AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #1 Skrevet 2. november 2022 Hei. Vi pusser opp hjemme og har kun brakke tilgjengelig ute å få dusjet og gått på do, og bor i 4 etasje i en blokk. 7 åringen fikk lov å tisse i en bøtte på verandaen, men han sølte masse utenfor bøtta. Jeg mener at han da skal lære å tørke opp etter seg, men far er sliten etter jobb og vil heller sitte og se på tv og drikke colaen sin enn å be sønnen tørke opp etter seg. Gutten så jo at han sølte, men han er vandt til at far tørker opp hvis han søler ellers, og jeg synes det er så rart. Så gutten er fornøyd inne på rommet, faren sitter foran TV-en og jeg sitter her og lurer på hvorfor han ikke fikk beskjed å tørke opp. Jeg spør men får bare til svar at jeg må skjerpe meg og ikke ta det foran det andre barnet. (Jeg spurte fortvilet hvorfor han ikke bryr seg om sånne ting, og kalte han lat) Ja jeg kan godt tørke opp jeg, for en må jo gjøre det. Men er jo prinsippet- at 7 åringen søler utenfor og bare går ifra som om ingenting har skjedd og far gidder ikke bry seg med det nå. Hva tenker dere? Hadde dere bedt gutten om å tørke opp? Anonymkode: 17d25...14f
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #2 Skrevet 2. november 2022 Du valgte feil mann og nå må du leve med konsekvensene. Anonymkode: 9ba01...9b3 2 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #3 Skrevet 2. november 2022 Ikke la sinne over en lat samboer gå utover sønnen din. Syns du er urimelig. Han sølte, men ja.. Går jo an å tørke opp sammen. Han er 7år. Anonymkode: c0aeb...cf2 1
GammelKaktus Skrevet 2. november 2022 #4 Skrevet 2. november 2022 Er det ditt barn så gjør du som du vil men du må jo oppdra både mann og barn her... Er det far sitt barn og du er samboeren så tror jeg nesten at jeg hadde revurdert forholdet. Fyren er jo ekkel og han viderefører både dårlig hygiene og latskap til barna. 1 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #5 Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke la sinne over en lat samboer gå utover sønnen din. Syns du er urimelig. Han sølte, men ja.. Går jo an å tørke opp sammen. Han er 7år. Anonymkode: c0aeb...cf2 Ja jeg endte opp med å hjelpe han. Far brydde seg ikke. Sa til han hvor enkelt det var, men han innrømmer aldri det.. Anonymkode: 17d25...14f
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #6 Skrevet 2. november 2022 Tenker at en syvåringen er for liten til å skulle ha et sånt ansvar alene. Dere foreldre må hjelpe ham med å vaske opp. Og for fremtiden, lær ham å sitte å tisse! Anonymkode: 8b2c7...639 3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #7 Skrevet 2. november 2022 Er det stebarnet ditt siden dette ble en så stor sak? Tørk opp sammen med 7-åringen , det kommer inn etterhvert. Anonymkode: 0af1c...e86 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå