AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #1 Skrevet 2. november 2022 Jobber 100% i barnehage som ped. leder. Har også en annen bachelor. Trives virkelig ikke i yrket og ryggen min er ganske slitt etter 5 år i samme jobb. Drømmejobben min har blitt utlyst og sjansene mine for å få den er ganske store. Dette er da med min andre bachelor i noe helt annet. Men den er bare en 60% prosjektstilling i 2 år, med mulighet både for forlengelse og økning i stillingsprosent etter sommeren. Har veldig lyst til å gå for dette, men med barn og boliglån føles det veldig skummelt å si opp en fast 100% stilling. Samtidig vet jeg at hvis jeg fortsetter i nåværende jobb kommer jeg til å ende utbrent om ikke lenge. Hva hadde du gjort? Anonymkode: ccb64...c76
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #2 Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jobber 100% i barnehage som ped. leder. Har også en annen bachelor. Trives virkelig ikke i yrket og ryggen min er ganske slitt etter 5 år i samme jobb. Drømmejobben min har blitt utlyst og sjansene mine for å få den er ganske store. Dette er da med min andre bachelor i noe helt annet. Men den er bare en 60% prosjektstilling i 2 år, med mulighet både for forlengelse og økning i stillingsprosent etter sommeren. Har veldig lyst til å gå for dette, men med barn og boliglån føles det veldig skummelt å si opp en fast 100% stilling. Samtidig vet jeg at hvis jeg fortsetter i nåværende jobb kommer jeg til å ende utbrent om ikke lenge. Hva hadde du gjort? Anonymkode: ccb64...c76 Veldig synd at du etter kun 5 år i barnehage er nær grensen for å bli utbrent Anonymkode: 7277c...7be
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #3 Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Veldig synd at du etter kun 5 år i barnehage er nær grensen for å bli utbrent Anonymkode: 7277c...7be Ja, underbemannet og med ryggproblemer er det ikke så rart. Anonymkode: ccb64...c76 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #4 Skrevet 2. november 2022 Kan du kombinere den ene jobben med den andre? Jobbe 50% i barnehagen, for eksempel? Anonymkode: 714e2...2d7 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #5 Skrevet 2. november 2022 Jeg hadde byttet beite. Du kan, i verste fall, ta noen ekstravakter i bofellesskap med bhglærerbacheloren (for å spe på økonomien). Uansett blir du ikke arb.ledig. Det er flust av bhglærer-utlysninger. Anonymkode: c8847...ebe 3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #6 Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jobber 100% i barnehage som ped. leder. Har også en annen bachelor. Trives virkelig ikke i yrket og ryggen min er ganske slitt etter 5 år i samme jobb. Drømmejobben min har blitt utlyst og sjansene mine for å få den er ganske store. Dette er da med min andre bachelor i noe helt annet. Men den er bare en 60% prosjektstilling i 2 år, med mulighet både for forlengelse og økning i stillingsprosent etter sommeren. Har veldig lyst til å gå for dette, men med barn og boliglån føles det veldig skummelt å si opp en fast 100% stilling. Samtidig vet jeg at hvis jeg fortsetter i nåværende jobb kommer jeg til å ende utbrent om ikke lenge. Hva hadde du gjort? Anonymkode: ccb64...c76 Jeg er ikke i tvil, ta den andre jobben! Du kan eventuelt spe på med å melde deg som vikar de dagene du er ledig, frem til du får fast. Hilsen utbrent barnehagelærer. Anonymkode: 0c973...8f8
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #7 Skrevet 3. november 2022 Du søker permisjon fra barnehagejobben din i første omgang eller så ber du om å gå ned i stilling slik at du kan kombinere jobbene ☺ Anonymkode: c1514...e3a 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #8 Skrevet 3. november 2022 Se over budsjettet sammen med partneren og vurder om dere har råd til at du jobber 60 % en stund og søk uansett jobben. Anonymkode: 4b14e...056
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå