Gjest johanne25 Skrevet 2. november 2022 #1 Skrevet 2. november 2022 (endret) . Endret 21. mai 2023 av johanne25
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #2 Skrevet 2. november 2022 Hater rammene i jobben ja, politikerne svikter barna deres hver eneste dag! Det er ikke nok ansatte. Enkelte foreldre, gjerne et par/et knippe hvert eneste år, er helt urimelige og vi må stå og ta imot klager og dritt flere ganger i uken. Det er ting vi ikke får gjort noe med. At vi er for få ansatte, at maten er dårlig, at det er sykdom, at de er uenige med NAV (privat, vi har ikke noe med det å gjøre), at de er uenige med fagsenteret, at de er uenige med PPT. Men det verste er å gjøre 200% hele dagen når man er underbemannet ved sykdom og få klage fordi vottene til Jens lå på naboplassen til Erik og den forelderen som klager avslutter med å si "det virker ikke som dere bryr dere, har dere ikke kontroll?". Og jeg får lyst til å si at nei, vi har ikke kontroll fordi jeg alene måtte kle av alle 18 barna i dag. Men jeg kan ikke si det. Jeg må ta imot. Jeg må beklage, legge meg flat. Når jeg aller helst har lyst til å grine. Men jeg elsker barna, virkelig. Men jobben sliter meg ut ja. Og veldig mange barn har det ikke bra. Anonymkode: 44253...9a2 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #3 Skrevet 2. november 2022 Fra Utdanning nr.8/18.juni 2021. Dette er FØR sykdom. Anonymkode: 44253...9a2 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #4 Skrevet 2. november 2022 41 minutter siden, johanne25 said: det virker som å jobbe i barnehage er en av de verste jobbene ifølge mange her inne. er det ingen som trives i denne jobben? er det unntakene som skriver her eller er det normen? er personal-problemene felles for de fleste barnehagene? noen som kan anbefale denne jobben? (her ser jeg bort ifra lønnsnivået, da det er en tragedie..) Barnehagelærer, lærer og sykepleier virker som treenigheten for djevelen hvis du leser KG. Anonymkode: 71030...a47 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #5 Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Barnehagelærer, lærer og sykepleier virker som treenigheten for djevelen hvis du leser KG. Anonymkode: 71030...a47 Og helsefagarbeider på sykehjem. Never forget. Har jobbet som det også. Vi hadde mye bedre tid til pasientene, men pleien de fikk var jo bare å bli matet med livsforlengende piller, vasket, matet og ellers var det litt sårstell og en halvtime aktivitet. Resten var dørgende kjedelig og vi hadde masse tid til å sitte med de eldre. Men på demensavdeling så sier de ingenting. Vi leste høyt fra aviser, for døve ører. Zzzzzz. Det var stress ved legging da, men det var bare 1 time på senvakten. Eldre burde få dø naturlig, ikke holdes i live slik med alle mulige medikamenter. Det er ikke verdig. Anonymkode: 44253...9a2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #6 Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hater rammene i jobben ja, politikerne svikter barna deres hver eneste dag! Det er ikke nok ansatte. Enkelte foreldre, gjerne et par/et knippe hvert eneste år, er helt urimelige og vi må stå og ta imot klager og dritt flere ganger i uken. Det er ting vi ikke får gjort noe med. At vi er for få ansatte, at maten er dårlig, at det er sykdom, at de er uenige med NAV (privat, vi har ikke noe med det å gjøre), at de er uenige med fagsenteret, at de er uenige med PPT. Men det verste er å gjøre 200% hele dagen når man er underbemannet ved sykdom og få klage fordi vottene til Jens lå på naboplassen til Erik og den forelderen som klager avslutter med å si "det virker ikke som dere bryr dere, har dere ikke kontroll?". Og jeg får lyst til å si at nei, vi har ikke kontroll fordi jeg alene måtte kle av alle 18 barna i dag. Men jeg kan ikke si det. Jeg må ta imot. Jeg må beklage, legge meg flat. Når jeg aller helst har lyst til å grine. Men jeg elsker barna, virkelig. Men jobben sliter meg ut ja. Og veldig mange barn har det ikke bra. Anonymkode: 44253...9a2 Vil bare gi deg litt ❤! Kjenner på det samme selv.... Man Tørr ikke å si noe, og ofte er det jo ped.leder og andre som styrer som skal ta de vanskelige samtalene med foreldrene. Bare nikke og beklage. Mange av barna har det ikke bra, nei, og de tar det ofte ut i ugagn og annen uønsket atferd. Anonymkode: 4f673...3e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå