt risiko ved branntilløp kan nok ha slike kurs, ja. Har du sett videoen av hvor fort det går med en pall potetgull som brenner? Anonymkode: 3b04f...af1 Nei, det har jeg ikke sett. Men satser og håper at han snakker sant, da! Anonymkode: a640f...ea2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #4 Skrevet 2. november 2022 Hæ? Rødt flagg at han skal på brannslukkingskurs? Anonymkode: 516f8...017 12 5
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #5 Skrevet 2. november 2022 Du kunne tatt deg 2 sekunder å googlet det selv og sett at det er flere aktører som tilbyr og flere bedrifter som deltar Forøvrig så kan du bare gå fra kjæresten. Du har null tillitt til han, så slipp taket før du skakkjører hele relasjonen. Anonymkode: 4276c...aef 11 5
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #6 Skrevet 2. november 2022 Såklart er det en greie. Mange jobber og tom foreninger har slike kurs. Jeg bestilte det til borettslaget. Og måtte selv ha det på jobb. Vi har ikke en gang noen spesiell risiko for brann. Det er bare lurt å kunne. Anonymkode: ee900...65b 7
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #7 Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hæ? Rødt flagg at han skal på brannslukkingskurs? Anonymkode: 516f8...017 Ja… Det høres liksom, så falskt ut😅 I tillegg såg jeg han hadde blitt venn med ei på Facebook som jeg ikke hadde sett før. Bor ca. 40 min unna hans jobb og hun selv har ekstremt privat profil. Blir jo usikker. Anonymkode: a640f...ea2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #8 Skrevet 2. november 2022 8 minutter siden, AnonymBruker said: Er det en greie? Sambo sier hans skal ha det fra kl.16 i morgen og varer i 2-3 timer, jeg tror ikke særlig på det. Høres latterlig ut😅 Anonymkode: a640f...ea2 Kanskje du en gang havner i en situasjon der det blir nyttig å ha en mann som kan brannslukning? Noe alle burde kunne forøvrig, få det inn i skolen fra ung alder. Det er vel av de minst latterlige tingene man kan lære seg. Din reaksjon er mildt sagt spesiell. Anonymkode: f50c5...48a 2 4
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #9 Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja… Det høres liksom, så falskt ut😅 I tillegg såg jeg han hadde blitt venn med ei på Facebook som jeg ikke hadde sett før. Bor ca. 40 min unna hans jobb og hun selv har ekstremt privat profil. Blir jo usikker. Anonymkode: a640f...ea2 Du er jo sosiopat. Søk hjelp. Anonymkode: 4276c...aef 7
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #10 Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja… Det høres liksom, så falskt ut😅 I tillegg såg jeg han hadde blitt venn med ei på Facebook som jeg ikke hadde sett før. Bor ca. 40 min unna hans jobb og hun selv har ekstremt privat profil. Blir jo usikker. Anonymkode: a640f...ea2 Du trenger profesjonell hjelp. Anonymkode: 516f8...017 8
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #11 Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du kunne tatt deg 2 sekunder å googlet det selv og sett at det er flere aktører som tilbyr og flere bedrifter som deltar Forøvrig så kan du bare gå fra kjæresten. Du har null tillitt til han, så slipp taket før du skakkjører hele relasjonen. Anonymkode: 4276c...aef Jeg har null tilitt da han løy og var utro mot sin tidligere partner, dette innrømte han i fylla for ca. Halvt år siden. Jeg hadde ingen aning, klart man blir usikker. AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Såklart er det en greie. Mange jobber og tom foreninger har slike kurs. Jeg bestilte det til borettslaget. Og måtte selv ha det på jobb. Vi har ikke en gang noen spesiell risiko for brann. Det er bare lurt å kunne. Anonymkode: ee900...65b Satser på at han ikke lyver da! Anonymkode: a640f...ea2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #12 Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har null tilitt da han løy og var utro mot sin tidligere partner, dette innrømte han i fylla for ca. Halvt år siden. Jeg hadde ingen aning, klart man blir usikker. Satser på at han ikke lyver da! Anonymkode: a640f...ea2 Om du har så ekstremt lite tillit til partneren din må du rett og slett avslutte forholdet. Anonymkode: 516f8...017 9
Sjokoladefruen Skrevet 2. november 2022 #13 Skrevet 2. november 2022 Om du ikke stoler på samboeren din, etter 2,5 år samboerskap så burde du revurdere forholdet. Ja, det er en greie. Typen min er på et slikt kurs i skrivende stund (jobber som kokk han da). Vi er ikke samboere enda, skal jeg også bli hysterisk? 6 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #14 Skrevet 2. november 2022 Hvis du skal mistenke han for alt så blir det slitsomt for dere begge. Da jeg jobbet i helse så hadde vi brannkurs, blant annet slukking med apparat og tepper, hvert år. Anonymkode: 7579d...d66 5 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #15 Skrevet 2. november 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Satser på at han ikke lyver da! Anonymkode: a640f...ea2 Bare en ting å gjøre, du får tenne på og se om han klarer å slukke. ☺️ Anonymkode: f50c5...48a 2 3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #16 Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Du trenger profesjonell hjelp. Anonymkode: 516f8...017 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Du er jo sosiopat. Søk hjelp. Anonymkode: 4276c...aef Er ikke rart jeg er redd, jeg er jo glad i han og vil ikke han skal lure meg også. AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvis du skal mistenke han for alt så blir det slitsomt for dere begge. Da jeg jobbet i helse så hadde vi brannkurs, blant annet slukking med apparat og tepper, hvert år. Anonymkode: 7579d...d66 Anonymkode: a640f...ea2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #17 Skrevet 2. november 2022 Sjokoladefruen skrev (7 minutter siden): Om du ikke stoler på samboeren din, etter 2,5 år samboerskap så burde du revurdere forholdet. Ja, det er en greie. Typen min er på et slikt kurs i skrivende stund (jobber som kokk han da). Vi er ikke samboere enda, skal jeg også bli hysterisk? Men sambo er ikke kokk, han jobber innom mat men de selger bare mat der, lager den ikke der. Anonymkode: a640f...ea2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #18 Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men sambo er ikke kokk, han jobber innom mat men de selger bare mat der, lager den ikke der. Anonymkode: a640f...ea2 Må fortsatt ha brannslukking kurs. At du er usikker og sjalu pga hans sin fordi skal da ikke straffe han. Du må jobbe med deg selv 🤦♀️ Anonymkode: cdd11...6eb 3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #19 Skrevet 2. november 2022 Alle bør gå på brannslukningskurs. Særlig folk som jobber med matlaging! Brann i matolje er farlig, og overraskende mange vet ikke at man aldri må helle vann på. Anonymkode: d0fed...60a 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #20 Skrevet 2. november 2022 Han innrømte i fylla for ca.6 mnd siden at han var utro mot sin x, dette var nytt infor for meg. Jeg hadde tidligere aldri annsett han som løgner. Han sa til henne at han ofte jobbet overtid bland annet. Anonymkode: a640f...ea2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå