AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #1 Skrevet 2. november 2022 jeg er 21 år gammel og har klart å forelske meg i en som virkelig ikke er min type. aldri hendt før. er det i det heletatt mulig? Anonymkode: 0a3db...1d7
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #2 Skrevet 2. november 2022 21 år gammel jente med en 33 år gammel mann, altså. Jeg har vansker med å se hvordan dette kommer til å holde i lengden, du er ikke en gang ferdig utviklet når det kommer til personlighet i denne alderen. Du er ekstremt ung. Mens han sikkert har en hel del mere livserfaring enn deg, er mye mer moden og har en annen livssituasjon. Anonymkode: 5c5c7...77b 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #3 Skrevet 2. november 2022 Når du er såpass ung som du er så blir dette en STOR aldersforskjell. Du er alt for ung til å date en på 33, sorry ass, men finn deg noen mer på din alder. Jeg er 26, og føler at jeg hadde vært for gammel for deg Anonymkode: 6c22c...11c 7
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #4 Skrevet 2. november 2022 Om han ikke er din type, og er 12 år eldre, hva er det du ser i han? En fantasi om at eldre menn er mer spennende? Pirrende tanken på et forhold med en mye eldre mann? Lysten til å provosere jevnaldrede? Behov for å skille deg ut? Noe sier meg at det er disse tankene du er forelsket i, ikke mannen selv. Anonymkode: a71b6...bb1
Illuminatum Skrevet 2. november 2022 #5 Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): 21 år gammel jente med en 33 år gammel mann, altså. Jeg har vansker med å se hvordan dette kommer til å holde i lengden, du er ikke en gang ferdig utviklet når det kommer til personlighet i denne alderen. Du er ekstremt ung. Mens han sikkert har en hel del mere livserfaring enn deg, er mye mer moden og har en annen livssituasjon. Anonymkode: 5c5c7...77b Mine foreldre var på samme alder og det forholdet har holdt 2
svartkatt Skrevet 2. november 2022 #6 Skrevet 2. november 2022 Nyt det mens du kan.. det har ingen hensikt å stritte imot hvertfall 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #7 Skrevet 2. november 2022 Jeg var 22 da jeg ble kjent med den 35 år gamle mannen min. Gift i dag, vært sammen i 7,5 år. Har aldri vært et problem Anonymkode: ecdaa...e20 4
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #8 Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): jeg er 21 år gammel og har klart å forelske meg i en som virkelig ikke er min type. aldri hendt før. er det i det heletatt mulig? Anonymkode: 0a3db...1d7 Jeg er 38 og har dame på 20.......det går heelt fint, hva er problemet ditt?? Anonymkode: 41903...037 3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #9 Skrevet 2. november 2022 Fant drømmemannen min for 33 år siden. Jeg var 21 og han var 33. Vi er en super match enda. Spreke og virile og ingenting av det vi gjør sammen er kjedelig. Men så har han min type på alle områder. Anonymkode: 89509...522 3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #10 Skrevet 2. november 2022 altså følelsene er ikke gjensidige, har prøvd å flørte men han virker ikke keen bare lurer om det går ann i det heletatt? 12 år eldre ikke in type GÅR DEN ANN? er det mulig?? aldri tenkt meg ts Anonymkode: 0a3db...1d7
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #11 Skrevet 2. november 2022 og en ting til. det føles nesten ingen aldersforskjell det er det som er rart ts Anonymkode: 0a3db...1d7
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #12 Skrevet 2. november 2022 Kan nok gå greit, men ofte umodne eller dominerende menn som er villig til slik aldersforskjell. Jeg ble sammen med en på 34 år da jeg var 22 år. Etter 4 år vokste jeg fra ham i modenhet. Anonymkode: cb776...dbc 1 1
Million Skrevet 2. november 2022 #13 Skrevet 2. november 2022 (endret) Du har vel knapt rukket å finne ut hva slags menn som er "din type" ennå. Men ok, hvorfor ikke prøve og se hvordan det går? Det er jo ikke nødvendigvis sånn at man må gifte seg med alle kjærester man måtte ha, noen forhold er lov å være kortvarige rene kjæresteforhold bare også. Bare for å teste det ut og nyte forelskelsen en stund, så lenge det varer. En solskinnshistorie ; Mine svigerforeldre hadde 17 års aldersforskjell. Da de fikk sitt første barn, min (eks)mann, var hun 25 og han 42. De var gift livet ut, helt til han døde da han var i 80-årene. Endret 2. november 2022 av Million
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #14 Skrevet 2. november 2022 Million skrev (Akkurat nå): Du har vel knapt rukket å finne ut hva slags menn som er "din type" ennå. Men ok, hvorfor ikke prøve og se hvordan det går? Det er jo ikke nødvendigvis sånn at man må gifte seg med alle kjærester man måtte ha, noen forhold er lov å være kortvarige rene kjæresteforhold bare også. Mine svigerforeldre hadde 17 års aldersforskjell. Da de fikk sitt første barn, min (eks)mann, var hun 25 og han 42. De var gift livet ut, helt til han døde da han var i 80-årene. Å være gift livet ut sier egentlig ingenting om ekteskapet angående den generasjonen. Det var 19 år mellom svigermor og svigerfar. De var gift til han døde, 86 år gammel, men det var alt annet enn et godt ekteskap. Likevel skilte aldri svigermor seg, for det var for stor skam. Anonymkode: cb776...dbc
Million Skrevet 2. november 2022 #15 Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Å være gift livet ut sier egentlig ingenting om ekteskapet angående den generasjonen. Det var 19 år mellom svigermor og svigerfar. De var gift til han døde, 86 år gammel, men det var alt annet enn et godt ekteskap. Likevel skilte aldri svigermor seg, for det var for stor skam. Anonymkode: cb776...dbc Noen har selvsagt et dårlig ekteskap også, men jeg holdt meg til en lykkelig historie i denne tråden.
Sjokoladefruen Skrevet 2. november 2022 #16 Skrevet 2. november 2022 Jeg er 26, kjæresten er 38. Det går helt fint an ja 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #17 Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): og en ting til. det føles nesten ingen aldersforskjell det er det som er rart ts Anonymkode: 0a3db...1d7 Høres ikke bra ut. Er han veldig umoden? Anonymkode: 42efe...2fb 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #18 Skrevet 2. november 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Kan nok gå greit, men ofte umodne eller dominerende menn som er villig til slik aldersforskjell. Jeg ble sammen med en på 34 år da jeg var 22 år. Etter 4 år vokste jeg fra ham i modenhet. Anonymkode: cb776...dbc Ja, du har én erfaring og konkluderer med at det ofte er slik. Hobbypsykologi på høyt plan på Kvinneguiden. Anonymkode: dbeec...92d 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #19 Skrevet 2. november 2022 Du lurer på om det er mulig å bli forelsket i en person som er eldre enn deg? ja det er fult mulig. Ihvertfall etter tenårene når du enten er i vidre utdanning eller jobb. Der treffer mange forskjellige aldre. Dersom du har lyst å komme kontakt med han kan du jo prøve. 21 er ikke så ungt som noen vil ha det til. Synes ikke folk 21-25 er helt unge jeg. Utseendemessig ligner de stortsett på folk i 30 årene Anonymkode: ddb4e...6b5
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #20 Skrevet 3. november 2022 Jeg ser virkelig ikke problemet... Anonymkode: a071f...2d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå