Embla Othea Skrevet 2. november 2022 #1 Del Skrevet 2. november 2022 Flere som sliter med å spise foran andre? Sekv om jeg er innlagt og spiser på en matsal - synes jeg det er kjempeubehagelig når mennesker sitter ovenfor meg når jeg spiser. Jeg klarer liksom ikke å nyte måltidene og NEI - jeg har ikke spiseforstyrrelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 2. november 2022 #2 Del Skrevet 2. november 2022 Nei, det har jeg aldri hatt noe problem med. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #3 Del Skrevet 2. november 2022 Trenger ikke sitte ovenfor hverandre da Anonymkode: e400e...16e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #4 Del Skrevet 2. november 2022 Nei, kroppen må ha bensinen sin for at cellene mine skal jobbe. Uansett om nokon ser på meg eller ikkje Anonymkode: 9c301...e82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #5 Del Skrevet 2. november 2022 Embla Othea skrev (1 time siden): Flere som sliter med å spise foran andre? Sekv om jeg er innlagt og spiser på en matsal - synes jeg det er kjempeubehagelig når mennesker sitter ovenfor meg når jeg spiser. Jeg klarer liksom ikke å nyte måltidene og NEI - jeg har ikke spiseforstyrrelser. Du kan jo sitte for deg selv. Aldri opplevd at jeg sitte foran noen når jeg har vært innlagt. Unntaket er de som innlegges for SF. De må gjerne spise foran en pleier som passer på at de faktisk spiser. Anonymkode: b866e...424 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 2. november 2022 Forfatter #6 Del Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du kan jo sitte for deg selv. Aldri opplevd at jeg sitte foran noen når jeg har vært innlagt. Unntaket er de som innlegges for SF. De må gjerne spise foran en pleier som passer på at de faktisk spiser. Anonymkode: b866e...424 Jeg kan spise på rommet, men det er forventet at vi sitter på matsalen… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #7 Del Skrevet 2. november 2022 Ja hater det, Men jeg har en spiseforstyrrelse da. Så ikke så rar jeg ikke liker sånt 😅 Anonymkode: cad5e...4ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåpille Skrevet 2. november 2022 #8 Del Skrevet 2. november 2022 Nei, forsvinner inn i min glade matboble 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #9 Del Skrevet 2. november 2022 Embla Othea skrev (3 minutter siden): Jeg kan spise på rommet, men det er forventet at vi sitter på matsalen… Men så spis på rommet da! Forventning er ikke et krav og du må tenke på deg og din egen velferd. Anonymkode: 9c301...e82 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #10 Del Skrevet 2. november 2022 Datteren vår sliter med dette, og har gjort det i noen år nå. Hun klarer f.eks ikke å spise på skolen. Det er kjempetrøblete, og jeg skulle ønske jeg kunne hjelpe henne på noe vis. Hun er avhengig av stor frokost hjemme først, og klarer ikke være med hjem med venner etter skolen siden hun da er så sulten at hun må hjem å spise. 😞 Vi har ikke vært på restaurant med henne siden hun var 9 år, og hun vil ikke konfirmere seg pga. Mat, selskap o.l. Anonymkode: d136e...ffd 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 2. november 2022 #11 Del Skrevet 2. november 2022 Nei. Men jeg hadde veldig problemer med det før, da jeg slet veldig psykisk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen BB Skrevet 2. november 2022 #12 Del Skrevet 2. november 2022 Ja jeg sliter med det, men det er fordi jeg har sosial angst. Klarer ikke å spise foran folk, føler meg sykt ubehagelig og at de stirrer, vanskeligere å svelge maten. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #13 Del Skrevet 2. november 2022 Queen BB skrev (Akkurat nå): Ja jeg sliter med det, men det er fordi jeg har sosial angst. Klarer ikke å spise foran folk, føler meg sykt ubehagelig og at de stirrer, vanskeligere å svelge maten. Det morsomme (triste) er at folk har meir enn nok med seg sjølv til å ofre ein einaste tanke på korleis du et mat ❤️ Anonymkode: 9c301...e82 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #14 Del Skrevet 2. november 2022 Hadde det sånn når jeg var ung og usikker. Gått over nå. Bare å gi faen. Ingen glaner på deg, det har nok med å tygge selv, du er ikke spesiell og noe å se på. Det er bare noe du tror. Anonymkode: 8046c...965 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leselusa Skrevet 2. november 2022 #15 Del Skrevet 2. november 2022 Tråden er ryddet for brukerangrep og svar til dette. Mvh. Leselusa, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #16 Del Skrevet 2. november 2022 Nei, aldri noe problem med det. Men jeg har misofoni😂 Anonymkode: 88e54...7f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #17 Del Skrevet 2. november 2022 flusa skrev (3 timer siden): Nei. Men jeg hadde veldig problemer med det før, da jeg slet veldig psykisk. Hvordan ble du kvitt det? Anonymkode: d136e...ffd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 2. november 2022 #18 Del Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvordan ble du kvitt det? Anonymkode: d136e...ffd Unngå å spise med folk helt inntil meg. Mange år med trening.. Kan slite litt innimellom fortsatt,hvis jeg har det ekstra tøft psykisk og jeg MÅ spise blant fremmede eller med mange personer rundt meg generelt. Men psyken min har blitt mye bedre enn den var, og da ble det også mye lettere🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #19 Del Skrevet 2. november 2022 JA😮💨 Det er et gigantisk slit. Men jeg har opplevd overgrep da, da blir smak og konsistens på mat assosiert med andre ting. Og munnen min er veldig privat. Jeg sliter skikkelig med å spise foran folk, det føles så invaderende og intimt. Jeg føler meg alltid dum når jeg spiser med andre. Men jeg har begynt å jobbe med dette med psykologen, så forhåpentligvis blir det bedre. Anonymkode: d0b11...75d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #20 Del Skrevet 2. november 2022 Altså, du er innlagt. På psykiatrisk. Dette er jo noe du bør snakke med behandlerne dine om. Og få hjelp til å takle. Anonymkode: e860e...032 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå