Gå til innhold

Aldri ordentlig sex igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 49 år og har vært singel og på leting noen år. I denne perioden har jeg møtt noen kjekke, litt yngre menn og hatt det gøy. Så møtte jeg den rette, han er sju år eldre enn meg. Problemet er at sex er helt annerledes med en eldre mann enn med de yngre. Han kan finne på å være for trett, holder ikke flere runder og er stivere og stølere enn jeg er vant til. Jeg har snakket med han åpent om dette. Noen som har vært i samme situasjon og likevel valgt kjærligheten? Eller valgte dere å gå for å leve singellivet? Eventuelt fikk mannen med på åpent forhold?

Anonymkode: 467d3...89b

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er et viktig spørsmål du må stille deg. Det blir lengre og lengre mellom de med både fysikken og sexlysten, desto høyere i alder du kommer. Det utelukker selvsagt ikke at du kan finne "gamliser" i 40-årene også.  

Når vi går inn i noe, i vår alder, så må vi dessuten tenke noen år fremover, og risikoen for at vi må avslutte seksuallivet tidligere enn tenkt. 

Anonymkode: e8171...5ef

• Nyttig 2
Skrevet

En ting er i hvertfall sikkert. Han er ikke den rette! 😄

Anonymkode: f2464...a27

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Godt argument for å holde seg til jevnaldrende/litt yngre menn tenker jeg.

Anonymkode: 62a64...482

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Jeg er 49 år og har vært singel og på leting noen år. I denne perioden har jeg møtt noen kjekke, litt yngre menn og hatt det gøy. Så møtte jeg den rette, han er sju år eldre enn meg. Problemet er at sex er helt annerledes med en eldre mann enn med de yngre. Han kan finne på å være for trett, holder ikke flere runder og er stivere og stølere enn jeg er vant til. Jeg har snakket med han åpent om dette. Noen som har vært i samme situasjon og likevel valgt kjærligheten? Eller valgte dere å gå for å leve singellivet? Eventuelt fikk mannen med på åpent forhold?

Anonymkode: 467d3...89b

Opplevd det samme, men motsatt vei😂

vil egentlig ha en yngre partner, men hadde noen sexerfaringer som var mind blowing med en «eldre» fyr, og er nå i forhold med han🤦🏼‍♀️

Han er 12 år eldre en meg, men herre gud så deilig.. Befriende å ha en erfaren mann som kan alle «triksene» i boka, stimulerer på måter jeg ikke visste gikk an, og får meg til himmels. 
Trodde virkelig jeg skulle savne viriliteten til en yngre mann, men så langt har ikke det vært noe savn, for å si det forsiktig😅

Anonymkode: 491c7...0cd

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg sier bare, dont go that way! Er selv i et forhold med en 9 år eldre mann og merker gubbefaktorene allerede. Er redd jeg har valgt feil. Vil helst ha en som er yngre nå .

Anonymkode: a8129...74c

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...