Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber 50% mens jeg studerer (jobber med barn). Drømmejobben min ble utlyst og jeg både søkte og fikk den. Også deltid. Lederen min sa til meg at hun lurer på hvordan jeg skal kombinere de to stillingene, fordi det ikke er aktuelt at jeg slutter (skjønner jo at kan slutte hvis jeg vil). Å jobbe på begge steder er uaktuelt. Men når jeg slutter vet jeg at det blir krise for arbeidsgiver, siden de sliter med rekruttering og sannsynligheten for at de finner noen som tar over mine oppgaver er ikke så store før til sommeren. Noen tips til hvordan jeg kan ta dette opp med henne? Vil jo ikke brenne noen broer heller 😕

Anonymkode: a68c6...0df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager å si det men ingen av oss er uerstattelige. Bare vær redelig og gjennomfør beslutningen din uten grublerier. 

Anonymkode: 2e579...390

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jobber 50% mens jeg studerer (jobber med barn). Drømmejobben min ble utlyst og jeg både søkte og fikk den. Også deltid. Lederen min sa til meg at hun lurer på hvordan jeg skal kombinere de to stillingene, fordi det ikke er aktuelt at jeg slutter (skjønner jo at kan slutte hvis jeg vil). Å jobbe på begge steder er uaktuelt. Men når jeg slutter vet jeg at det blir krise for arbeidsgiver, siden de sliter med rekruttering og sannsynligheten for at de finner noen som tar over mine oppgaver er ikke så store før til sommeren. Noen tips til hvordan jeg kan ta dette opp med henne? Vil jo ikke brenne noen broer heller 😕

Anonymkode: a68c6...0df

Ingen grunn til å ha lojalitet til arbeidsgivere. Det er bare forretninger. Du selger dine tjenester til høystbydende.

• Liker 6
Skrevet

Sånn er det å være daglig leder, en må kunne håndtere at folk slutter. Skal du liksom være gissel der for å være grei mot sjefen som uansett trolig får en grei lønn for nettopp å takle situasjoner som dette. 

Anonymkode: 974e0...a4f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...