Gå til innhold

Moderat lavkarbo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som spiser moderat lavkarbo - hvordan gjør dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du hadde jo bestemt deg for at det ikke fungerte for deg eller for noen  , og gikk over til havregrøt. For noen måneder siden mente du at jeg , som har spist slik i 15 år gjør det feil for dette kunne du alt om og det var farlig. Er du ubesluttsom, eller er det  ny krangletråd i tillegg til de 20 andre du har laget om dette kostholdet? 

Anonymkode: b2751...c3c

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du hadde jo bestemt deg for at det ikke fungerte for deg eller for noen  , og gikk over til havregrøt. For noen måneder siden mente du at jeg , som har spist slik i 15 år gjør det feil for dette kunne du alt om og det var farlig. Er du ubesluttsom, eller er det  ny krangletråd i tillegg til de 20 andre du har laget om dette kostholdet? 

Anonymkode: b2751...c3c

Man kan fint spise havregrøt på moderat lavkarbo. Jeg er ikke her for å krangle med deg ☺️

• 3 uker senere...
Skrevet

Ryddet for brukerdebatt og spekulasjoner, og svar til det. 

_popcorn_, adm

Skrevet

Spiser karbohydrater til egne måltider sammen med proteiner, minst 3 timer før/etter måltid med fett og proteiner. 

3 måltider ila dagen, som regel kun 1 måltid med karbohydrater. Om det er brød, knekkebrød, ris, pasta eller noe annet avhenger av hvilket måltid. 

Ender som regel på 50-100 gr kh pr dag, litt avhengig av aktivitetsnivå.

Anonymkode: 28d07...70b

Skrevet

Jeg spiser moderat lavkarbo, men spiser minimalt med korn/melvarer, ris etc., fordi det erfaringsvis fungerer bedre for meg. Spiser det hvis jeg får det servert hos andre, da :) Hvis jeg får lyst på brød, baker jeg lavkarbobrød eller - rundstykker, og kjøper lavkarbo tortillas som jeg bruker til taco, wraps etc. Lavkarbobakst er noe helt annet nå enn hva det var for en del år tilbake, da alt var svampete og smakte egg :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...