AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #1 Skrevet 2. november 2022 For 1 måned kjøpte jeg og mannen min en el sparkesykkel. Til gutten vår som bursdagsgave, han har bare prøvd den 1 gang men han har ikke kjøpt noe til å sette eller lenke den med. Da ble mannen min sur på 18 åringen våres og mente at han må få tak i lås! Ellers kommer el sparkesykkelen til å bli dårlig når den bare ligger i kjelleren og ikke bli brukt, at eller må sønnen våres bare selge den og gi halvparten av de pengene til oss vis han ikke bruker den.. nå vet jeg ikke om mannen min er urimelig men forstår da el sparkesykkelen kostet ca 6000kr.. Anonymkode: e436a...ff2
MapleSirup Skrevet 2. november 2022 #2 Skrevet 2. november 2022 (endret) A: Hvorfor ga dere ikke sykkellås som en del av gaven? Virker helt selvfølgelig. B: Hvorfor kjøper du ikke bare en? Det koster 99.- for en som duger. Dere velger heller full krangel.. Endret 2. november 2022 av MapleSirup 12 3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #3 Skrevet 2. november 2022 Var dette noe 18 åringen ønsket seg i gave? Anonymkode: d28d0...34c 3 4
Frøkenfryd30 Skrevet 2. november 2022 #4 Skrevet 2. november 2022 Ville gitt han et lås, nesten en selvfølge når man kjøper noe så dyrt. 5 1
GammelKaktus Skrevet 2. november 2022 #5 Skrevet 2. november 2022 Hadde aldri gitt guttungen sykkel eller sparkesykkel uten å gi med lås, det gjør jeg når han er 11 og det samme hadde jeg gjort om han er 22. Men lurer litt på om dette var noe gutten ønsket seg, for selv om han ikke har lås så er det jo merkelig at han ikke har tatt seg flere turer for å teste den ut.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #6 Skrevet 2. november 2022 Høres ut som det er faren som egentlig ønsket seg den elsparkesykkelen og ikke 18 åringen. En spør alltid ungdommen om hva de ønsker seg fordi det er forskjell på en 40-60 årings tankegang og en som nettopp har blitt myndig Anonymkode: 6e446...def 6
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #7 Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Høres ut som det er faren som egentlig ønsket seg den elsparkesykkelen og ikke 18 åringen. En spør alltid ungdommen om hva de ønsker seg fordi det er forskjell på en 40-60 årings tankegang og en som nettopp har blitt myndig Anonymkode: 6e446...def Her svarte han jaa at han gjerne kunne ønsket seg en el sparkesykkel, men blir jo mer buss på han en el sparkesykkel. Men at han sa at den er nokk bra for noen gangs bruk da mannen min sa strengt at han må begynne å bruke den ellers må han sikkert bare selge den.. Anonymkode: e436a...ff2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #8 Skrevet 2. november 2022 Vi er i november... Ikke akkurat høysesong for sparkesykkel? Anonymkode: 5003b...59f 4 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #9 Skrevet 2. november 2022 Han fikk sparkesykkel på attenårsdagen? Skal han ikke ta lappen? Anonymkode: 79715...ef7
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #10 Skrevet 2. november 2022 Her er det dere som foreldre som svikter, ikke gutten. Anonymkode: 0f7f9...f30 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #11 Skrevet 2. november 2022 Be han huske å ha på hjelm også da ;) Anonymkode: 8d0e8...1cf 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #12 Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Her svarte han jaa at han gjerne kunne ønsket seg en el sparkesykkel, men blir jo mer buss på han en el sparkesykkel. Men at han sa at den er nokk bra for noen gangs bruk da mannen min sa strengt at han må begynne å bruke den ellers må han sikkert bare selge den.. Anonymkode: e436a...ff2 Be mannen din gi faen i å sette krav til bruk av bursdagsgave. Det bør da bety katta for han hva barnet gjør med gaven sin eller ei, så fremst det ikke er ulovlig eller uforsvarlig. Skjerp dere. Anonymkode: 5c0e6...d3a 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #13 Skrevet 2. november 2022 Hurra, en elsparkesykkel mindre til å gjøre livet utrygt for gående. Høres ut som en fornuftig gutt. Anonymkode: 64df2...157
Fru Uperfekt Skrevet 2. november 2022 #14 Skrevet 2. november 2022 (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): For 1 måned kjøpte jeg og mannen min en el sparkesykkel. Til gutten vår som bursdagsgave, han har bare prøvd den 1 gang men han har ikke kjøpt noe til å sette eller lenke den med. Da ble mannen min sur på 18 åringen våres og mente at han må få tak i lås! Ellers kommer el sparkesykkelen til å bli dårlig når den bare ligger i kjelleren og ikke bli brukt, at eller må sønnen våres bare selge den og gi halvparten av de pengene til oss vis han ikke bruker den.. nå vet jeg ikke om mannen min er urimelig men forstår da el sparkesykkelen kostet ca 6000kr.. Anonymkode: e436a...ff2 1) Gitt er gitt 2) Normalt å gi lås og hjelm med på slike gaver Endret 2. november 2022 av Fru Uperfekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå