Gjest Java Skrevet 5. desember 2005 #1 Skrevet 5. desember 2005 Har sett at Estee lauder har en julepakke som inneholder maskaraen Magna Scolpic+kajal+øyesminkefjerner. Man betaler 200 kr(bare for maskaraen) og får resten gratis- sminkefjerneren er bare 30 ml. Har lyst til å kjøpe dette....Lurer på om noen har god erfaring med maskara eller kajal fra Lauder. Må ha en kajal som sitter på våtkanten og maskra som gir lange vipper!!
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2005 #2 Skrevet 5. desember 2005 Jeg har mascara fra Estee Lauder: "More than Macsara" heter den. Er veldig fornøyd med den, synes den har god børste. Den jeg har legger farge på vippene, den verken forlenger eller forstørrer vippene. Jeg har aldri opplevd en mascara som gjør dette uten å klumpe, så det har jeg liten tro på. Om den mascaraen du har sett på er bra vet jeg altså ikke, men den jeg har prøvd fra Lauder har vært bra
Dru Skrevet 5. desember 2005 #3 Skrevet 5. desember 2005 Magnascopic har jeg kun dårlige erfaringer med. Den var grisevanskelig å legge pent, og den drysset mer enn et juletre i januar.
Gjest Varg-Menja Skrevet 5. desember 2005 #4 Skrevet 5. desember 2005 (endret) Jeg har kjøpt denne pakka for en stund siden, og er veldig fornøyd. Spesielt mascaren er veldig god. Endret 5. desember 2005 av Varg-Menja
Gjest gjest1 Skrevet 5. desember 2005 #5 Skrevet 5. desember 2005 Jeg kjøpte et lignende sett med Estee Lauder Xl mascara. Øyesminkefjerneren er jeg ikke fornøyd med, den svir noe helt forferdelig, men kajalen er en av de bedre jeg har prøvd. Magnascopic har jeg også prøvd. Den gir bra lengde, men lite volum. Opplevet også at den drysset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå