Gå til innhold

Hjelp, datteren min har blitt sammen med en tv-kjendis.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget. Er bare svett av at vi nå kanskje får en kjendis inn i familien. Har ikke møtt ham ennå. Noen som har vært i samme situasjon, og kan gi noen råd?

Anonymkode: e4c6d...5e4

Skrevet

Han er vel som alle andre, du merker fort om han er "høy på seg selv" eller ikke tenker jeg. 

Anonymkode: dd0b6...05c

• Liker 1
Skrevet

Er det et menneske? Da er rådet mitt å være som du er med andre mennesker 🙂

Anonymkode: e7cf7...31b

• Liker 15
Skrevet

De er som andre mennesker.

Anonymkode: 91ae2...b41

Skrevet

Det er da bare et menneske!! Du avslører hvordan du er nå. Hvorfor er det annerledes fordi vedkommende har vært på tv?

Anonymkode: 6c72f...88c

• Liker 3
Skrevet

Det kan være litt uvant å få en du allerede «kjenner» inn i stua, utover det er de som regel ikke noe annerledes enn andre folk. 

Anonymkode: 8a620...51b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget. Er bare svett av at vi nå kanskje får en kjendis inn i familien. Har ikke møtt ham ennå. Noen som har vært i samme situasjon, og kan gi noen råd?

Herregud.....hva er forskjellen på en kjendis og en som ikke er det??? oppfører du deg virkelig anderledes mot folk utifra jobb og status, da syns jeg oppriktig synd på deg!

Anonymkode: c3ccb...c13

• Liker 1
Skrevet

Så lenge du ikke spør om autograf og selfie på første møte så går det nok helt fint😂

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Herregud.....hva er forskjellen på en kjendis og en som ikke er det??? oppfører du deg virkelig anderledes mot folk utifra jobb og status, da syns jeg oppriktig synd på deg!

Anonymkode: c3ccb...c13

Hva som er forskjellen? Ganske mye vil jeg si, spesielt hvis kjendisen er kjendis bare for å være kjendis. Vitner om urealistisk selvbilde, stort bekreftelsesbehov og narsissisme. Men nå vet vi ikke hvilken type kjendis det er snakk om? 

Anonymkode: 9dbbb...0ac

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva som er forskjellen? Ganske mye vil jeg si, spesielt hvis kjendisen er kjendis bare for å være kjendis. Vitner om urealistisk selvbilde, stort bekreftelsesbehov og narsissisme. Men nå vet vi ikke hvilken type kjendis det er snakk om? 

Anonymkode: 9dbbb...0ac

Det har du rett i. Hadde blitt bekymret om datteren eller sønnen min kom hjem med en sånn type kjendis. 

Skrevet

Slapp av, det kommer ikke til å vare uansett. Kjendiser skifter kjæreste like ofte som vi bytter truser.

Anonymkode: a343c...c20

• Liker 7
Skrevet

Både min søster og hennes kjæreste er "kjendiser" og en del i media. Behandler de helt likt som jeg gjør med andre familiemedlemmer og venner. De er jo helt vanlige folk.

Anonymkode: f02b3...974

• Liker 1
Skrevet

Ro deg kraftig ned for din datters del. Pinlig for henne som du skal flippe helt bare pga han har vært på TV. Oppfør deg normalt.

Anonymkode: 5cb42...9d8

• Liker 4
Skrevet

Nå må du pusse opp hele kåken eller rett sog slekk kjøpe større og finere.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Kommer jo helt ann på hva slags kjendis. Er det en fra Paradise Hotel eller sånn reality shit, så skjønner jeg godt du blir stressa. 

Anonymkode: 07260...4d7

• Liker 7
  • Nyttig 2
Annonse
Skrevet

Med mindre det er en person som lever for kjendistilværelsen så er det null stress. Har en god kompis som er velkjent (kjente han fra lenge før) men han har aldri begynt en samtale om sin kjendistilværelse så da er det ikke naturlig for meg å ta det opp heller.

Det eneste jeg kjenner på er å ikke bli sveiseblind på byen med han siden det neppe er oppmerksomhet han trenger fra folk med mobilkameraer.  

• Liker 1
Skrevet

Min bror er vel "kjendis". Han er akkurat som ham var før. Hadde han blitt kjæreste med din datter, så hadde han vært nervøs før første møte med dere og usikker på hva han skulle si og hvordan han skulle oppføre seg. Så ganske vanlig der altså. 

Den store forskjellen er jo at han dukker opp i media på jobb, så folk har jo et inntrykk av han fra før. Og så kan det hende at det blir artikkel i se og hør om han får kjæreste😅 

Anonymkode: bdd22...a2e

• Liker 3
Skrevet

Ryddet for persondebatt. 

Christina82, mod

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.11.2022 den 15.57):

Starstruck?

Anonymkode: c3b08...796

• Liker 1
Skrevet
On 11/9/2022 at 6:56 AM, AnonymBruker said:

Starstruck?

Anonymkode: c3b08...796

Dere som "mobber litt" burde virkelig tenke over hvordan dere selv reagerer. Jeg har jobbet i musikkbransjen og jeg skal love deg at det er ekstreeemt få som ikke blir "starstruck" av kjendiser generelt. Selv de som daglig jobber med kjendiser kan føle på dette. 

Men i forhold til å få en større kjendis tett på så hadde jeg, for min del og som jeg var innpå i første svaret mitt, håpet i det lengste at det var ei/en som ikke har diva-nykker. At det var en person som var ganske vanlig utenom det personen driver med, så det går an å gjøre vanlige ting sammen, prate om normale/hverdagslige/andre ting enn det personen driver med osv. 

Sånn ellers så går gjerne "starstruck-heten" over litt etter litt når en blir bedre kjent. 

Anonymkode: dd0b6...05c

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...