AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #1 Skrevet 2. november 2022 Leste et innlegg i en lokal facebookgruppe. Fra kontekst høres det ut som noe som er for å hindre eller fartsredusere trafikk. Men det er visst ikke fartshumper? Noen som vet hva det er? Anonymkode: 6ab3b...dbb
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #2 Skrevet 2. november 2022 Betonggriser, tenker jeg. De finnes i litt forskjellige former og størrelser, og kan brukes til litt forskjellige ting. Som fartshinder kan de f.eks. plasseres på annenhver side av vegen, så trafikken må kjøre i sikksakk (passer best i enveiskjørt gate). Jeg har også sett dem bl.a. som skiltstativ, midtdelere, langsgående sikring (mot anleggsområde langs veg) og som avsperring. Anonymkode: 7d225...de6 2 1
Tiuren Skrevet 3. november 2022 #4 Skrevet 3. november 2022 I gamledager, når man brukte radiokommunikasjon, ville "glasskår i veien ved xxxx" eller lignende bety radarkontroll. Kan det være det de mente
emilie123 Skrevet 3. november 2022 #5 Skrevet 3. november 2022 Tiuren skrev (3 minutter siden): I gamledager, når man brukte radiokommunikasjon, ville "glasskår i veien ved xxxx" eller lignende bety radarkontroll. Kan det være det de mente Det er det AnonymBruker ....de6 over her svarte 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #6 Skrevet 3. november 2022 Tiuren skrev (41 minutter siden): I gamledager, når man brukte radiokommunikasjon, ville "glasskår i veien ved xxxx" eller lignende bety radarkontroll. Kan det være det de mente Det ville overraske meg veldig. Anonymkode: 7d225...de6
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #7 Skrevet 3. november 2022 Gris = politi. Gris i trafikken = trafikk kontroll Anonymkode: ba722...e90
Reign Skrevet 4. november 2022 #8 Skrevet 4. november 2022 Tiuren skrev (15 timer siden): I gamledager, når man brukte radiokommunikasjon, ville "glasskår i veien ved xxxx" eller lignende bety radarkontroll. Kan det være det de mente «Nå ser det fint ut. Stille og sol.» 1
Maskinfører Skrevet 13. november 2022 #9 Skrevet 13. november 2022 Midtdeler evt til å sperre gater i enden
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #10 Skrevet 13. november 2022 AnonymBruker skrev (På 2.11.2022 den 20.08): Betonggriser, tenker jeg. De finnes i litt forskjellige former og størrelser, og kan brukes til litt forskjellige ting. Som fartshinder kan de f.eks. plasseres på annenhver side av vegen, så trafikken må kjøre i sikksakk (passer best i enveiskjørt gate). Jeg har også sett dem bl.a. som skiltstativ, midtdelere, langsgående sikring (mot anleggsområde langs veg) og som avsperring. Anonymkode: 7d225...de6 Takk! Anonymkode: 6ab3b...dbb 1
Einus Skrevet 13. november 2022 #11 Skrevet 13. november 2022 De som ikke bruker blinklys, dvs nesten alle Audi, BMW og elbiler!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå